Ik heb pijn
  Ik heb pijn   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Levenslied ookquote:
 Alleen weet iemand sinds wanneer die "verrekijker" cq "camera" op hoek van piusplein staat, tegenover de 3 gezusters? Daar heb ik afgelopen nacht best veel plezier mee gehad
  Alleen weet iemand sinds wanneer die "verrekijker" cq "camera" op hoek van piusplein staat, tegenover de 3 gezusters? Daar heb ik afgelopen nacht best veel plezier mee gehad   

Ik heb daar gewoon niets van meegekregenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
Levenslied ookAlleen weet iemand sinds wanneer die "verrekijker" cq "camera" op hoek van piusplein staat, tegenover de 3 gezusters? Daar heb ik afgelopen nacht best veel plezier mee gehad

. Vanaf parkeergarage meteen naar 013 en weer terug, alleen dat gangetje gezien
. Vanaf parkeergarage meteen naar 013 en weer terug, alleen dat gangetje gezien   .
.

Stond aan de bar te bestellen, staat er een kerel naast me, die ook wil bestellen. Vraagt hij ineens: "Hej, lust jij malibu en wil je een fles?" Ik toen: "Ja dat lust ik wel
  Stond aan de bar te bestellen, staat er een kerel naast me, die ook wil bestellen. Vraagt hij ineens: "Hej, lust jij malibu en wil je een fles?" Ik toen: "Ja dat lust ik wel   "
 "  

quote:Op zondag 8 juni 2008 11:16 schreef Tegan het volgende:
http://xs128.xs.to/xs128/08230/foktilburg6862.jpg
Iemand die hem in de OP wil zetten?

Ik stond de hele avond onder de linker, dus de ander heb ik niet echt meegekregenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:40 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Vond de muziek slechter dan normaal. En die rechter danseres..!
 .
.Fokken ben ik al aan het doen, Hyve heb ik niet, mijn kamer kan wel opgeruimd worden ja..., en ik ben al klaar met mijn studie voor dit jaarquote:Op zondag 8 juni 2008 12:44 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Fok!en, mensen lastig vallen op hyves, kamer opruimen, studeren?
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |