quote:
op 11-06-1999 om 09:28 PM schreef tina (onder andere) het volgende:Bart: Ik dacht even dat het mijn moeder of mijn ex was (over de stem van Sabine.. ha ha ha ).
Met andere woorden: Sabine is dus al minstens de tweede vriendin (of moeten we zeggen: ex-vriendin) van Bart die hem aan zijn moeder herinnert. Geeft toch wel te denken.....
Eventjes over het magnetiseren van Ceryl, ik geloof dat iedereen dat kan. Ik weet het niet zeker maar zoies had ik gehoord.
Ander hoogtepuntje: Cyrille die onder de douche haar binnekort uit te brengen cd staat te pluggen - SNOEIhard, zouden die bordkartonnen wandjes daar wel tegen bestand zijn?
Ook niet slecht: Cyrille die haar volledige collectie jeugdfoto's presenteert: "Nou, hier was ik dus drie. En hier drie en een half."
Het is aan Cyrille te danken dat wij opeens warme gevoelens zijn gaan koesteren voor Karin, die zo leuk (met één opgetrokken wenkbrauw en open mond) naar dit Sjoobis-monster kan kijken. Ja, het zal je huis maar komen binnenvallen, op een dooie avond.
Kind van Karin in een brief: Ik vind het niet leuk dat Ceriel en Anoek in het BB huis zijn gekomen.
*Kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid*
het is wel duidelijk hoe VOo de nieuwe bewoners wil laten over komen.
Anouk: gevoellig (geestelijk en lichamelijk)
Ceriel: talentvol (ik kan alles) met een spirituele kant (tarot magnetiseren)
Please laat ze eruit gaan. Kan Gnoukie lekker naar haar identieke vriendinnetjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Keroppi (Datum 07 November 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |