abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216511
quote:
op 11-06-1999 om 09:28 PM schreef tina (onder andere) het volgende:

Bart: Ik dacht even dat het mijn moeder of mijn ex was (over de stem van Sabine.. ha ha ha ).

Met andere woorden: Sabine is dus al minstens de tweede vriendin (of moeten we zeggen: ex-vriendin) van Bart die hem aan zijn moeder herinnert. Geeft toch wel te denken.....

zondag 7 november 1999 @ 02:24:00 #27
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_216512
Ik begin mij ook steeds meer te ergeren aan Anouk. Maar die fout zit bij VOO. Zij hadden een interresant iemand moeten pakken, waarmee de oude garden goede "pittige" gesprekken konden voeren. Sorry dat ik het zeg maar zo'n jong meisje dat eigenlijk op school hoort te zitten met haar neus in de studie boeken, is niet interressant. Ik zeg niet dat elk meisje dat studeerd en rond die leeftijd saai is of niets te vertellen heeft hoor! Maar als je haar vergelijkt met de andere bewoners dan heeft iedereen wel wat te vertellen over reizen, vakanties, het leven, hun levenservaring en diverse hobbies.
( Ruud-Sport en masseren,
Willem-Koken en hoe het is om een scheiding te verwerken in een gezin met jonge kinderen,
Karin- zij is gewoon een moede type, Haar ervaring met ziek zijn,
Bart-Reizen en het leger en een beetje literatuur,
Maurice-Reizen, Australie,Auto's
Sabien- jong en van het leven genieten,
Bianca- Psychologie,
Mona- Werken in een bar
Seryl, magnetiseren, kaart terkken,( misschien ook wel voodoo of black magic)
Tara-???
Martin-???
Anouk-???

Eventjes over het magnetiseren van Ceryl, ik geloof dat iedereen dat kan. Ik weet het niet zeker maar zoies had ik gehoord.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_216513
Anouk heeft het om de 3 zinnen over hoe 'sterk' iedereen wel niet is en hoeveel levenservaring de anderen al hebben op gedaan de afgelopen 50 dagen. Kots, kots. Anouk ga volgende week alsjebleif naar huis.
Alles komt altijd goed

pi_216514
Absoluut hoogtepuntje: Cyrille die de pijn uit Ruud's rug "afslaat". Hebben we hier met zijn allen nog maar eens een extra flesje om ontkurkt.

Ander hoogtepuntje: Cyrille die onder de douche haar binnekort uit te brengen cd staat te pluggen - SNOEIhard, zouden die bordkartonnen wandjes daar wel tegen bestand zijn?

Ook niet slecht: Cyrille die haar volledige collectie jeugdfoto's presenteert: "Nou, hier was ik dus drie. En hier drie en een half."

Het is aan Cyrille te danken dat wij opeens warme gevoelens zijn gaan koesteren voor Karin, die zo leuk (met één opgetrokken wenkbrauw en open mond) naar dit Sjoobis-monster kan kijken. Ja, het zal je huis maar komen binnenvallen, op een dooie avond.

Een schizofreen is nooit alleen
  FOK!fossiel zondag 7 november 1999 @ 13:38:00 #30
1455 Keroppi
kool kikker
pi_216515
De zaterdag avond uitzending had beter de "Ceriel-uitzending" kunnen heten! Er zijn weinig shots ZONDER haar.

Kind van Karin in een brief: Ik vind het niet leuk dat Ceriel en Anoek in het BB huis zijn gekomen.

*Kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid*

het is wel duidelijk hoe VOo de nieuwe bewoners wil laten over komen.

Anouk: gevoellig (geestelijk en lichamelijk)
Ceriel: talentvol (ik kan alles) met een spirituele kant (tarot magnetiseren)

Please laat ze eruit gaan. Kan Gnoukie lekker naar haar identieke vriendinnetjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Keroppi (Datum 07 November 1999).]

Chick on a mission
  zondag 7 november 1999 @ 13:54:00 #31
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_216516
Ligt het aan mij of probeert VOO symphatie voor C. te kweken? (Zwaar betaalt door Joop van Ellende?)
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')