abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59179805
Nu 10 maanden geleden kwam ik hem tegen. Zowel bij mij als bij hem hele heftige gevoelens. Ik ben 25, hij 28.
In begin twijfelde ik nog, hij vertelde dat hij onlangs een relatie had verbroken. Hij nam echter mijn twijfels weg met de woorden: "Ik was als twee jaar emotioneel" klaar met de relatie. Er volgden 5 geweldige maanden, ik was dolgelukkig en ik hij leek ook te stralen ...
En toen ... toen begon hij eerst met hele erge schuldgevoelens te kampen, schuldgevoel naar de ex. Daarna ook momenten van heimwee naar de ex. Met het verstrijken van de tijd begonnen de redenen waarom hij het uit had gemaakt, wat hij zolang had uitgesteld, te vervagen. Ik heb hem getroost, begrepen, soms ook wel eens boos geweest.
Na mate er nog meer tijd verstreek werd het van kwaad tot erger: "Ik kan pas gelukkig zijn als ik weet dat mijn ex gelukkig is"... Alles begon om hem en de ex te draaien. Ik zocht mijn frustratie over de situatie in andere dingen... Zo vond hij het vaak nodig om te vertellen wie er allemaal verliefd op hem zijn. Ik werd daar boos over en toen was ik de gebeten hond: want ik was jaloers. Op mijn computer maakte hij o.a. een website voor een meisje die volgens hem verliefd op hem was. Prima, maar mijn computer was een 'wrak' en ik had hem al weken gevraagd of die deze voor mij opnieuw wilde installeren. Dus werd ik boos omdat hij 'haar' website boven de prioriteit stelde van het fixen van mijn computer. En was ik weer jaloers.
Nog een paar moeilijke weken en toen is hij verzonken in depressie. Zo zwaar dat hij opgenomen is. Daarbovenop angsten. Een van de angst is, dat hij bang is dat ik hem verlaat. Dan heeft het voor hem helemaal geen zin meer.
Maar hij stoot af en trekt vervolgens weer aan. Nadat hij een dag op de afdeling was kreeg ik een mail met hoe het met hem was... Dat hij zich prettig voelde daar en dat hij inmiddels een meisje had leren kennen waar hij het goed mee kan vinden. Hij praat veel over haar ... hoe sneu het is voor haar, hoe zielig ze is en hoe graag hij haar wil helpen.

En ik, ik zit met frustratie ... Wie is er nu voor mij??? Het stomme is, ik ben nog steeds verliefd... op de jongen die ik de eerste vijf maanden heb leren kennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Klavertje7 op 06-06-2008 19:20:42 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:10:54 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59179983
dit lijkt me een R&L zaak

rebounders united...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:12:10 #3
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_59180015
heeft ie verder nog een persoonlijkheidsstoornis of zou ie wel normaal moeten zijn?
ik heb ook altijd pech.. :'(
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:13:40 #4
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_59180060
waarom heb je nog contact met hem

Hij behandelt je zonder enig respect, je wordt niet gelukkig van de dingen die hij doet, hij is je emotioneel aan het chanteren ("zonder jou heeft het leven geen zin meer bladiebla")

wat haal jij nog uit deze relatie??

[ Bericht 18% gewijzigd door Vandaag... op 06-06-2008 21:20:23 ]
pi_59180144
Klinkt alsof hij zelf niet helemaal stabiel is en dat hij een nieuw "slachtoffer" heeft gevonden......
Misschien heeft hij problemen met het aangaan en verbreken van relaties?
uit een aspergernest
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:18:18 #6
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_59180185
Klinkt alsof je niet bepaald de hoofdprijs hebt gewonnen met deze knul..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:29:51 #7
103012 Nies
Die hekse
pi_59181889
Hij doet van alles met je, maar gelukkig maken zit daar niet tussen he?
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_59182637
Zoiets als dit overkomt iedereen weleens. Je hebt nou eenmaal labiele mensen waarbij alles eerst koek en ei lijkt, en vervolgens veranderen ze in één dag hun mening.

