Maar Boomer/Athena is toch zeker de Judas?quote:Theorie van iemand:
http://i270.photobucket.c(...)/BSG_last_supper.jpg
Tigh en Leequote:Op woensdag 18 juni 2008 17:10 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Vooral die van Caprica Six, Apollo en Tigh zijn om te gieren.
Of Adama omdat zij zijn fleet en Battlestar jarenlang achtervolgd heeft met de intentie die uit de lucht te schieten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:29 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze dat tegen juist die missing cylon zei en niet tegen tigh bijvoorbeeld vanwege zijn cyclopness.
Tori dus gewoon he...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef Marble het volgende:
De laatste cylon staat er niet op (het lijkt Lingo wel), maar hebben we wel al ontmoet aldus Moore.
Hence, Zack Adama.
Ja godverdomme, was ik net over het verlies heen, wat doe jequote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef Marble het volgende:
Tory, jeweetwel, die badass die Cally het luchtledige ingemept heeft. Die.
Dat zou ook wat wezen he als die toch geen cylon bleek te zijn. Cally helemaal voor niks de ruimte in geinjecteerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:32 schreef Liquidootje het volgende:
Hmm is die chief nu wel of geen cylon?
Dat is Ron Moore die je voor de gek houdt. Bij hem moet je alles heel relatief zien, iets letterlijk nemen wat hij zegt is erg naief.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef Angelof9 het volgende:
Maar hoe kan Tori nou de laatste zijn als ze al als Cylon onthuld is? Ik zie ook wel dat ze niet op de foto staat, maar die priester en die doctor en Leoben staan er ook niet op. Maar die zijn al Cylon, dus ze kunnen het niet nog een keer zijn. Toch?
Mja dat zou wel lame zijn als het zo bedoeld is dus dat geloof ik niet. Hij heeft het over het laatste te onthullen model, niet over Number Twelve. Ik ga er gewoon vanuit dat Tigh Number 12 is omdat hij het verst ontwikkeld/meest gevolueerde model is. En anders is hij iig Number 11, als de laatste ook een agende cylon is. Bijv. Lee of Zack, aangezien Bill het personage lijkt waaraan alle andere tijdlijden worden afgemeten (ook vanwege de aanstaande Caprica-spinoff natuurlijk over zijn vader en jonge jaren).quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:01 schreef HiZ het volgende:
Laatste kan natuurlijk ook gewoon betekenen, laatste model, en niet laatste te openbaren model, waar we nu allemaal wel zo'n beetje vanuit gaan. Maar zelfs dan, Tory's positie in de Cylon hierarchie is veel te onduidelijk om iets te zeggen.
Naar de rol van dat kind ben ik ook heel erg benieuwd.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:34 schreef MrFl0ppY het volgende:
Krijg ineens een idee dat die baby iets met laatste cylon heeft te maken. Misschien is de onbekende wel nooit gemaakt maar is het gewoon die baby. Ik bedoel, Hera (toch?) moet er iets mee te maken hebben denk ik zo.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik las ergens de brijlante theorie dat alle final Cylons een T in hun naam hebben
Nu hou ik er ernstig rekening mee dat Dirk Benedict de laatste Cylon speeltquote:In the first draft of "Kobol's Last Gleaming", he went into the temple and Six took him towards some subterranean passage, and it was very dark, and she said, "This is as far as I go." And he says, "What?" And she makes him go further and he's just finds himself walking in a void, a black void, and doesn't know where it's leading. And at the end of that he comes into a room and he hears music and it's a recognizable Earth-tune, to the audience and to him. It was Jimi Hendrix was playing, actually, and he goes, "God, I recognize that." And then somebody- or somebody s- a voice says, "You recognize that?" And he says, "Yes." And he turns and it's Dirk Benedict. (Laughs.) And Dirk Benedict said, "Hi. I'm God." And you just cut. We just cut out on that.
http://en.battlestarwiki.(...)_Gleaming%2C_Part_II
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:41 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar nu we toch op het A-team aanbeland zijn. Ik heb dit al eens gepost, maar toen reageerde niemand erop:
[..]
Nu hou ik er ernstig rekening mee dat Dirk Benedict de laatste Cylon speelt![]()
Wel komischquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:02 schreef Ruiseart het volgende:
Dunno, Dirk was er snel bij om met Katee Sackhoff een kopje koffie bij Starbucks te gaan doen. Blijft ook een womanizer.
[ afbeelding ]
Starbuck en Starbuck bij Starbucksquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:02 schreef Ruiseart het volgende:
Dunno, Dirk was er snel bij om met Katee Sackhoff een kopje koffie bij Starbucks te gaan doen. Blijft ook een womanizer.
[ afbeelding ]
Net zoals Cylon & Garfunkel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:38 schreef Marble het volgende:
[..]
Starbuck en Starbuck bij Starbucks.
Dit moet haast wel een rip in het space-time continuüm veroorzaken.
Ja kan ook weer, maar ze heeft wel een bona fide ressurection doormaakt kennelijk. We hebben haar schip zien exploderen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:48 schreef Angelof9 het volgende:
Zou heel goed kunnen, zij was ook niet in de Fleet op het moment dat de andere vier ontwaakten. Ze was echter wél bij de Fleet toen D'anna zei dat er maar vier van de vijf in de Fleet aanwezig waren. Tegelijk heb ik het gevoel dat haar rol anders is, net als die van Roslin, Baltar en Hera. Ze maakt deel uit van het geheel, maar niet als Cylon.
Nee idd. Vandaar dus dat op de Wiki staat dat die baby de 13de zou worden, maar daarom dus niet tot de originele 12 behoort. Ik denk ook niet dat het iets direct met Hera te maken heeft. Hera is een hybride immers. Nee, ik denk dat er ergens nog een loslopende "Seven" is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:44 schreef Migue het volgende:
Dirk Benedict moet toch nogsteeds niets van Ron Moore's versie hebben? Of heet buttbuddy Apollo hem inmiddels op andere gedachte gebracht?![]()
Maar even zonder dollen, het lijkt me niet dat Tigh en Caprica's baby de final Cylon is, dan zit er een gigantische plothole in de miniseries ten Adama het briefje kreeg met de tekst dat er twelve Cylon models zijn.
Of Ellen Tighquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Over die T-theorie... dan zou het in principe Tom Zarack kunnen zijn nog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |