Nog 2 dagen!!!!!!
J-net ik weet precies wat je bedoelt
Gisteren en vandaag kruipen echt voorbij, ben al de hele dag bezig (eerst werken, toen spullen halen) en nog is het geen 18 uur. Morgen zal nog wel veel langer duren... gelukkig naar een kennis toe om mijn nagels te doen, neemt weer wat tijd in beslag

Huwelijksreis (2 zelfs haha)
Wij gaan dus eerst 3 dagen naar een hotel in nederland, en dinsdag vliegen we naar Egypte. We zitten in een all in hotel, bungalow(hotel)kamer met een glazen vloer zodat we naar de zee kunnen kijken (ze zijn half over de stijger heen bebouwt die huisjes), gaan daar voor 8 dagen heen!
Momenteel 34/38 graden. Ik wist tot gisteren dus niks van Egypte, maar vind het wel leuk. Dit krijgen we dus van Erik zijn ouders.
Vandaag druk geweest bij mijn moeder thuis. Hier houden we de koffie en taart. Stoelen gehaald, tafels gehaald, kopjes en schotels. Echt super dat we dit bij mijn moeder kunnen doen, dat ze haar huis ter beschikking stelt en alles regelt. Nu druk bezig met de slingers en ballonnen haha
Vandaag ook een pakket uit Engeland van vrienden gekregen. Hele mooie kaart en een cake-schaal (taartschaal) en nog wat dingen. Heel erg lief van ze! Ook een kaart van onze nicht gekregen die nu in Duitsland stage loopt en er daarom niet bij kan zijn!