abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59374489
Maar Frankrijk staat wel véél beter te spelen... ben benieuwd of ze dit gaan behouden.

Ik heb overigens 1-0 voorspeld in de poule waar ik aan meedoe, dus als het zo blijft ben ik tevreden
pi_59374563
ik ging voor 2 -1 maar idd de fransen schroeven het tempo behoorlijk op
heb het idee dat het na rust zo 1 - 1 is
pi_59377381
4-1!
pi_59382922
wat een mooie wedstrijd was dat zeg
om dan maar terug te keren naar het trouwen, hoe hadden jullie dat dan gedaan J net en patries?
Vraag me dat wel meer af bij belangrijke wedstrijden al is een wedstrijd noooit zo belangrijk als je trouwdag, mijn familie zou toch ook graag wel wat voetbal willen zien! en vooral zo'n wedstrijd!
  zaterdag 14 juni 2008 @ 10:02:31 #105
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59383492
Ik ben zo ontzettend blij dat het Nederlands elftal absoluut niet kan spelen op de dag van onze bruiloft.
Ik vind voetbal leuk, maar ik zou niet willen dat zoiets mijn/ons feest overschaduwt. Dus ik ben eigenlijk tegen het plaatsen van een scherm op zo'n avond................. ben blij dat ik daar geen keuze over hoef te maken, want wat je ook doet; er is nooit een goede weg die iedereen waardeert.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zaterdag 14 juni 2008 @ 12:30:00 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_59385369
ik zou wel een scherm plaatsen als blijkt dat mijn bruiloft samen zou vallen met het EK of WK

Ja, alleen als NL spelen moet he
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_59389394
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 10:02 schreef J-net het volgende:
Ik ben zo ontzettend blij dat het Nederlands elftal absoluut niet kan spelen op de dag van onze bruiloft.
Ik vind voetbal leuk, maar ik zou niet willen dat zoiets mijn/ons feest overschaduwt. Dus ik ben eigenlijk tegen het plaatsen van een scherm op zo'n avond................. ben blij dat ik daar geen keuze over hoef te maken, want wat je ook doet; er is nooit een goede weg die iedereen waardeert.
Dat dus! Geen voetbal op ons feest, want dan zal een groot deel alleen nog maar daar mee bezig zijn en niet met ons en met het feest!

Gelukkig spelen de 21 juni pas. Zelfs mijn oom die echt fan is zei: JE GAAT GEEN SCHERM OF TV neerzetten of radio aan. Ze horen de uitslag vanzelf wel en de herhalingen de volgende dag

Nog maar 6 dagen!

Vandaag de ringen gehaald, zou ons 15 euro ofzo kosten maar door de fout gisteren kosten het graveren en opknappen niks

Fotograaf weer even gesproken en meteen receptieboek meegenomen.

Vandaag op de zwarte markt geslaagd voor een pakje voor onze jonker Erg sexy is hij hoor haha!!
Schoenen bij de bristol gekocht, was haast niks op de zwarte markt.
pi_59392335
Patries je hebt toch nit ook over vleutense markt heen gelopen? Ik heb daar nl vandaag pakje gekocht voor mijn zoontje en jurkje voor bruidsmeisje
pi_59399906
zijn jullie dan beide niet blij dat de 13de toch niet gelukt is?!
  zondag 15 juni 2008 @ 08:55:23 #110
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_59401131
Qua weer zeker blij dat het de 13e niet was en qua voetbal ook wel inderdaad.

K had vorige week bij een sieradenwinkeltje hier in Vlaardingen een broche gevonden die qua kleur echt precies matchte met mijn jurk (k trouw niet in het wit, champagne of iets in die trant, maar echt een kleur). Maar ja broche heb ik niet zoveel aan dus ze had vorige week al gezegd, als het nu dezelfde kleur is moet je even terugkomen dan kan ik er wel een armband van maken.
Dus zo gezegd zo gedaan en gisteren terug geweest en ze heeft er met ook weer zo'n zelfde kleur kralen een armbandje aan gemaakt. Echt supermooi, het is een soort bloem en dan van kralen. Mijn armen zijn nogal bloot, dus vind het wel leuk dat ik nu die armband heb. En die broche kostte 4.95 euro vorige week en het maken van het armbandje eraan gisteren kostte 5 euro... dus voor 9.95 euro was ik klaar (dat scheelde nogal met mijn oorbellen, want dat zijn echte diamantjes en die kosten 195 euro en die zijn een stuk kleiner hihihi )
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_59401302
leuk is dat als je een sierraad vind die bij je jurk past en helemaal dat er dan zoiets moois van wordt gemaakt!
pi_59411557
ik heb als sierraad een hartje om, in dit hartje zit as van mijn vader
Verder heb ik een silveren armband om die ik van erik heb gekregen, past mooi bij de ringen want die zijn silver/titanium

Het weer viel hier vrijdag wel mee, niet echt heel veel regen.

Niet in vleuten geweest, waren in beverwijk. Daar ook een kleine diadeem/haarspelt gekocht voor in mijn haar voor de avond.

Nog 5 dagen
pi_59411757
quote:
Op zondag 15 juni 2008 19:39 schreef Patries86 het volgende:
ik heb als sierraad een hartje om, in dit hartje zit as van mijn vader
Verder heb ik een silveren armband om die ik van erik heb gekregen, past mooi bij de ringen want die zijn silver/titanium

Het weer viel hier vrijdag wel mee, niet echt heel veel regen.

Niet in vleuten geweest, waren in beverwijk. Daar ook een kleine diadeem/haarspelt gekocht voor in mijn haar voor de avond.

Nog 5 dagen
Wow dat gaat hard ineens zeg!
pi_59424381
ik moet nog steeds even de hort op voor geschikte oorbellen

een armband hoef ik denk ik niet
pi_59424432
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 08:29 schreef draculettetje het volgende:
wat een mooie wedstrijd was dat zeg
om dan maar terug te keren naar het trouwen, hoe hadden jullie dat dan gedaan J net en patries?
Vraag me dat wel meer af bij belangrijke wedstrijden al is een wedstrijd noooit zo belangrijk als je trouwdag, mijn familie zou toch ook graag wel wat voetbal willen zien! en vooral zo'n wedstrijd!
Neuj hoor! Een feessie willen we!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_59424449
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:15 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Neuj hoor! Een feessie willen we!
hihi krijgen we ook wel hoor! volgens mij bij ons ook geen voetbal!
pi_59424539
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:16 schreef draculettetje het volgende:

[..]

hihi krijgen we ook wel hoor! volgens mij bij ons ook geen voetbal!
K zou t nie weten... Van da voetbal dan 'hé!! Da feestje komt wel goed!!

Hoest t met de beide voetjes?
pi_59424623
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:24 schreef vamperotica het volgende:

[..]

K zou t nie weten... Van da voetbal dan 'hé!! Da feestje komt wel goed!!

Hoest t met de beide voetjes?
nog 2,5 week!

beide voetjes nog dik
pi_59424669
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:30 schreef draculettetje het volgende:

[..]

nog 2,5 week!

beide voetjes nog dik
Ja het begint lekekr op te schieten!
Wij nog even op klerenjacht...
Moet je nog iets geleend en blauw en wat was er ook alweer nog meer?

Stomme voetjes.... Nog last van krampen gehad?
pi_59424772
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:33 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja het begint lekekr op te schieten!
Wij nog even op klerenjacht...
Moet je nog iets geleend en blauw en wat was er ook alweer nog meer?

Stomme voetjes.... Nog last van krampen gehad?
officieel heb ik al wat blauws en nieus van nok ha ha
maar ik hoef zo'n rideltje niet, dat je de laatste avond maar gewoon hier bent!

onderweg niet gelukkig thuis nog 1 tje
pi_59425881
quote:
Op maandag 16 juni 2008 09:38 schreef draculettetje het volgende:

[..]

officieel heb ik al wat blauws en nieus van nok ha ha
maar ik hoef zo'n rideltje niet, dat je de laatste avond maar gewoon hier bent!

onderweg niet gelukkig thuis nog 1 tje
Hihi...Dat gaat lukken...

1tje of1...?
pi_59425975
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Hihi...Dat gaat lukken...

1tje of1...?
tje waren er snel bij!
pi_59441583
Nog 4 dagen!
  maandag 16 juni 2008 @ 20:19:37 #124
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_59441599
Wij kregen te horen dat we in ondertrouw moeten voordat de huwelijkslocatie kan worden vastgelegd, heeft iemand daar wel eens van gehoord? Ik dacht dat het gebruikelijker was om een paar weken voor de grote dag pas in ondertrouw te gaan.
pi_59441749
Het enige wat vast staat over ondertrouw is at het in 1 van de gemeentes plaats moet vinden war de bruid of bruidegom woont en minstens 2 weken voor de bruiloft moet gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')