Omdat ik voor mijzelf een keuze wilde maken en niet gedreven door wat iedereen hier zei.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:00 schreef Lekiamh het volgende:
Gefeliciteerd.
Mag ik wel weten waarom je ons voor de gek hield een halfuur geleden?
Allemaal goed en wel dat je een eigen keuze wilde maken, en natuurlijk hoef je niet te luisteren naar ons. Maar ga ons dan ook geen onzin op de mouw spelden. Ik vond het wel een naai-actie, want iedereen leefde met je mee hierzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:02 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Omdat ik voor mijzelf een keuze wilde maken en niet gedreven door wat iedereen hier zei.
Dat is al fout gegaan ( naar mijns inziens ) bij dat sms'je. Want ik had voor mijn gevoel toen
moeten wachten. Maargoed, gedane zaken nemen geen keer. Daarbij, misschien gaat het allemaal
gewoon te snel voor haar. dan heb ik alsnog kans in het weekend. Maar de bal ligt op dit
moment zeker niet meer bij mij..
Nee, iedereen is weg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:04 schreef EvoViper7 het volgende:
Ah joh. Toch nix aan de hand.
Niet iedereen is vrijgezel. Iedereen zoekt iemand. Dusja, daar is toch niets verkeerd mee.
Je kan gewoon zeggen dat je haar leuk vind of ziet zitten. Niks mis mee. Weet zij ook waar ze aan toe is.
Nadeeltje ervan: Ze kan teringafstandelijk doen omdat ze dat niet wil. Maar dan weet je ook meteen waar je aan toe bent.
Komt goed TS, en nu lekker de kroeg in
Op deze manier had ik tenminste wel een reactie op wat komen gingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:04 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Allemaal goed en wel dat je een eigen keuze wilde maken, en natuurlijk hoef je niet te luisteren naar ons. Maar ga ons dan ook geen onzin op de mouw spelen. Vond het wel een naai-actie, want iedereen leefde met je mee hierzo.
Nou, ik vind haar nu wat minder leuk hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:04 schreef EvoViper7 het volgende:
PS. je piekert echt teveel. T lijkt net of je leven ervan af hangt. En nix zeggen dat het logisch leek. Nee, gewoon de waarheid. Je vind haar leuk. So what? big deal. Respect als je daarvoor uitkomt hoor...
Waarom niet? De wereld is niet vergaan ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:09 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Alsof je denkt dat er nog een kans is op succes
Nee, maar ik vind dat het van mijn kant nu wel afgesloten kan worden hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:11 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Waarom niet? De wereld is niet vergaan ofzo.
Je hebt een SMS gestuurd en een keer naar dr gebeld, maar nam ze niet op.
Het is niet meteen een verloren zaak nu.
Goed, je hebt dus wel degelijk geleerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:13 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat het van mijn kant nu wel afgesloten kan worden hoor.
Ik bedoel, ik ga nu niet langer piekeren etc.
Klaar einde, finish, punt
Als ze nog wat met me wil, dan zal dat wel blijken door:
a. Een telefoontje van haar kant
b. Een goed gesprek volgende keer als ik haar zie
Ik na het sturen van het sms'je wel hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:29 schreef ganzenherder het volgende:
Dus tóch een anti climax, jammer ik had het echt niet verwacht
Plaats even haar nummer in je volgende posting. Dat kind heeft een echte man nodigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:32 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Ik na het sturen van het sms'je wel hoor
Maargoed, het is nog niet voorbij
Denk ik![]()
Maar dan moet ze wel zelf nu initiatief nemen, want dat ga ik niet meer doen.
Stel ze negeert me volledig de volgende keer dat ik haar zie, dan is het duidelijk lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |