abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 1999 @ 22:35:00 #26
783 Lee
Eye watch 2
pi_216453
Next: Cyrille...
Erica Badoux -
Stuntelt wat met CD speler, gelukkig schiet SUPER-Bart te hulp...
Live nummer, ballad (shit WEER titel niet verstaan, maar is dat nummer met I'll see you next lifetime)
Iedereen is weer wat gekalmeerd, Anouk rookt en kijkt steeds nerveus om zich heen.
Cyrille voelt zich duidelijk prima op haar gemak en geniet zichtbaar. Bart peinst wat voor zich uit, is niet zijn muziek zo te zien.
  zaterdag 6 november 1999 @ 22:45:00 #27
783 Lee
Eye watch 2
pi_216454
Nummer van Cyrille duurt lekker lang (tien minuten?). Slimme dame die Cyrille
Iedereen luistert relaxed, behalve Anouk die steeds onrustig om zich heen zit te kijken. Af en toe probeert ze zich te ontspannen, maar het lukt niet echt schijnbaar, ze rookt de ene sigaret na de andere. Heeft het raam open gezet voor Karin.
Willem vindt het mooi (zegtie), en iedereen begint te grinniken dat het lekker lang duurt dat nummer. Het heet trouwens Next Lifetime (12.05 minuten volgens Maurice).

Next: Maurice (het schijnt op volgorde van leeftijd te gaan).
Voor z'n huisgenoten, herinneringen aan een weekend naar Berlijn
Zegt niet wat 't is
Maar ik meen 'm te horen zeggen dat het een CD van Bianca is...
Klinkt als Grace Jones ofzo (maar ik ben niet zo goed in die dingen)

[Dit bericht is gewijzigd door Lee (Datum 06 November 1999).]

zaterdag 6 november 1999 @ 22:46:00 #28
572 Sniper
Gull Catcher
pi_216456
De remake van Moby vind ik toch beter
You're no good for me, I don't need nobody... don't need no one that's no good for me...
  zaterdag 6 november 1999 @ 22:53:00 #30
783 Lee
Eye watch 2
pi_216457
Ruud: muziek relateer je zo sterk aan bepaalde gebeurtenissen.
Dit is Bianca gewoon joh!
Anouk: "hee jongens... centraal!)

Bart: Basement Jacks - (nummer?)
Een zomernummer, omdat het zulk onwijs kloteweer is buiten.
Klinkt als een remake
Bart swingt met Cyrille door de kamer met zonnebril

Anouk begint zich te ontspannen.. dit herkent ze.
Ruud en Anouk springen op en swingen mee.
Karin, Maurice, Willem blijven zitten waar ze zitten.

zaterdag 6 november 1999 @ 22:58:00 #31
783 Lee
Eye watch 2
pi_216458
Anouk:
Dit nummer doet me denken aan een vriendinnetje van me wiens vader deze zomer is overleden, nu wil het opdragen aan iedereen die er voor me was de afgelopen dagen. (Steekt sigaret op)
That's where friends are for. (artiest? ik versta er af en toe geen bal van en mijn discografische achtergrond is dus niet zo veel bijzonders... misschien Dionne Warwick?)
Iedereen zit op de bank, er worden nog net geen aanstekers opgestoken....
En ja hoor: handjes in de lucht..

Dit was de afsluiter volgens mij
En nu ga ik doordevil lezen jongens..
Wie neemt het over?

pi_216459
ABBA: What's the name of the game
Anouk zingt luidkeels mee

Ruud en Bart liggen samen op de bank.

Nu: Let love rule van ???
Er wordt niet meer gedanst.
Ruud lijkt helemaal op te gaan in het nummer.

Er wordt wat gekeuveld, kan niet goed verstaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Madeline (Datum 06 November 1999).]

pi_216460
En dat nu het zoveelste nummer, Never tear us apart van INXS. Ik vind dit niet meer tof. Er wordt bijna geen conversaties meer gevoerd; het lijkt net of ik een CD'tje zit te draaien op mijn computer. Actie: e-mail naar Veronica of ze please die CD-speler buiten pleuren...
You're no good for me, I don't need nobody... don't need no one that's no good for me...
pi_216461
Om 23.50 headbangen Anouk en Ruud op één of ander infantiel rocknummer.
  zaterdag 6 november 1999 @ 23:56:00 #35
521 ruby
Hell yeah!
pi_216462
Ze zaten net mee te blèren op dat nummer van Abba: The winner takes it all (stream 1). Toen ik een andere stream wilde proberen, waren de kanalen tijdelijk niet bereikbaar (zucht).

bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 7 november 1999 @ 00:11:00 #36
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216463
Prodigy, infantiel rocknummer? Leek me Child in Time (stond zo'n beetje 15 jaar in de top100 allertijden)Was Karin's keuze vermoed ik (qua leeftijd en type)
Overigens is dit allemaal (CD speler én fles drank) ter ere van de mijlpaal: ze zitten precies op de helft.
Ruud, plichtsgetrouw als altijd, bedankt de redactie en Hummie ihb.
Anouk, nog steeds vol ontzag voor de inmates, feliciteert hun met de 50% mijlpaal.
Here we are now, entertain us.
  zondag 7 november 1999 @ 00:32:00 #37
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216464
Ruud (who else) brengt de CD speler terug en krijgt in de DB te horen dat er een camera stuk is en dat die vannacht gerepareerd wordt. Als ze naar bed zijn.
Ruud meldt dit aan de groep.
Willem zegt wat besmuikt (tegen de nieuwe bewoners): morgen niet over praten want in principe is dat niet aan de orde...
Overigens; die drank was een koekje van eigen deeg bij nader inzien. Leek me de champagne van Karin's man.
  zondag 7 november 1999 @ 00:50:00 #38
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_216465
Anouk: Ik ben wel in voor iets raars...
Ruud: Zullen we gaan tafeltennissen dan?
Trust, but verify (Ronald Reagan)

pi_216466
Maurice & Karin zijn iets aan het koken Willem regiseerd af en toe even. Ruud & Anouk Ping pongen. Men zingt :The answer my friend is blowing in the wind
Dusss !
pi_216467
Ruud wil morgen om 7.00 gewekt worden want het wordt een drukke dag !!??
Dusss !
pi_216468
Willem kookt nu alleen Maurice gaat naar bed.
Ruud wint het tafel tennis. Het stuk tafel van Anouk is volgens haar een stuk groter.
Dusss !
  zondag 7 november 1999 @ 01:07:00 #42
1589 thomas
'thomas' met een h
pi_216469
Ze moeten morgen om 9 uur wakker worden en gaan om 10 uur ontbijten! Spannend! En ze zijn constant aan het ping-pongen!
"Karin, karin! Welterusten Maurice, welterusten Anouk."
Ze gaan blijkbaar slapen...
Maar toch wordt er nog geping-pongd.
Er zit iemand irritant te zingen en zegt: "Where's Ruud (als rude)"

1:02 's ochtends

-------------------
This is getting silly...

Life is all about priorities...
pi_216470
Ik heb nu vier beelden van die ene caravan weet je wel. And i'm out of here Peace.
Dusss !
  zondag 7 november 1999 @ 01:16:00 #44
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216471
T-one, slaap ze. Aan alle andere nieuwe posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. Vooral: realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB' we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.
Eternal gratitude is misschien toch jullie deel.

Overigens ff in de huishoudelijke sfeer: ik zag wat kritiek op mijn (inmiddels overgenomen) voorstel de data weg te laten in de topic titels. Kritiek is prima, en ik vind op zich alles best, maar mij lijkt dit goed te werken. We zijn nu gevrijwaard van de verwarring day-stream/night stream en de overijverige nieuwe topics om 24.00. Dus minder topics, minder verwarring en hopelijk iedereen tevreden zo?

zondag 7 november 1999 @ 01:50:00 #45
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216472
Regie doet weer zeer vreemd. Veel tuin, zonder aanleidingen. Wisseling van de wacht op zaterdagnacht en daardoor onderbezet?

Anouk en Bart (en anderen?) kaarten. NIet zichtbaar.
M en K liggen liefdevol te knuffen op de bank. Ze smoezen zachtjes, maar onverstaanbaar. (heb overigens de indruk dat K. haar angst weer kwijt is om met B te knuffen. Ofwel door de informatie van thuis incl de fles champagne van Wim, of door de geruststelling dat Bianca Wim zou bellen)

zondag 7 november 1999 @ 02:16:00 #46
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216473
De kaarters waren dus minstens B, A, R en W. Om 2.05 zegt A. welterusten. Nog steeds geen beeld van de keukentafel. M em K nog steeds ineengestrengeld op de bank.

Camera blijft op K en M (stream 3)

K:ik vind het jammer dat Bi er niet meer is. Die mis ik eht. Dat is echt een persoonlijkheid. Iets over het feit dat Bi alleen maar hippiekleren meegenomen had naar BB huis. Eerst dacht K waarom trek je je dat nu aan bij elkaar. Maar toen .... vond ik dat zo geestig

....
....
K: ik dacht toch dat er vandaag wat zou gaan gebeuren. ... helft v/d tijd..... Hummy komt pas weer maandag, dus...

M wil wel eens naar bed. K nestelt zich nog wat dieper in M.'s armen. Ze blijven liggen.

pi_216474
Hoor alleen kakelende kippen en zie vier maal het BB huis.
Kan iemand deze topic sluiten en een nieuwe aanmaken deze word wel weer erg lang,bvd.

[Dit bericht is gewijzigd door el torro (Datum 07 November 1999).]

Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

zondag 7 november 1999 @ 02:29:00 #48
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216475
Karin is naar bed gegaan. Er wordt nog gekaart, maar de regie gunt ons geen beelden. Beeld 4xcaravan; geluid: kippen.
Tot nader order stop ik de nacht verslaggeving.
  zondag 7 november 1999 @ 02:30:00 #49
798 voyeur
bemoeit zich
pi_216476
Zal een nieuw topic aanmaken op verzoek. In principe vind ik de grens van 50 prima, maar dit is toch een dood moment..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')