De spanningquote:Op maandag 9 juni 2008 09:05 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
is dat de spanning...of heb je een hekel aan voetbal?
En Huntelaar niet, omdat...?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een andere site de vermoedelijke opstelling naar aanleiding van de hesjes:
Van der Sar
Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Van Bronckhorst
De Zeeuw, De Jong
Van Persie, Van der Vaart, Sneijder
Huntelaar
Lijkt me een logische keuze om Huntelaar op te stellen, Nistelrooij zou op een eilandje belanden anders.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een andere site de vermoedelijke opstelling naar aanleiding van de hesjes:
Van der Sar
De Zeeuw, De Jong
Huntelaar
Lijkt me een logische keuze om Huntelaar op te stellen, Nistelrooij zou op een eilandje belanden anders.
Mathijsen als die de man moet dekken valt er een goalquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben niet gelukkig met de keuze voor klOoijer en De Zeeuw.
Ik zou Heitinga op het middenveld zetten.
Sneijder zou ik als eventuele wissel gebruiken. Anders een te aanvallend elftal.
Mijn opstelling:
Van der Sar;
Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Bouma;
Heitinga, Van Bronckhorst;
Kuyt, De Jong, Van der Vaart;
Huntelaar
Die had ik gister ook gelezen op voetbalprimeur, die opstelling is gemaakt aan de hand van de hesjes uitdeling in de slotpartij van de training. Maar vandaag las ik het bericht op VI (zie paar posts boven je door mij gepost) waar Van Basten zegt bewust de teams niet op die manier heeft verdeeldquote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Van der Sar
De Zeeuw, De Jong
Huntelaar
Helemaal!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:16 schreef Anonymousz het volgende:
Barca ben je er klaar voor om je buren gek te maken
Heb wel vertrouwen in hem.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:17 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Mathijsen is die de man moet dekken valt er een goal
Vertrouwen in Mathijssen de spitsen van Italie lopen over hem heenquote:
iddquote:Op maandag 9 juni 2008 09:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Vertrouwen in Mathijssen de spitsen van Italie lopen over hem heen
Ach ... in de Bundesliga speelde hij goed tegen Toni. Verder moeten middenvelders opletten op inkomende spelers. De Zeeuw ging tegen Denemarken helemaal de mist in!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Vertrouwen in Mathijssen de spitsen van Italie lopen over hem heen
En weer geen Sneijder!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben niet gelukkig met de keuze voor klOoijer en De Zeeuw.
Ik zou Heitinga op het middenveld zetten.
Sneijder zou ik als eventuele wissel gebruiken. Anders een te aanvallend elftal.
Mijn opstelling:
Van der Sar;
Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Bouma;
Heitinga, Van Bronckhorst;
Kuyt, De Jong, Van der Vaart;
Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |