abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59170710
jaja
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:46:33 #27
69710 Sixty4
1, 2, 3,.... 64
pi_59171015
Net in de pauze nog even Battlefield demo gedaan. Ik krijg nog net niet hetzelfde gevoel als toen met BF2, maar ik vind het zeker wel tof. Vind alleen dat ze de granaten wel iets meer damage mogen meegeven.. 2x met een tank op een mannetje schieten, maar loopt gewoon door. Zelfde voor granade-launcher.

Top Spin 3 lijkt me ook wel wat. Heb nog gedacht aan Virtua Tennis, aangezien die wat lager in prijs is.

* Sixty4 kijkt even op play.com.... Top Spin 3 - €42,- (incl. verzenden) Mooi prijsje ook.
"There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:51:59 #28
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_59171175
Ik zit er wel op te wachten (MGS4); heb de laatste tijd toch alleen maar MGS3 op mijn ps3 gespeeld

[ Bericht 1% gewijzigd door Govinda op 06-06-2008 14:03:27 ]
Suffering from Oblomow's
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:11:09 #29
141104 Patje1987
Madre me quiero un frikandel.
pi_59171720
TVP
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:37:52 #30
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59172529
Rare mensen hier.
Een van de weinige echt mega-goeie exclusives, en de helft koopt um niet.
Wat spelen jullie wel dan? :|.
-
pi_59172751
De SP van Bad Company is best wel tof Het geluid is echt super , een stuk beter dan in Call of Duty 4 in ieder geval. Graphics zien er aardig uit maar blazen me niet omver, verre van zelfs. Wat ik verder nog meer digg is dat je bijna alles in je omgeving finaal kapot kunt schieten. Dice zou hier gewoon een licentie op moeten nemen zodat andere ontwikkelaars van dit aspect ook gebruik kunnen maken. Zij weten hun belofte dat je alles in je omgeving naar de tyfus kunt schieten toch wel na te komen i.t.t. Black

De AI van je teamgenoten vind ik dan wel weer matig. Ze moeten gewoon een voorbeeld nemen aan Brothers In Arms ( ), ronduit van een klasse apart gewoon. Daar anticiperen ze zoveel beter van wat er allemaal op het veld gebeurt. Verder weet ik niet of het een bug is maar de manier waarop je teamleden de jeep ingaan is afschuwelijk om te zien

Maar overall ben ik veel meer onder de indruk van de SP dan de MP tot dusver. Die cutscenes vind ik ook een aangename verwelkoming. Beetje dat cinematische ervaring.

Anyhow ik pik het spel later wel op voor een zacht prijsje. Eerst is het tijd voor...

pi_59172753
tvp
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:48:24 #33
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_59172868
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rare mensen hier.
Het is een spel waar ik mssn zelfs een PS3 voor aan wiil schaffen, maar ik blijf nog steeds de kat uit de boom kijken omdat er zo weinig anders op de PS3 beschikbaar is wat aan mijn smaak voldoet.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:49:45 #34
111656 Poit
12-08-12
pi_59172916
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[ afbeelding ]

Nou ja , alles kapot? Ik stond gisteren m'n best te doen om een windhaan te laten draaien maar zelfs met de rocketlauncher was er geen beweging in te krijgen.
2 pajes C4 op de watertoren, grote explosie maar geen brokstukken en de watertoren was opeens helemaal weg!
Lastig natuurlijk om een level geheel destructief te maken maar nu ik dit gezien heb heb ik meer zin in Red Faction 3. Stiekem
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_59173014
metal gear solid is zooooo overrated
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_59173016
quote:
Rare mensen hier.
Ach niet iedereen digt die Japanse shizzle met vage robots enzo

Dan speel ik veel liever Westerse titels, zoals BF: Bad Company
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59173125
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef Poit het volgende:

[..]

Nou ja , alles kapot? Ik stond gisteren m'n best te doen om een windhaan te laten draaien maar zelfs met de rocketlauncher was er geen beweging in te krijgen.
2 pajes C4 op de watertoren, grote explosie maar geen brokstukken en de watertoren was opeens helemaal weg!
Lastig natuurlijk om een level geheel destructief te maken maar nu ik dit gezien heb heb ik meer zin in Red Faction 3. Stiekem
Nouja het weet er grotendeels toch wel in te slagen hoor. Tuurlijk zullen er objecten zijn waarbij dat niet met succes gaat maar de keren dat ik schoot werden de huizen een aantal keren goed ontleed.

Wat Red Faction 3 zou je best wel eens gelijk kunnen hebben als ik de previews zo lees. Maar dat spel trekt me op het eerste gezicht niet zo.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:02:27 #38
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59173318
quote:
Rare mensen hier.
Al die lovende reviews zeggen me niet zoveel. Er wordt wat te makkelijk met tienen en negens gestrooid. Ik heb een beetje het gevoel dat die hoge cijfers "moeten", omdat het nou eenmaal een game is die vanaf het begin op de playstation uitkwam. Dit is het laatste deel, en dat zou dan de allesovertreffende trap moeten zijn. Nog groter, nog langer aan gewerkst, en uiteindelijk wordt het hele verhaal verteld, en na afloop weet je pas echt hoe het zit!

Tja, ik zie liever eerst een demo met mijn eigen ogen. Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
Is het spel niet oersaai, met zijn veel te ingewikkelde verhaal en veel te veel cutscenes?
Waarom is dit niet de zoveelste first person shooter op rij?

Uncharted bijvorbeeld, dat sprak me erg aan, vanwege het leuke verhaal, de mooie graphics en omdat de hoofdpersoon me wel aansprak. Maar hoeveel lol ga ik beleven aan het spelen van een spel met een half bejaarde special agent?
pi_59173521
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef SjonLok het volgende:

[..]

Al die lovende reviews zeggen me niet zoveel. Er wordt wat te makkelijk met tienen en negens gestrooid. Ik heb een beetje het gevoel dat die hoge cijfers "moeten", omdat het nou eenmaal een game is die vanaf het begin op de playstation uitkwam. Dit is het laatste deel, en dat zou dan de allesovertreffende trap moeten zijn. Nog groter, nog langer aan gewerkst, en uiteindelijk wordt het hele verhaal verteld, en na afloop weet je pas echt hoe het zit!

Tja, ik zie liever eerst een demo met mijn eigen ogen. Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
Is het spel niet oersaai, met zijn veel te ingewikkelde verhaal en veel te veel cutscenes?

Uncharted bijvorbeeld, dat sprak me erg aan, vanwege het leuke verhaal, de mooie graphics en omdat de hoofdpersoon me wel aansprak. Maar hoeveel lol ga ik beleven aan het spelen van een spel met een half bejaarde special agent?
1) Het is handcrafted door Hideo Kojima. Zelfs zijn slechtste werk is nog het spelen meer dan waard.
2) "Waarom is dit niet de zoveelste first person shooter op rij?" --> vooral omdat het geen FPS is
3) Metal Gear-games hebben altijd al een boeiend verhaal gehad
4) Hij mag dan wel 60+ zijn, Snake is nog steeds de bom (genetische manipulatie, cloning, etc).
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:16:30 #40
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59173669
quote:

[..]

Reviews hecht ik ook weinig waarde aan hoor, maar MGS1 & 3 waren zo vet dat ik 4 echt blind kan aanschaffen. En dat zal ik ook zeker doen.
Wat de game beter maakt? Okay, verhaal is een beetje uitgekauwd, maar de gameplay is altijd goed. Overigens kan ik mij wel vinden in de laatste alinea van de Eurogamer review.
Nu is het mooi geweest, na 4 (3 eigenlijk, ik vond 2 echt slecht) epische games is het tijd dat Kojima een nieuw iets bedenkt.
Naja, ieder zn ding. Maar MGS is gewoon kwaliteit. En ik speel graag kwaliteitgames.
-
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:18:38 #41
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59173714
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:10 schreef SocialDisorder het volgende:

3) Metal Gear-games hebben altijd al een boeiend verhaal gehad
1 wel, 2 niet, 3 twijfelgeval omdat het imo teveel voortborduurde op de oude verhaallijn.
Veel te weinig echt nieuwe dingen.
Maar verhaal is, als de gameplay zo vet is, niet echt heel storend.
-
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:22:32 #42
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59173810
MGS1: Geweldig. Beste deel uit de reeks.
MGS2: ROFLCOPTER!!!1 je speelt niet als Snake! Groot garpje van Kojima. Alleen lachte voor de rest niemand.
MGS3: Goedmakertje. Wederom fantastisch.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_59173869
quote:

[..]

The Bourne Conspiracy en MGS 4 in een zin. Daar gaat je geloofwaardigheid...

Voor de tienduizendste keer. MGS is altijd een serie geweest voor de fans en op basis van jou constante gehamer ben jij dat duidelijk niet. Prima maar laat deze mensen dan met rust en laat het spel lekker in de winkels liggen. Case closed.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:28:17 #44
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59173977
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef Strolie75 het volgende:
MGS1: Geweldig. Beste deel uit de reeks.
MGS2: ROFLCOPTER!!!1 je speelt niet als Snake! Groot garpje van Kojima. Alleen lachte voor de rest niemand.
MGS3: Goedmakertje. Wederom fantastisch.
Behalve dat, die dude uit 2 was zo homo als Jos Brink.
Deel 1 was met kilometers afstand de beste. Die truuk met die sigaretten, die doos. Voetstappen in de sneeuw. .
-
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:30:01 #45
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_59174028
MGS4 is natuurlijk gewoon een topper..voor de fans, en voor degene die het genre leuk vinden...ik ben zo'n eppo die het liefst overal zo snel mogelijk op af rent en keihard wil knallen...niet dat spionen gedoe
PSN: diTani
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juni 2008 @ 15:37:42 #46
159915 -Menn0-
MNO
pi_59174238
quote:

[..]
Waarom is het niet gewoon een middelmatige game zoals Bourne? Wat maakt het zoveel beter?
,,/
pi_59174254
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef RedemptioN het volgende:
MGS4 is natuurlijk gewoon een topper..voor de fans, en voor degene die het genre leuk vinden...ik ben zo'n eppo die het liefst overal zo snel mogelijk op af rent en keihard wil knallen...niet dat spionen gedoe
dat kan je ook doen in MGS4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:41:03 #48
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_59174326
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:37 schreef -Menn0- het volgende:

In plaats van huilsmileys kan je ook antwoord geven. Want geen enkele review beantwoordt dat.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juni 2008 @ 15:44:19 #49
159915 -Menn0-
MNO
pi_59174425
Het verhaal, de gameplay, de graphics, smaak en nogmaals het verhaal!
,,/
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:44:35 #50
111656 Poit
12-08-12
pi_59174439
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 15:41 schreef SjonLok het volgende:

[..]

In plaats van huilsmileys kan je ook antwoord geven. Want geen enkele review beantwoordt dat.
Omdat MGS doorgaans meer dan een game is, een beleving.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')