Willem en Maurice staan te koken
Bart en Karin tennissen tafel
Ruud en 'toch voordeliger' liggen uitgezakt op de banken
Geef Maurice staaldraad en hij tovert het om tot een auto. Het is al algemeen bekend dat hij de jongen is van de technische snufjes. Hij ontstopt met grootste gemak een gootsteen, tovert de keukentafel om tot een pingpongtafel en hij maakt alles wat kapot is weer heel. Kortom een manusje van alles. Er is echter een ding dat hij niet kan, en dat is koken. De oplettende kijker kan op zijn vingers natellen hoe vaak Maurice zich met de voeding van zijn medebewoners bezighield. Nou okay, hij bakt brood. Verder dan dat komt hij echter niet. Willem vindt het tijd om hier verandering in te brengen. Vandaag is Maurice Willems koksmaatje. Hij mag de kip schoonmaken en de ingrediënten snijden voor het gerecht dat Willem zijn huisgenoten wil voorschotelen. Maurice is zeer leergierig. Hij vraagt Willem waarom hij bloem in de saus gooit. Willem: “Ja, om het dik te maken.” Een beetje onzeker is hij wel. Voor elke handeling vraagt hij eerst toestemming aan Willem. “Moet het zo? Doe ik het wel goed?”
06/11/99
18:30
18.42 u Ondertussen staat Cyrille nu ook in de pannen te kijken (kennelijk kip-ragout). Willem komt gelijk aangesneld met een gezicht van 'waag het eens om er iets in te gooien'
Het is nu de beurt aan Bart en de sloffen om te tafeltennissen
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 November 1999).]
18.50
hmm..allemaal blauwe schermen..ff fixen
Stream 1: Karin, Ruud , Bart en Maurice aan tafel
Stream 2:
Stream 3: Shot van keueken van buitenaf?
Stream 4: shit donker man, ligt iemand op de bank denk Karin en zitten mensen aan tafel
hhmm.. erg wazige beelden toch laatik deze post staan als blijk van mijn goede wil
Binnen hebben ze niks in de gaten. daar zitten ze lekker te eten in de vaste opstelling:
.....Karin
Willem Maurice
...........Anouk
Cyrille Ruud
.....Bart
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 06 November 1999).]
Niet echt een spannende bijdrage van mijn kant dit keer, want ik bedacht me dat ik vandaag ook wel ns naar buiten kon gaan misschien ! Maar ik wilde even laten blijken dat de opmerking op prijs werd gesteld !
De security was waarschijnlijk koffie drinken, want pas nadat de bus weg was, kwamen ze verschrikt te voorschijn. Ze hebben even wat rondgelopen, en verdwenen weer naar binnen.
De bewoners hebben het gehoord, en wisten van schrik niet meer waar ze het over hadden We hebben het nu eindelijk voormekaar om de zendermicro's van de bewoners te ontvangen. Later zullen we de MP3's posten. Het valt wel tegen om uren in de regen voor het hek te staan met een lading scanners en MD-spelers om je nek
. Maar het is de moeite waard.
Dit was een verslag ter plaatse, via Laptop + GSM op 9600 baud verstuurd.
quote:
op 11-06-1999 om 07:38 PM schreef Jochie het volgende:
Om 19:00 uur kwam er een grote mercedesbus voorrijden bij het BB huis. Er sprongen ongeveer 10 man uit die vuurwerk over de omheinig gooiden. Daarna vertrok de bus weer.
Wow, Stoer hoor!
quote:
op 11-06-1999 om 07:32 PM schreef Hunter het volgende:
Ik wordt er geen wijs uit. Bart en Ruud zaten bij en in het kippenhok, en de camera zoomt alsmeer in op plekken in het gras. Zijn de kippen weg? Zijn ze in paniek? Loopt er iets door de tuin?
Dat was dus de reactie op het vuurwerk!
