Het is een spel waar ik mssn zelfs een PS3 voor aan wiil schaffen, maar ik blijf nog steeds de kat uit de boom kijken omdat er zo weinig anders op de PS3 beschikbaar is wat aan mijn smaak voldoet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rare mensen hier.
Een van de weinige echt mega-goeie exclusives, en de helft koopt um niet.
Wat spelen jullie wel dan? :|.
Nou ja , alles kapot? Ik stond gisteren m'n best te doen om een windhaan te laten draaien maar zelfs met de rocketlauncher was er geen beweging in te krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ach niet iedereen digt die Japanse shizzle met vage robots enzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rare mensen hier.
Nouja het weet er grotendeels toch wel in te slagen hoor. Tuurlijk zullen er objecten zijn waarbij dat niet met succes gaat maar de keren dat ik schoot werden de huizen een aantal keren goed ontleed.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou ja , alles kapot? Ik stond gisteren m'n best te doen om een windhaan te laten draaien maar zelfs met de rocketlauncher was er geen beweging in te krijgen.
2 pajes C4 op de watertoren, grote explosie maar geen brokstukken en de watertoren was opeens helemaal weg!
Lastig natuurlijk om een level geheel destructief te maken maar nu ik dit gezien heb heb ik meer zin in Red Faction 3. Stiekem
Al die lovende reviews zeggen me niet zoveel. Er wordt wat te makkelijk met tienen en negens gestrooid. Ik heb een beetje het gevoel dat die hoge cijfers "moeten", omdat het nou eenmaal een game is die vanaf het begin op de playstation uitkwam. Dit is het laatste deel, en dat zou dan de allesovertreffende trap moeten zijn. Nog groter, nog langer aan gewerkst, en uiteindelijk wordt het hele verhaal verteld, en na afloop weet je pas echt hoe het zit!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rare mensen hier.
1) Het is handcrafted door Hideo Kojima. Zelfs zijn slechtste werk is nog het spelen meer dan waard.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Al die lovende reviews zeggen me niet zoveel. Er wordt wat te makkelijk met tienen en negens gestrooid. Ik heb een beetje het gevoel dat die hoge cijfers "moeten", omdat het nou eenmaal een game is die vanaf het begin op de playstation uitkwam. Dit is het laatste deel, en dat zou dan de allesovertreffende trap moeten zijn. Nog groter, nog langer aan gewerkst, en uiteindelijk wordt het hele verhaal verteld, en na afloop weet je pas echt hoe het zit!
Tja, ik zie liever eerst een demo met mijn eigen ogen. Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
Is het spel niet oersaai, met zijn veel te ingewikkelde verhaal en veel te veel cutscenes?
Waarom is dit niet de zoveelste first person shooter op rij?
Uncharted bijvorbeeld, dat sprak me erg aan, vanwege het leuke verhaal, de mooie graphics en omdat de hoofdpersoon me wel aansprak. Maar hoeveel lol ga ik beleven aan het spelen van een spel met een half bejaarde special agent?
Reviews hecht ik ook weinig waarde aan hoor, maar MGS1 & 3 waren zo vet dat ik 4 echt blind kan aanschaffen. En dat zal ik ook zeker doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Al die lovende reviews zeggen me niet zoveel. Er wordt wat te makkelijk met tienen en negens gestrooid. Ik heb een beetje het gevoel dat die hoge cijfers "moeten", omdat het nou eenmaal een game is die vanaf het begin op de playstation uitkwam. Dit is het laatste deel, en dat zou dan de allesovertreffende trap moeten zijn. Nog groter, nog langer aan gewerkst, en uiteindelijk wordt het hele verhaal verteld, en na afloop weet je pas echt hoe het zit!
Tja, ik zie liever eerst een demo met mijn eigen ogen. Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
Is het spel niet oersaai, met zijn veel te ingewikkelde verhaal en veel te veel cutscenes?
Waarom is dit niet de zoveelste first person shooter op rij?
Uncharted bijvorbeeld, dat sprak me erg aan, vanwege het leuke verhaal, de mooie graphics en omdat de hoofdpersoon me wel aansprak. Maar hoeveel lol ga ik beleven aan het spelen van een spel met een half bejaarde special agent?
1 wel, 2 niet, 3 twijfelgeval omdat het imo teveel voortborduurde op de oude verhaallijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:
3) Metal Gear-games hebben altijd al een boeiend verhaal gehad
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Behalve dat, die dude uit 2 was zo homo als Jos Brink.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
MGS1: Geweldig. Beste deel uit de reeks.
MGS2: ROFLCOPTER!!!1 je speelt niet als Snake! Groot garpje van Kojima. Alleen lachte voor de rest niemand.
MGS3: Goedmakertje. Wederom fantastisch.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
dat kan je ook doen in MGS4quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef RedemptioN het volgende:
MGS4 is natuurlijk gewoon een topper..voor de fans, en voor degene die het genre leuk vinden...ik ben zo'n eppo die het liefst overal zo snel mogelijk op af rent en keihard wil knallen...niet dat spionen gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Omdat MGS doorgaans meer dan een game is, een beleving.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:41 schreef SjonLok het volgende:
[..]
In plaats van huilsmileys kan je ook antwoord geven. Want geen enkele review beantwoordt dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |