Torrentsquote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:37 schreef Migue het volgende:
410
Fijn altijd wel, van die mongolen die gaan spoileren in comments van torrents
Ik zat idd ook te wachten op het vrijheidsbeeldquote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat een topaflevering! Het slot deed me erg denken aan het einde van de eerste (originele) Planet of the Apes film, inclusief ruisende zee... alleen het vrijheidsbeeld ontbrak gelukkig. Maar wat moeten we nu weer lang wachten zeg...
Ik krijg nu opeens het idee dat die nog op aarde is (of met de bewoners mee) of dat hij god isquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:06 schreef Liquidootje het volgende:
Wat issie weer mooi. Alleen jammer dat het einde al wist. Maar de laatste cylon zit dus _niet_ in de fleet.
klopte met de ligging en afstand van de sterrenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:41 schreef Theebag het volgende:
Wie zegt uberhaubt dat dit aarde is..., ik heb nog geen herkenbare continenten gezien of een bordje New York...
Maar dan zou ik als programma maker iets doen met de maan, als er dan één ding karakteristiek is aan aarde, is dat de maan. Dat lijkt me een heel mooi plaatje : Fly-by shot van Maan, vloot en aarde, zoiets. Het lijkt alsof ze bewust de aarde niet op de aarde willen laten lijken...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef Mirel het volgende:
[..]
klopte met de ligging en afstand van de sterren
Alleen dat wachten . . .quote:
Terra?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:29 schreef Migue het volgende:
All of this has happened before, and all of this will happen again... Oftewel, de Thirteenth Tribe is op zoek naar de Colonies... Kut voor hun!
Dit zal vast wel Earth zijn, zou een dooddoener zijn als het Terra blijkt te zijn.
Zeg dat wel zeg!quote:
Een planeet in de originele Battlestar Galactica. Dacht de vloot ook Aarde te hebben gevonden, bleek 't iets anders te zijn.quote:
Volgens mijn heb je de volgorde hier verkeerd: aarde het begin, kobol de tweede planeet, daarna de colonies. Oftewel aarde het begin tijdperk van de robot, kobol de eerste generatie cylons, de colonies de tweede generatie.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:27 schreef Ruiseart het volgende:
All of this happened before, all of this will happen again.
De mensheid heeft Kobol om zeep geholpen, de overlevenden hebben zich op Aarde gevestigd, de mensheid heeft Aarde om zeep geholpen, de mensheid heeft zich op de twelve colonies gevestigd, de mensheid heeft de Cylons geschapen en daarmee de twelve colonies om zeep geholpen... it goes on and on.
Dat kan ook en is ook wat ik het eerste dacht. Alleen ziet Kobol eruit alsof het nog langer geleden vernietigd is dan Aarde.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:37 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Volgens mijn heb je de volgorde hier verkeerd: aarde het begin, kobol de tweede planeet, daarna de colonies. Oftewel aarde het begin tijdperk van de robot, kobol de eerste generatie cylons, de colonies de tweede generatie.
Ah ok, thanksquote:Op zaterdag 14 juni 2008 23:27 schreef Ruiseart het volgende:
Een planeet in de originele Battlestar Galactica. Dacht de vloot ook Aarde te hebben gevonden, bleek 't iets anders te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag mij wel een beetje af; heeft de mensheid zichzelf genuked of waren de Cylons er eerder?
[ Bericht 13% gewijzigd door Cheiron op 15-06-2008 12:57:50 ]Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op zondag 15 juni 2008 12:38 schreef Cheiron het volgende:
Wat een vette aflevering! Mooie mid-season einde. Damn!de ceylons hadden dit ook niet verwacht dus ik denk van niet, overigens is de 5de nog onbekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag mij wel een beetje af; heeft de mensheid zichzelf genuked of waren de Cylons er eerder?1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Ja klopt, maar ik heb even geen zin om bepaalde programma's te installeren en daarna te moeten verwijderen omdat ik erachter kom dat het niet lukt met die programma's (te vaak gehad in het verleden).quote:Op zondag 15 juni 2008 17:01 schreef Ulreazj het volgende:
Anders kun je die ook uit een aflevering knippen met bepaalde programma's.
quote:Op zondag 15 juni 2008 21:54 schreef Angelof9 het volgende:
Is er al een promo voor de rest van het seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |