Nu 10 maanden geleden kwam ik hem tegen. Zowel bij mij als bij hem hele heftige gevoelens. Ik ben 25, hij 28.
In begin twijfelde ik nog, hij vertelde dat hij onlangs een relatie had verbroken. Hij nam echter mijn twijfels weg met de woorden: "Ik was als twee jaar emotioneel" klaar met de relatie. Er volgden 5 geweldige maanden, ik was dolgelukkig en ik hij leek ook te stralen ...
En toen ... toen begon hij eerst met hele erge schuldgevoelens te kampen, schuldgevoel naar de ex. Daarna ook momenten van heimwee naar de ex. Met het verstrijken van de tijd begonnen de redenen waarom hij het uit had gemaakt, wat hij zolang had uitgesteld, te vervagen. Ik heb hem getroost, begrepen, soms ook wel eens boos geweest.
Na mate er nog meer tijd verstreek werd het van kwaad tot erger: "Ik kan pas gelukkig zijn als ik weet dat mijn ex gelukkig is"... Alles begon om hem en de ex te draaien. Ik zocht mijn frustratie over de situatie in andere dingen... Zo vond hij het vaak nodig om te vertellen wie er allemaal verliefd op hem zijn. Ik werd daar boos over en toen was ik de gebeten hond: want ik was jaloers. Op mijn computer maakte hij o.a. een website voor een meisje die volgens hem verliefd op hem was. Prima, maar mijn computer was een 'wrak' en ik had hem al weken gevraagd of die deze voor mij opnieuw wilde installeren. Dus werd ik boos omdat hij 'haar' website boven de prioriteit stelde van het fixen van mijn computer. En was ik weer jaloers.
Nog een paar moeilijke weken en toen is hij verzonken in depressie. Zo zwaar dat hij opgenomen is. Daarbovenop angsten. Een van de angst is, dat hij bang is dat ik hem verlaat. Dan heeft het voor hem helemaal geen zin meer.
Maar hij stoot af en trekt vervolgens weer aan. Nadat hij een dag op de afdeling was kreeg ik een mail met hoe het met hem was... Dat hij zich prettig voelde daar en dat hij inmiddels een meisje had leren kennen waar hij het goed mee kan vinden. Hij praat veel over haar ... hoe sneu het is voor haar, hoe zielig ze is en hoe graag hij haar wil helpen.
En ik, ik zit met frustratie ... Wie is er nu voor mij??? Het stomme is, ik ben nog steeds verliefd... op de jongen die ik de eerste vijf maanden heb leren kennen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Klavertje7 op 06-06-2008 19:20:42 ]