En als mensen je jaloers (proberen) te maken door te laten zien hoeveel contact ze hebben met anderen hoef je jezelf niet schuldig te voelen als je daar op een gegeven moment gek van wordt. Dat soort mensen kunnen je gewoon geen zeker gevoel geven, en dan is zo'n relatie toch meer pijn dan fijn he.
pi_59183986
Je bent verliefd op de persoon van de eerste 5 maanden. De persoon die nu een relatie met je heeft is totaal iemand anders. Je hoofd zal in deze toch sterker moeten zijn dan je hart. Je weet dat hij niet goed voor je is en dat je beter af bent zonder hem. Het zal heel moeilijk zijn om de relatie nu te beeindigen, maar het is absoluut de beste oplossing. Het zal alleen maar moeilijker worden naarmate je langer wacht. Wacht niet te lang, maak het jezelf niet te moeilijk.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59193990
Klinkt niet als jouw prins op het witte paard. Ik zou geen geduld voor (en geen zin in) zijn issues hebben als ik jou was. Beledigend dat je die onzin allemaal moet aanhoren en nog begrip hebben ook dat je zelf op de laatste plaats lijkt te komen.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_59194280
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Karammel het volgende:
Je bent verliefd op de persoon van de eerste 5 maanden. De persoon die nu een relatie met je heeft is totaal iemand anders. Je hoofd zal in deze toch sterker moeten zijn dan je hart. Je weet dat hij niet goed voor je is en dat je beter af bent zonder hem. Het zal heel moeilijk zijn om de relatie nu te beeindigen, maar het is absoluut de beste oplossing. Het zal alleen maar moeilijker worden naarmate je langer wacht. Wacht niet te lang, maak het jezelf niet te moeilijk.
Dit, denk ik.

Klinkt alsof hij erg veel moeite heeft om zich te binden. En wanneer hij zich dan eindelijk bindt krijgt hij de kriebels en wil hij meteen weg (naar een ander). Hier heb je uiteindelijk niet zo veel aan. Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, maar ik denk dat het beter zou zijn de relatie af te kappen.

De komende weken, misschien wel maanden, zit je in de shit. Hou daar rekening mee. Maar daarna ben je blij dat je het gedaan hebt.
pi_59281403
dumpen.
Lijkt op een ex van mij. Werd niks hoe hard ik ook probeerde. Gelukkiger zonder hem dan ik ooit was met hem.
Hij zegt dat hij bang is dat jij hem verlaat. Hij doet anders niet echt zijn best je bij hem te houden of wel? Jongens zeggen altijd van die emo dingen omdat ze weten dat meisjes er gevoelig voor zijn.
een enkeling zal het wel menen, daar niet van..
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:12:03 #13
78246 kwoth
Fietsen ja!!!!
pi_59281839
Jezus, wegwezen daar. Je hebt niets aan emotioneel afhankelijke jongen die vooral hulpbehoefende meiden nodig heeft om zijn gevoel van eigenwaarde en geluk op te krikken. Lekker op de PAAZ laten zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door kwoth op 10-06-2008 17:24:35 ]
Anyway you want it, that's the way you need it.
pi_59300849
Borderline? Afstoten en aantrekken zeg je
pi_59300963
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:04 schreef Klavertje7 het volgende:
Een van de angst is, dat hij bang is dat ik hem verlaat. Dan heeft het voor hem helemaal geen zin meer.
Om deze reden heb ik vijf jaar een relatie aangehouden.

De kerel heeft nu al weer een vriendin en ik heb 5 jaar verspilt door de angst dat hij zichzelf van kant zou maken als ik de relatie zou beëindigen.

Niet luisteren naar die bullshit dus, je doet jezelf er tekort mee.
  woensdag 11 juni 2008 @ 11:51:24 #16
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59301112
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:55 schreef emily89 het volgende:
Hij zegt dat hij bang is dat jij hem verlaat. Hij doet anders niet echt zijn best je bij hem te houden of wel? Jongens zeggen altijd van die emo dingen omdat ze weten dat meisjes er gevoelig voor zijn.
een enkeling zal het wel menen, daar niet van..
gemeend of niet gemeend, het blijft gewoon emotionele chantage.

TS, je vraagt je af wie er nu voor jou is. Je moet er zélf voor jou zijn! Zolang jij niet voor jezelf kiest, blijft hij zo met je omgaan, want dat is hij nu zo gewend, en jij slikt het toch wel weer allemaal, dus voor hem geen échte reden om daar iets aan te veranderen. Een beetje zelfrespect!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 11 juni 2008 @ 12:20:24 #17
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_59301862
Dumpen en een echt leuke kerel aan de haak slaan, die na 5 maanden nog altijd dezelfde gozer is als waar je op verliefd werd (of beter).
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_59303234
Realiseren dat je niet een mooie vent van 28 aan de haak geslagen hebt; maar een heikneuter van 8.

Depressief zijn prima; maar een echte vent lost z'n eigen problemen op en stort niet alles op z'n eega.
pi_59317535
De eerste tijd "hoort" nog wel de leukste tijd te zijn en dit klinkt gewoon bizar.
Volgens mij weet je zelf ook dat dit nooit echt iets gaat worden en probeer gewoon afleiding te zoeken.
Het kan even duren maar dan gaan je ogen vanzelf weer open voor leukere mensen
Uitgesproken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')