Precies.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:11 schreef skadhd het volgende:
hij mag nu toch wel bellen...
"hey, ik had je een smsje gestuurd of je wat wilde gaan drinken...heb je die nog gehad?"
Lekker boeiend... Ik snap zoiezo niet waarom iemand dat niet op prijs zou kunnen stellen... als je het niet wilt neem je toch lekker niet op... maar een smsje en een telefoontje, met neutrale inhoud, ik zie niet in waarom dat fout zou zijn. Maargoed ik zal wel te simpel zijn ofzo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:20 schreef Nexie het volgende:
[..]
Denk niet dat iedereen dat op prijs stelt maar goed. Bal ligt bij haar nu wat mij betreft
Niet gebeld, wel sterk het gevoel dat ik even moet bellen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:34 schreef Gummibeer79 het volgende:
Vind ik ook:
meld 's of je al gebeld hebt?
Goedzo. En doe het dan ook nú, metéén, voordat je dit ook weer kapotanalyseert. Je hebt weinig meer te verliezen, geloof me.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:44 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Niet gebeld, wel sterk het gevoel dat ik even moet bellen.
Zal me er nu even toe moeten zetten, wil nu wel eens duidelijkheid.
Ik bel wel even prive, om erachter te komen of het haar nummer wel was![]()
![]()
Oké, ik ben er achter hoe je prive beldquote:
Inderdaad heb ik volgens mij ( hoe ik ook analyseer..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:47 schreef Lápiz het volgende:
Hmm, jammer, ik had wel een reactie van haar verwacht. Bellen vind ik ook de volgende logische stap, ik heb het ook wel 'ns meegemaakt dat mijn vriendin een SMS-je van mij veel later pas kreeg.
Dat zóu dus best wel 'ns het probleem kunnen zijn.
Wat mij betreft kun je nu twee dingen doen:
- Je belt haar gewoon op om te vragen of ze je SMS-je nog ontvangen heeft en of ze zin heeft om iets met je te gaan drinken vanavond.
- Je belt niet, laat het erbij zitten en blijft waarschijnlijk nog een tijd twijfelen over het waarom en hoe en wat. En dan zul je net zien dat ze je SMS-je om de één of andere duistere reden nooit heeft ontvangen.
Als ze écht heel leuk is, dan lijkt die keuze me niet eens zo moeilijk.
Wat maakt het uit dat iederen het weet? Daarnaast, niemand zal je erop aankijken hoor. Juist respect dat je voor je gevoelens richting haar uit durft te komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:51 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
[..]
Inderdaad heb ik volgens mij ( hoe ik ook analyseer..niets meer te verliezen.
Ze weet nu toch al dat ik haar leuk vind.
Iedereen weet het straks
Dus tsja, inderdaad maar bellen dan..
Wat maakt het uit? Bel gewoon, doe niet zo moeilijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:00 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon prive bellen om te zien of het haar nummer wel is?
kom op!!! zelfs een 'nee, ik wil niet met je uit' kan niet zo erg zijn als de manier waarop jij jezelf zit op te naaien...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:00 schreef Bla-Di-Bla het volgende:
Zal ik gewoon prive bellen om te zien of het haar nummer wel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |