geeft vamp kusje op de wang en een bak koffie .quote:
Ik lust ook wel koffie.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
geeft vamp kusje op de wang en een bak koffie .
Lekker, dank u.quote:
alstequote:
Het brabantse sfeertje, snap ik dat als noord-hollander welquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg is een hele gezellige stad
zeer veel activiteiten voor jong en oud.
en het echte brabantse sfeertje
oftewel: altijd feest in de stad met uitgaan
dan moet je zeker hierheen komenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het brabantse sfeertje, snap ik dat als noord-hollander wel![]()
?
Zoals al gezegd: hier is het gezelligquote:Op vrijdag 13 juni 2008 09:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil waarschijnlijk gaan studeren in Tilburg, de moeite waard?
Overtuig me eenswaarom zou ik naar Tilburg gaan en niet Rotterdam oid.
Haha okequote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan moet je zeker hierheen komen
Brabants sfeertje pas iedereen in
redelijk open wat dat betreft, of je moet echt stil blijven zitten en sluiten voor de wereld om je heen
nu is het ook weer niet zo dat iedereen op straat tegen je praat ofzo, maar in de kroegen hangt altijd wel gezellige sfeer enzo.
Uni, international business als het goed isquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zoals al gezegd: hier is het gezellig. Ga je uni of hbo doen?
jah, kijk maar naar alle import tilburgers in het topic die hier ook blijvenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Zoals al gezegd: hier is het gezellig. Ga je uni of hbo doen?
hoe bedoel je met anders?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha okenee ik ben zelf ook heel open dus
maar iedereen praat al anders daardaar moest ik al aan wennen toen ik op de open dag was van de uni
De uni is erg goed hier vind ik. Kleinschalig wel, maar alles is prima geregeld en dat is wel zo fijn. Natuurlijk verschilt het misschien per faculteit ietwat, maar ik heb het idee dat de UvT over het algemeen alles strak geregeld heeft.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha okenee ik ben zelf ook heel open dus
maar iedereen praat al anders daardaar moest ik al aan wennen toen ik op de open dag was van de uni
[..]
Uni, international business als het goed is
Oeh mooizoquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
De uni is erg goed hier vind ik. Kleinschalig wel, maar alles is prima geregeld en dat is wel zo fijn. Natuurlijk verschilt het misschien per faculteit ietwat, maar ik heb het idee dat de UvT over het algemeen alles strak geregeld heeft.
En ja, ik kan niet zeggen dat ze anders praten.. maar ik kom uit Gelderland-Zuid en mijn moeder praat best dialect, dus ik ben het wel gewend. Maar dat maakt toch niks uit?
Aah ok, ja viel mij wel op toen ik in walibi was. en toen ik nog voor werk soms naar amsterdam of rotterdam moest. Maar dan vind ik het bij ons een stukje aardiger klinken.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh mooizo
En nee hoor, tuurlijk maakt dat niet uitmaar het is wel even wennen denk ik
Jullie praten zo ja ehh, zacht? Maar dan niet zacht van niet hard, maar wij praten veel meer met een harde G en op 1 of andere manier iets scherper oid.
telefoon of mail ?quote:
Ja dat is een nadeel, in mijn ervaring vinden jullie het spreken van de mensen uit het noorden van het land lelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 10:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Aah ok, ja viel mij wel op toen ik in walibi was. en toen ik nog voor werk soms naar amsterdam of rotterdam moest. Maar dan vind ik het bij ons een stukje aardiger klinken.
niet lelijk maar wel anders. Het valt opquote:Op vrijdag 13 juni 2008 11:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is een nadeel, in mijn ervaring vinden jullie het spreken van de mensen uit het noorden van het land lelijktenminste, heb ik al een paar keer gehoord
Allebei.quote:
Blijf maar smsjes, belletjes, mailtjes etc krijgen ookal zeg ik dat ik et niet wil.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |