Dit zeg ik omdat mij het een keer is overkomen met mijn ex vriend en met een blauw oog rijker heb ik de relatie acuut verbroken. Niemand heeft het recht om iemand anders lichamelijk (en geestelijk natuurlijk) pijn te doen. Hoe instinctief het ook gebeurt, het is echt fout.
ikzelf heb dat nog nooit gedaan
ik ben heel rustig
als ik me totaal onmachtig voel, begin ik te roepen, maar enorm hard...
ik heb zo ooit m'n vriendin eens doodsbang gemaakt, ze dacht dat ik erop ging slaan (wat ik dus jamais doe/zou doen, ik ben helemaal niet aggri)
Achteraf voelde ik me enorm schuldig...
jou reactie is niet verkeerd... 't hangt er ook vanaf wat je onder slaan verstaat... als jij het gehouden hebt bij een klets in't gezicht... tot daar toe, da's een rode hand en een uurtje later is alles weg... heb je haar een blauw oog geslagen, dan zou ik toch eens met jezelf klappen...
graag toch wat meer info omtrend de slagkracht van je slaan...
quote:Wat deed ie dan precies??
Op maandag 11 maart 2002 13:41 schreef Daffy007 het volgende:
Hij overheerste me
quote:mooi gezegt ik kan er eigenlijk niks meer aan toe voegen
Op maandag 11 maart 2002 13:45 schreef DarkElf het volgende:
Ik persoonlijk vind slaan nooit goed. Niet voor mannen en niet voor vrouwen. Ik snap best dat de gemoederen heel hoog op kunnen lopen bij een ruzie ofzo maar mij lijkt het beter om, als je voelt dat je je controle verliest, even weg te gaan. te gaan lopen of weet ik veel. Ik hoop dat dit geen grote problemen voor je oplevert maar als iemand mij zou slaan zou ik echt weg zijn.Niemand heeft het recht om iemand anders lichamelijk (en geestelijk natuurlijk) pijn te doen. Hoe instinctief het ook gebeurt, het is echt fout.
(ik sla mijn vriend alleen voor de lol we stoeien wel eens enzo )
quote:(heb ik nu ook wel eens gedaan maar dat is idd heel iets anders.)
Op maandag 11 maart 2002 13:56 schreef Darkmind het volgende:[..]
mooi gezegt ik kan er eigenlijk niks meer aan toe voegen
(ik sla mijn vriend alleen voor de lol we stoeien wel eens enzo
)
Toen liet ik hem na ±1 minuut los uit genade, maar toen stond ie helemaal flippend en woest voor mij. Hij greep mij toen bij de keel en ik hoorde hem grommen en nog meer kwade geluiden maken, dus ik dacht, Ja... straks gaat ie me nog pijn doen, dus ik sloeg hem keihard voor zijn kop, waardoor ie bijna in huilen uitbarste. Niet zo zeer van de pijn, maar omdat ie dat absoluut niet had verwacht van mij (z'n eigen kameraad).
Ik voelde mij op dat moment wel ff heel erg schuldig, omdat ik inderdaad wel een laffe streek was, maar goed, liever hij dan ik toch!? Ik eb toen wel gelijk mijn excuses aangeboden.
Helaas kon ik met die jongen niet in discussie (wat overigens niemand kan, want hij is zo self-centered als ik weet niet wat) om mijn standpunt uit te leggen. Maar mijn andere kameraden gaven me wel gelijk. Ook al was het een behoorlijk laffe streek.
Maar over jouw geval, het ligt er aan waarom jij hem hebt geslagen. in welke situatie was het??
Probeer het te vergelijken met mijn situatie.
Als je je toch erg schuldig voelt bied dan in ieder geval je excuses aan en leg hem de situatie uit. Als het niet zo'n self-centered persoon is als mijn ouwe kameraad, zal die het vast wel begrijpen.
quote:
Op maandag 11 maart 2002 13:46 schreef bogyserver het volgende:
oei oei oeiikzelf heb dat nog nooit gedaan
ik ben heel rustigals ik me totaal onmachtig voel, begin ik te roepen, maar enorm hard...
ik heb zo ooit m'n vriendin eens doodsbang gemaakt, ze dacht dat ik erop ging slaan (wat ik dus jamais doe/zou doen, ik ben helemaal niet aggri)
Achteraf voelde ik me enorm schuldig...
jou reactie is niet verkeerd... 't hangt er ook vanaf wat je onder slaan verstaat... als jij het gehouden hebt bij een klets in't gezicht... tot daar toe, da's een rode hand en een uurtje later is alles weg... heb je haar een blauw oog geslagen, dan zou ik toch eens met jezelf klappen...graag toch wat meer info omtrend de slagkracht van je slaan...
Ik heb hem met volle kracht in zijn oog geslagen.. ( deed niet zo'n pijn zei hij, maar das meer stoere praat.) Ik ben dus een meisje
quote:Denk dat ie het als "vent" wel begrijpt. Zal wel niet zo erg zijn.
