Klinkt goed Ptaries!
Ik hb zo'n zijn in onze honeymoon!!! Mar dat komt omdat we morgen al [su][ehm vandaag dus[/sub] een voorproefje hebben met Bruce Springsteen in de Arena

De huwelijksreis 5 sterren hotel in Barcalona
vlakbij die van Bruce
, dus een dagje groupie uithangen zal er wel inzitten 
n dan de zondag een concert van Bruce. Morgen begint onze 4 weken af te tellen, vrijag de papieren inleveren, 27 juni in ondertrouw en proefkapsel en afspraak maken voor mijn nagels. Zit enorm te twijfelen of ik toch niet mijn haar kort zou laten knippen, heb mega haar uitval door mijn medicatie en morgen komt er nieuwe medicatie bij, hopenlijk word het dan wat minder, want andes hb ik niet eens een genboeg haar om op te steken of zoiets.
Oeh rolstoel en gemeentehuizen zijn leuk, idd je past er net wel of niet in

Nu ben ik z'n muts die daar echt wel wat van gaat zeggen, want er zulle toch echt meer bruidjes zijn die slech terbeen zijn. Bedoel hier op Fok! zijn er al 2.
Wat ik echt heeeeeeeel erg vind is dat mijn tanden door al die nieuwe medicatie zo ahter uit zijn gegaan at ik niet eens meer normaal durf te praten en het maakt me heel zenuwachtig. Ik il zo graag een mooi gebitje op de bruiloft, maar durf de tandarts niet te bellen omdat hij het vorige keer al afwees (da was 2 jaar geleden en nu is mijn boven gebit echt slecht, vorse tanden comleet afgebroken en die 2 er naast ook en kiezen wat zijn dat? maar alles moet onder narcose en dat doen ze dus echt niet meer met 4 weken en ik heb al van alles gezocht en het enige waar ik op uit kom zijn ushi tanden en das helemaal geen gezicht. Dit is wsat me het meest zenuwachtig maakt.