Via de scanner konden we de reacties van de bewoners op het publiek horen. Waarop het publiek bij het hek weer ging roepen. Regelmatig riepen de mensen bij het hek om bepaalde bewoners (Waarbij Anouk de favoriet was). De bewoners reageerden gelijk, maar door de windrichting was dat niet direct te horen. Waarschijnlijk hebben de bewoners door dat we ze direct konden horen. Ruud zij tegen een medebewoner dat iederen genoemd was, behalve maurice. Direct daarop reageerde het publiek bij het hek en zong maurice toe. Dat werd door de bewoners zeer goed ontvangen.
Tot zover het verslag ter plekke. sorry voor eventuele spel, stijl of andere fouten, want ik zit in de auto op een laptopje op 9600 baud te werken en d=het is behoorlijk krap zitten.
mijn naam is leo de kwakkelaar ofzo
ze hebben iig veel plezier zo te zien
Ik moet nu de nachtdienst in, ik hoop morgenochtend weer een hoop postings te kunnen lezen: doe jullie best
gegroet
[Dit bericht is gewijzigd door misterDre (Datum 06 November 1999).]
Dames neuriën de tune van wie van de drie.
quote:
op 11-06-1999 om 09:38 PM schreef misterDre het volgende:
Bewoners spelen "Wie van de drie"
Ruud,Maurice en Willem zijn:Leo de Kwakkelaar
Beroep: Pooier
Woonplaats: AmsterdamBart is spelleider (Herman Emmink voor de jonkies)
De rest is het panel, ze hebben veel LOL.De echte Leo de Kwakkelaar was natuurlijk ruud! Het panel heeft dit goed geraden.
Volgende ronde!Tot zover mijn bijdrage!
Bart: spelleider
De rest is panel.
Ik denk dat dit de TV-uitzending wel zal halen!
De echte S.Genotsknots werd vertolkt door Anouk!(Menno Buch staat al bij het hek )
Anouk heeft Abba bij zich (even halen uit de slaapkamer)
Maurice heeft ook Abba bij zich (pfff)
Anouk is opgegroeid met Abba, Carpenters, Beach Boys en Simon en Garfunkel (ouders draaiden dat)
Er klinken fragmenten van diverse soorten muziek door de kamer, het is blijkbaar moeilijk kiezen.
Iedereen heeft zich weer omgekleed na het wie van de drie verkleedpartijtje
Er wordt appelsap gedronken.
Ruud's keuze:
Rolling Stones (Daddy you're a fool to cry) en legt uit waarom.....
Als hij in het buitenland is geweest (werk) dan is hij blij dat hij weer thuis is en Bibi op schoot heeft.
Iedereen luistert muisstil (Ruud zegt nog even dat hij kippenvel krijgt van dit nummer)
Ruud ligt met ogen dicht te luisteren.
Bewoners beginnen aan nieuwe bezigheid: het verhaal bij het nummer, een idee van Ruud. Hij begint dan ook.
R: ik heb het nummer van de Rolling Stones klaargezet, Daddy i'm a fool to cry. Gaat over een vader die thuis komt en dat zn dochtertje dan bij m op schoot komt zitten. Ik ben vaak in het buitenland en dan draai ik dat ook en dan denk ik aan dat ik thuis komt en mn dochtertje bij mij op schoot komt zitten.
De tape gaat aan en het nummer schalt keihard door de kamer (medelijden met de oren van Jochie nu daar bij dat hek).
Nu dus heel orgineel Anouk gekozen door karin, als herinnering aan vorige week.
Over BB-regels gesproken...komt er nu volgende week een TV uit de DK ?
Volgende verzoekplaatje:
GW (shit)
up-tempo nummer (geen idee van wie, en ook niet wiens keuze dit was, volgens mij Karin, maar kan het me bijna niet voorstellen)
Tekst wat ik kan verstaan: "I don't care..."
Cyrille zit helemaal te kicken op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |