abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216525
Even weg van het forum, even wat eten en tv kijken. Wat zien ik? Sabien krijgt een 'metamorfose' bij Evert Santegoeds (volgens mij zag ze er op het eind nog net zo uit als aan het begin). En ze kreeg twee vliegtickets voor een zelf in te vullen bestemming (S.: wat mij betreft een tropisch eiland) op voorwaarde dat ze met Bart zou gaan. Nou dat wilde ze wel!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216526
Met camera die e.e.a. opneemt, alleen niet 24 uur per dag. Daarbij deed Sabientje een aantal Pittige uitspraken over de spelregels van VOO "veranderen ze elke dag" en " Als ik nu in het huis zou zitten, met die nieuwe bewoners, zou ik weggaan"
Pain is temporarily, pride is forever!

pi_216527
Hunter, dankzij jou blijf ik goed op de hoogte! Kan je niet een nieuwsbrief uitbrengen?
pi_216528
Wauw, weer wat gemist. Maar goed, komt het dan toch dan goed tussen Sabbie en Bartje? Laten we het met heel ons hart hopen.
pi_216529
quote:
op 11-06-1999 om 08:52 PM schreef Jesper het volgende:
Hunter, dankzij jou blijf ik goed op de hoogte! Kan je niet een nieuwsbrief uitbrengen?

Dat zou een tof idee zijn ja een nieuwsbrief! Dan hoef ik niet meer dagelijks uren door te brengen met alle berichten hier te lezen. Go Hunter, Go Hunter!

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zaterdag 6 november 1999 @ 21:06:00 #6
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_216530
Volgens mij gaat hij liever met zijn moeder aan haar dacht hij ook het eerste toen hij Sabjes stem hoorde
pi_216531
Ik word hier helemaal emotioneel van. Sabientje kan haar spulletjes alvast pakken en de moeder van Bart kan zijn spulletjes alvast in de koffer doen, want om één of andere reden heb ik toch het idee dat Bartje één van de genomineerden zal zijn, alhoewel Anoukje toch iets eerder de tent zal verlaten. Dus Bartje moet toch nog een paar weekjes wachten. Welk tropisch gebeuren hadden ze trouwens in gedachten?

bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')