Op maandag 11 maart 2002 14:11 schreef Daffy007 het volgende:
We hadden zo'n ruzie om eigenlijk niets.. en doordat hij zo koelbloedig bleef en steeds meer dingen ging zeggen die zo veel pijn in in mij deden heb ik hem dus geslagen. Uit onmacht dus.... Ik wilde hem ook pijn doen.. Slaan schoot door me hoofd het was echt een ondoordachte reactie.
BTW: Grappig om eens te horen dat een meisje een jongen heeft geslagen. (keb mijn ex-vriendin eens 1 keer geduwd omdat ik kwaad was(zachtjes hoor) maar geslagen nog nooit)
quote:Nou ik kan niet zeggen dat het charmant is, als een jongen een meisje slaat dan valt heel fok over je heen want dan is de jongen toch zo een ongelooflijke en laffe klootzak. Maar wanneer het andersom gebeurt vind iedereen het opeens grappig? Dat snap ik niet goed.
We hadden zo'n ruzie om eigenlijk niets.. en doordat hij zo koelbloedig bleef en steeds meer dingen ging zeggen die zo veel pijn in in mij deden heb ik hem dus geslagen. Uit onmacht dus.... Ik wilde hem ook pijn doen.. Slaan schoot door me hoofd het was echt een ondoordachte reactie.
Je hoort het niet vaak, omdat mannen er niet zo voor uit durven komen, maar stiekem worden er best wel veel mannen binnen een relatie mishandeld hoor. En mishandeling begint altijd met de eerste klap, niet met de bedoeling te mishandelen.
Mijn mening is dat je gewoon een k*twijf bent net als een vent een hufter is als ie een meisje of vrouw heeft geslagen!
als een kerel dit zou hebben gedaan dan schreeuwen meiden/vrouwen moord en brand! is die die vent ineens de meest grote klootzak, hufter, laagbijdegrondse eikel en heeft ie het meest foute gedaan wat ie maar kon doen in zijn relatie en.
nu heb jij een vent geslagen en nu ga jij je hier serieus af lopen vragen of dit raar/fout/laag is!
Ik snap niet dat je dit hier Uberhaubt post... je weet het antwoord zelf allang namelijk!
je bent gewoon onvergevelijk fout geweest en...
YOU CAN ONLY BLAME YOURSELF... LEARN TO LIVE WITH IT!!.. U DID IT 2 YOURSELF!!
think before u do something
quote:Jezus, jij bent lekker fout bezig zeg!
We hadden zo'n ruzie om eigenlijk niets.. ...Ik wilde hem ook pijn doen..
Omdat je het niet met woorden kan, ga je je handen maar gebruiken. Dat is echt laag.
Het is dat je een meisje was, want een jongen was finaal afgemaakt en met de grond gelijk gemaakt. En dat zou eigenlijk met jou ook moeten gebeuren.
Je moet je gewoon heel diep schamen, en blij zijn dat je vriendje het niet zo hoog opneemt.
Ik zou eerlijk gezegd doodsbang van je worden, want nu blijft het nog bij een klap omdat je je woede niet meer de baas kan. Maar hoe ontwikkeld dit zich in de toekomst verder?!
Scary, mensen die hun woede niet kunnen beheersen.
quote:i couldn't agree m0re.
Op maandag 11 maart 2002 15:07 schreef Red-Ace het volgende:
dit moet een vent eens flikken, dan is het antwoord van begin af aan al duidelijk zonder ook maar te vragen waarom hij dit dan heeft gedaan!Mijn mening is dat je gewoon een k*twijf bent net als een vent een hufter is als ie een meisje of vrouw heeft geslagen!
als een kerel dit zou hebben gedaan dan schreeuwen meiden/vrouwen moord en brand! is die die vent ineens de meest grote klootzak, hufter, laagbijdegrondse eikel en heeft ie het meest foute gedaan wat ie maar kon doen in zijn relatie en.
nu heb jij een vent geslagen en nu ga jij je hier serieus af lopen vragen of dit raar/fout/laag is!Ik snap niet dat je dit hier Uberhaubt post... je weet het antwoord zelf allang namelijk!
je bent gewoon onvergevelijk fout geweest en...
YOU CAN ONLY BLAME YOURSELF... LEARN TO LIVE WITH IT!!.. U DID IT 2 YOURSELF!!
think before u do something
De ruzie van jullie is wel uit de hand gelopen he, daffy? Ik heb zelf nog nooit iemand geslagen. Als ik mezelf zo machteloos voel, ga ik heel hard schelden en praten. Ik begrijp hoe je, je gevoeld moest hebben, toen je hem die klap uitdeelde. Ik heb ook genoeg ervaringen gehad, dat ik zo boos was op mijn ex, dat ik hem het liefst een klap voor zijn kop wou geven. Maar ja, slaan lost toch niks op. Wat al eerder gezegt is, als je zo boos bent kan je beter even weglopen bij hem, een frisse neus halen bijvoorbeeld en tot tien tellen.
Zijn jullie eigelijk nog bijelkaar?
Sterkte meid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |