quote:Op zondag 8 juni 2008 22:16 schreef fraubitch het volgende:
dankje allen.
Morgen komt de dierenarts, ik hoop dat hij goed nieuws te melden heeft.
Maar momenteel ligt die pony alleen maar en kan nieteens meer lopen enzo..
ah gosquote:Op zondag 8 juni 2008 15:10 schreef fraubitch het volgende:
overigenspony is ziek
morgen komt de dierenarts en waarschijnlijk moeten we hem in laten slapen
Nu ga ik zo maar eens afscheid nemen enzo![]()
net 13 dus op de helft van zijn levenquote:
Ahh..quote:Op zondag 8 juni 2008 22:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
net 13 dus op de helft van zijn leven
Die aantal jaar geleden toen was ik nog te klein om mensen te ontmoeten. Kijk voor de wat oudere (sorryquote:Op zondag 8 juni 2008 13:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb al aantal mensen waarmee ik in de loop der jaren contact mee heb verloren zo terug gevonden
![]()
Wat heeftie?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:16 schreef fraubitch het volgende:
dankje allen.
Morgen komt de dierenarts, ik hoop dat hij goed nieuws te melden heeft.
Maar momenteel ligt die pony alleen maar en kan nieteens meer lopen enzo..
Ik geloof dat jij een verkeerd beeld hebt van een profielensitequote:Op zondag 8 juni 2008 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die aantal jaar geleden toen was ik nog te klein om mensen te ontmoeten. Kijk voor de wat oudere (sorry) mensen snap ik wel dat het heel gaaf is dan. MIjn collega's vertellen ook dat ze hun oude basisschool hebben teruggevonden van dertig jaar geleden enzo, dat is tof. Maar ik moet mijn vrienden eerst laten verwateren voor ik ze weer terug kan vinden! En om nou een Hyve te nemen voor mijn huidige vrienden, dan sms/mail/bel/spreek ik ze veel liever. Mijn hele persoonlijke leven op een site neergooien, nee bedankt!
Sterkte fraubitch!![]()
Ja, we hebben veel studentesquote:Op zondag 8 juni 2008 23:56 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tilburg is best wel kut
* Crazy-M schud vamp door elkaar,quote:
Ja graagquote:Op maandag 9 juni 2008 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M schud vamp door elkaar,
Wakker worden !!
Koffie ?
Eey.... Doe es lief zo 's morgens vroeg!!quote:Op maandag 9 juni 2008 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M schud vamp door elkaar,
Wakker worden !!
Koffie ?
aah lekker frisquote:Op maandag 9 juni 2008 08:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Eey.... Doe es lief zo 's morgens vroeg!!
Koffie is prima, maar dat schudden hoeft niet zo nodig hoor!
* emmer ijskoud water over Crazy's kop gooit
hoezo dat ?quote:
kommut?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:23 schreef JeffreyXL het volgende:
So echt een barre nacht achter de rug. Heb amper 3 uurtjes geslapen:(
* Crazy-M handoek vangt en ff afdroogt.quote:
Ghehehe... Je "klinkt" iig al een stuk vrolijker!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:17 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
geen zin om mijn bed te verlaten om koffie te halen
goedemorgen trouwens
Klopt maar ik ga toch weer een poging doen om verder te slapen. Trustequote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe... Je "klinkt" iig al een stuk vrolijker!
Slaap lekker!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:21 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Klopt maar ik ga toch weer een poging doen om verder te slapen. Truste
hoiquote:
Zeker een leuke studentenstad. Mijn ouderlijk huis is helemaal niet ver van Tilburg en was met het OV ook goed te doen, maar ben toch op kamers gegaanquote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Rhythm het volgende:
Ik ga er volgend jaar studeren, maar is het nou een leuke studentenstad? En zijn kamers er moeilijk te vinden?
Avondvierdaagse.. Is dat wat hier? *Alleen de vierdaagse en zomerfeesten in Nijmegen kent*.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef Crazy-M het volgende:
vanavond begitn de avond4daagse weer.
Eerste 2 avonden in de Reeshof, daarna vanaf 2 college bij de reitse hoevestraat
Is zeker heel goed om te winnen van de wereld kampioen. Maar gestreden is het nog zeker niet, Frankrijk is ook nog een moeilijke tegenstander.quote:Op maandag 9 juni 2008 22:49 schreef fraubitch het volgende:
maar 3-0is keigoed man! Ik dacht dat juist italie het moeilijkste zou zijn. dan is de rest een eitje, toch?
Allemaal mensen met kratten bier en partysnacks...?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:11 schreef vamperotica het volgende:
T was iig heerlijk rustig op straat maar in de grote albert heijn stond toch best een lange rij bij de kassa's
Zoiets ja...quote:Op maandag 9 juni 2008 23:12 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Allemaal mensen met kratten bier en partysnacks...?
haha ach ja, er zullen genoeg mensen zijn die niets met het voetbal hebben dus voor hen is het gewoon een dag zoals ieder ander.quote:Op maandag 9 juni 2008 23:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zoiets ja...
En ook mensen met veel babyspullen![]()
En ik met cola, ijs en bros
Haha, ik lees net dat de wimpel alleen met Koninginnendag en met verjaardagen van het Koninklijk Huis mag hangenquote:Op maandag 9 juni 2008 23:21 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde nog toeteren, maar ik had helemaal geen toeter. Maar de vlag (met oranje wimpel
) hangt al sinds zeven uur!
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Haha, ik lees net dat de wimpel alleen met Koninginnendag en met verjaardagen van het Koninklijk Huis mag hangen.
quote:Op maandag 9 juni 2008 23:48 schreef Tegan het volgende:
Ach, hij is al binnen want 'de vlag mag niet 's nachts hangen', maar hij gaat gewoon weer uit vrijdag (denk ik).
Wanneer iemand hem organiseertquote:
Is niet geweest wegens drukte en spoedgevallen, in overleg toch maar het gips van de hoefjes gehaald en de medicijn opgehoogd, komt nu op woensdag..quote:
ik zeg zaterdag, 13:00 uurquote:
bier en honden tralalalalalaquote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En de filmpjes ga ik maar niet uploaden
Ah gurm....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Is niet geweest wegens drukte en spoedgevallen, in overleg toch maar het gips van de hoefjes gehaald en de medicijn opgehoogd, komt nu op woensdag..
Ik ben dus nog niks wijzer.
Schiet niet op.
Ik was vanochtend zo gedesorienteerd dat ik dacht dat het woensdag wasquote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:44 schreef Knekwurst het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n harde kater had.
Eigelijk niet maar ik ben het niet gewend op een dinsdag.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:41 schreef JeffreyXL het volgende:
Wat is het toch lekker weer zeg, jammer dat ik er niet van kan genieten.
Wat is het toch lekker weer zeg, gelukkig kan ik ervan genieten.
Dan ben je ook echt een knuppelquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:18 schreef Ace1 het volgende:
Stond een fiets zonder slot tegen mijn fiets aan.. die fiets maar ff meegenomen. Straks ff m'n eigen fiets ophalen.
Ja, en mij een uur laten wachten omdat jij zonodig eerst een gevonden fiets naar huis wilde brengen voor je je slot van mijn fiets af zou halenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:28 schreef Knekwurst het volgende:
pff fietsen jatten; dat doe je toch niet!
Jonge ik was zat.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, en mij een uur laten wachten omdat jij zonodig eerst een gevonden fiets naar huis wilde brengen voor je je slot van mijn fiets af zou halen
Goeie tijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Jonge ik was zat.Overkomt de beste.
Zie je daar wel danquote:
lekker slimquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:23 schreef fraubitch het volgende:
roermond de trein naar tilburg gepakt (1 uur onderweg) kom ik op tilburg centraal aan, wachten op de stoptrein kom ik erachter dat ik mijn huissleutels vergeten ben =(
Kon ik weer terug..
Dus, ik ben weer in limburg
Ik was laatst in de veronderstelling dat de trein uit Den Bosch nog steeds een sneltrein was die op West stopt. Maar dat is dus niet meer het gevalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:23 schreef fraubitch het volgende:
roermond de trein naar tilburg gepakt (1 uur onderweg) kom ik op tilburg centraal aan, wachten op de stoptrein kom ik erachter dat ik mijn huissleutels vergeten ben =(
Kon ik weer terug..
Dus, ik ben weer in limburg
Klopt, maar het stomste eerstquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:39 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Jonge ik was zat.Overkomt de beste.
DE stomste eerstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |