Misschien is J.R de laatste cylonquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Als Starbuck weer tot leven kan komen, dan kan Ellen dat ook.
Dallas is er niets bij (...)
Er is nog maar weinig dat mij echt zou verbazen.quote:
Het zou me een fantastische ontknoping zijn als het J.R isquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:02 schreef PPL het volgende:
[..]
Er is nog maar weinig dat mij echt zou verbazen.
Bij Galactica hoef je niet er op te rekenen at je alles even snel doorziet.
Niets is wat het lijkt denk ik wel eens.
Ik denk niet dat het Earth is. Zou wel erg toevallig zijn, zowel Earth als Caprica tegelijkertijd verwoest door een kernoorlog? Ik denk dat ze gewoon een rondje gevlogen zijn, hoe stom dat ook mag klinken. en de laatste Cylon zou ik niks over durven zeggen. Weet wel zeker dat het niet Lee Adama is. Ik bedoel, ik neem aan dat vader Adama hem geboren heeft zien worden (of in de kamer ernaast wasquote:Op dinsdag 17 juni 2008 08:33 schreef Karina het volgende:
Goeie aflevering, de laatste. Spannend dat nu eindelijk Earth is gevonden (ik denk dus wel dat het gewoon Earth is).
Ik had wel graag geweten wie nu de vijfde Cylon is. Ik gok inderdaad ook op Adama.
Da's waar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:53 schreef PPL het volgende:
[..]
Als Starbuck weer tot leven kan komen, dan kan Ellen dat ook.
Dallas is er niets bij (...)
Dirk Benedict dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:20 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk niet dat hij belangrijk genoeg is. Als hij de Final One zou zijn, zou idereen toch zoiets hebben van Hmmpf! Ik denk dat het meer een schok-effect zal hebben, wie het ook moge zijn...
Mwa... die plotlijn is met Tigh al gebruikt. Dat was een van dé hardliners tijdens de bezetting van New Caprica.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hmm, ik blaatte net wel Tom Zarack, maar hoe meer ik erover nadenk, waarom niet? Hij was tijdens zijn presidentschapunit toch zo fel tegen Cylons? Zou wel een interessant plottwist zijn.
Nee, Boomer, niet Athena. Athena was namelijk wel aan boord van de vloot. Boomer daarentegen niet. Boomer is ook een beetje raar met haar stem tegen het model. Daarnaast, D'Anna doodt wel Cavil, maar niet Boomer na haar unboxing.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:24 schreef Ruiseart het volgende:
Ik neem aan dat je dan Sharon 'Athena' Agathon bedoelt, niet Sharon 'Boomer' Valerii.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |