staan er ook live nummers/ opnamen op de dvd of alleen video's.
ik had ze ook graag eens live willen zien, of alleen m. knopfler wie weet gebeurt dat nog eens. Het schijnt dat hij bij zijn laatste concert veel dire straits nummers heeft gespeelt.
En als er dan aan het eind van het concert zo'n 50.000 man meezingen met Brothers in Arms, ja, dan heb je wel kippevel over je hele lichaam.
Evenals de dvd van de beegees One Night Only (welke ik al heb)
quote:aantal nummers zijn live , andere zijn met een videoclip
Op maandag 11 maart 2002 15:48 schreef BadMotherfucker het volgende:
ze zijn erg goed inderdaad.staan er ook live nummers/ opnamen op de dvd of alleen video's.
ik had ze ook graag eens live willen zien, of alleen m. knopfler wie weet gebeurt dat nog eens. Het schijnt dat hij bij zijn laatste concert veel dire straits nummers heeft gespeelt.
love over gold is live
your latest trick is live
local hero - wild theme is live
quote:Ik ben naar zijn laatste concert in de Heineken Music Hall geweest, en hij speelde samen met z'n support-band heeel veel klassiekers. Die man kan nog steeds gitaar spelen als de beste, alleen het zingen gaat hem wat minder af (zal de leeftijd wel zijn denk ik). Maar voor de rest echt een waanzinnig goed concert en was blij dat ik geweest ben.
Op maandag 11 maart 2002 15:48 schreef BadMotherfucker het volgende:
ze zijn erg goed inderdaad.staan er ook live nummers/ opnamen op de dvd of alleen video's.
-edit- ohh... 13,50 is ook geen beroerde prijs -edit-
[Dit bericht is gewijzigd door 2nosedT op 11-03-2002 19:51]
quote:Ik was toen ook aanwezig. We stonden toen bijna vooraan...jesus wat een schitterend concert was dat!! Het begon al goed met een 10 of 11 minuten durende "Calling Elvis" met aan het einde de fantastische drumsolo. Ik zal dan ook zeker de DVD in huis gaan halen.
Op maandag 11 maart 2002 15:57 schreef Jarno het volgende:
Ik heb ze ooit eens live zien spelen in de Kuip, tijdens de On Every Street tour. Erg de moeite waard, wat kan die vent gitaar spelen zeg. En ook zo gemakkelijk allemaal, lijkt het wel.En als er dan aan het eind van het concert zo'n 50.000 man meezingen met Brothers in Arms, ja, dan heb je wel kippevel over je hele lichaam.
Laatst was de "On Every Street" tour nog op TV..Heb 'em gelijk op video gezet en ervoor gezorgd dat hij biet overschreven zal worden.
quote:Oooo geweldig lijkt me dat zeg!! Ik wou dat ik dat ook ooit gezien had!!!
Op maandag 11 maart 2002 19:51 schreef Hemmond het volgende:[..]
Ik was toen ook aanwezig. We stonden toen bijna vooraan...jesus wat een schitterend concert was dat!! Het begon al goed met een 10 of 11 minuten durende "Calling Elvis" met aan het einde de fantastische drumsolo.
Half jaar geleden nog naar HMH geweest om Mark Knopfler weer te zien spelen, zeker wel lekker Vet. Eigenlijk gewooon weer Dire Straits maar dan met 2 nieuwe Nummers van zn nieuwe CD.
quote:Er staan 3 live versies op en de rest videoclips. Ik heb hier de dvd niet bij de hand maar probeer het uit mijn hoofd:
Op dinsdag 12 maart 2002 11:07 schreef Chielus het volgende:
Is het een compilatie DVD met alle Clips of een Live opname?Half jaar geleden nog naar HMH geweest om Mark Knopfler weer te zien spelen, zeker wel lekker Vet. Eigenlijk gewooon weer Dire Straits maar dan met 2 nieuwe Nummers van zn nieuwe CD.
Sultans of Swing, Lady Writer, Love over gold (live),
So far away, Money for Nothing, Walk of Life, Brothers in Arms, Romeo & Juliet, Calling Elvis, Local Hero (live),
Private investigations, Your latest trick
enne nog 4 nummers
in totaal 16.
Ik weet nog wel dat ik toen er onder de indruk was van de man die de sax speelde.
quote:op dit moment in het prijzencircus van V&D voor slechts EUR 19
Op zondag 21 september 2003 11:18 schreef Shedfire het volgende:
De DVD is redelijk heilig, maar ik bern gisteren er achter gekomen dat er ook een dvd is van On The Night (op play.com) Sweet!
't Is alleen een beetje balen dat ik een brakke audioset heb, waardoor het geluid over de TV komt ipv de boxen
* PdeHoog noteert een goede geluidsinstallatie als hogere prioriteit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |