Ik heb altijd keihard ruzie moeten maken om op bepaalde tijdstippen thuis te zijn...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
eerder dan je broertje thuis zijnmijne gaat nooit weg
Lol das wel erg hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef -marz- het volgende:
Over trouwen in Las Vegas, ik ken iemand die daar was en "voor de lol" ging trouwen met zijn vriendin/scharrel die hij 2 maanden kende. Hij dacht dat het niet echt was. Nu zijn ze dus officieel getrouwd![]()
Maar je moet nog wel steeds mee naar de kerk, toch? Wel heel goed dat je je eigen conclusies hebt getrokkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:59 schreef Chicolate het volgende:
Nou, ik ben niet christelijk, maar mn familie wel enzo ... en hij heeft een hekel aan (de meeste/bijna alle) christenen/kerken. Dus denk het ook niet
.
Ja, trouwen in de regen is niksquote:Ik denk dat het meer is: "Goh, ik heb een ochtend vrij, en deze datum is eigenlijk wel leuk, zullen we dan maar straks trouwen?". Maar het moet wel perse in de zomer
, want dan is het warm.
ik ging altijd gewoon wegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb altijd keihard ruzie moeten maken om op bepaalde tijdstippen thuis te zijn...
Is m'n kleine broertje zo'n nerd die altijd spelletjes doet en nooit uitgaat![]()
Geen gebruik maken van door anderen verworven vrijheden
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik heb altijd keihard ruzie moeten maken om op bepaalde tijdstippen thuis te zijn...
Is m'n kleine broertje zo'n nerd die altijd spelletjes doet en nooit uitgaat![]()
Geen gebruik maken van door anderen verworven vrijheden
300 calorieën!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:56 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb zomaar net een twix opwat ben ik toch stout
Geen idee waarom maar had er opeens zin in, heb ik toch nog op de laatste school dag iets uit de automaat gehaald
Daar ga ik nog even mee wachtenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wordt alsnog hard hollen op de loopband vanavond.
Ja dat had ik jaren geleden dus ook, niet gek dat je dan overgewicht krijgtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:01 schreef -marz- het volgende:
Jeetje ZOVEEL CALORIEEN???
Ik at eerst elke dag een snickers, die zijn nog erger zelfs. Wist ik ook niet toen ik ze at.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:14 schreef freecell het volgende:
Af en toe een twix kan best en ik heb je nog nooit eerder zien posten dat je een candybar op had
Ik word altijd jonger geschatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:25 schreef -marz- het volgende:
Je bent even oud als ik raar meisje. Maar ik mag pas kindjes als ik 28 ben![]()
Ik werd eergister 31 geschat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |