quote:
Daar komt ik gelukkig never nooit aan..... het moet wat dat betreft leuk blijven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]ik heb een eens berekening gemaakt... met de dingen die we nu willen zitten we aan de 10k bijna
daar komt de vakantie, eten en receptie nog over heen
Erg mooiquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:26 schreef J-net het volgende:
Foto's van ons: Rajendra & Jeanette gemaakt in Blijdorp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het nog steeds leuk hoorquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Daar komt ik gelukkig never nooit aan..... het moet wat dat betreft leuk blijven.
Nog te doen:Vakantie Uitnodigingen Auto Bedankjes
Nix sorry.... prachtfoto!!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:55 schreef Anitra het volgende:
Dat is helemaal mooi! Ik ben niewsgierig naar het lijfje van e jurk, want je handen en boeket zitten er nt voor en volgens mij is dat heel mooi.
Ik ben ook niet van de standaard en toch trouw ik in het ivoorde kleur wet hij al want ik had mijn rijgkoord mee toen we zijn pak gingen kopen en zijn overhemd is dezelfde kleur als mijn jurk dus maar verder vertel ik nog niet, nog 3,5 week wachten
Heb ik hier al verteld dat wij gisteren onze trouwkaart aan Bruce Springsteen gegeven hebben? En dat hij 1 kaart gesigneerd heeft?En we hebben een brief bij de kaart gedaanja die man kan immers geen Nederlands lezen
, daarin hebben we gevraagd om een verzoekje voor het concert in Barcalona of hij Two hearts wil spelen. En op de 1 of andere manier denk ik dat Bruce ons wel herinnert. Sorry Vamperotica hier komt nog een keer een foto
Onze zoon van bijna 4 gisterochtend bij Bruce op schoot
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:26 schreef J-net het volgende:
Foto's van ons: Rajendra & Jeanette gemaakt in Blijdorp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:37 schreef Patries86 het volgende:
Hier wat foto's.. zijn er maar een paar..... dit zijn foto's van onze eigen camera die onze ceremoniemeester even heeft kunnen schieten (moest ook veel doen etc)
[ afbeelding ]
Elkaar het ja-woord geven
[ afbeelding ]
Bijna klaar om erik te zien
[ afbeelding ]
Even poseren (hier trouwens mijn oorbellen nog niet in...
[ afbeelding ]
Mijn nagels
Meis.... Je stráált![]()
Rest komt allemaal nog, maar het is even afwachten natuurlijk op wat we krijgen!
Stiekem heb ik hem gepastquote:Op maandag 23 juni 2008 10:52 schreef draculettetje het volgende:
dat vind ik idd wel een heeeel mooi pak
al zou ik een net wat langer truitjes doen geloof ik
ja hey, ik weiger om in een jurk te gaanquote:
Ja dat moet jij weten.....quote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja hey, ik weiger om in een jurk te gaan
Ik heb die troep anders nooit aan, dus dan ook niet
dat klinkt wel beterquote:Op maandag 23 juni 2008 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stiekem heb ik hem gepast
truitje wat erbij zit is idd langervalt net op mn kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |