Jawel. Want ik heb billenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat kan echt niet
Dat is bij mij ook ongeveer maar die van mij zijn echt 10x zo groot
Oja dat kan wel helpen inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jawel. Want ik heb billen
Dat haal ik ook nooitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
90-60-90 was toch ideaal werd gezegd?
Dat bereik ik echt nooit... Met de eerste en laatste getalletjes is iig geen winst meer te behalen
Middelste wel maar dik onder de 70 wordt het vast niet.
ik krijg eerder 60-90-60quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
90-60-90 was toch ideaal werd gezegd?
Dat bereik ik echt nooit... Met de eerste en laatste getalletjes is iig geen winst meer te behalen
Middelste wel maar dik onder de 70 wordt het vast niet.
Klopt ik had die ratio ook ooit eens uitgerekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik krijg eerder 60-90-60
dan 90-60-90
maar als je buik/heup ratio 0.7 is
dan is het ook al perfect!
bijv 70 taille en 100 heup
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan julliequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Borsten: 93
Taille: 71
Heupen: 96.
Ok, confronterend..
Dat zijn je botten dan (zeker als je geen ass hebt), dus daar kan je echt niets aan veranderen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan jullie
Zou kunnen, maar ben volgens mij niet zo dom als sommige hier denkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
misschien is je meetlint 2 meter lang en hou je het verkeerd om
Het is wel dat mijn botten op die plaatsen uitsteken.....quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat zijn je botten dan (zeker als je geen ass hebt), dus daar kan je echt niets aan veranderen...
Het was een geintjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ben volgens mij niet zo dom als sommige hier denken
Ik weeg ook best veel voor hoe ik er uit ziequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:38 schreef -marz- het volgende:
Ja vroeger zei de juf op de basisschool in het kringgesprek " sommige mensen hebben zware botten, zoals marz bijvoorbeeld"![]()
![]()
trauma' s heb ik daarvan! Ik was helemaal niet dik maar toen dacht ik meteen dat ik een plompe boerin was ofzo.
Misschien zijn ze langer dan jij? Dan lijk je toch dunner als je even breed bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan jullie
nee het is geen streefgewicht maar een minimaal gewichtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:52 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hey mensen,
Volgens mij is het niet gezond om een BMI van 18 als streefgewicht te stellen.
Groetjes,
dr. veiligheidsspeldje
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:55 schreef -marz- het volgende:
Minimaal gewicht, want als je minder weegt besta je niet meer.
ja zeg hetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:00 schreef -marz- het volgende:
Ik ga niet zeggen dat ik niet minder wil wegen dan een bepaald gewicht want dan krijgen we daar later ruzie over in dit topic
grappig dat ik met 55 kg eng mager ben en jij gewoon normaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zeg het lekker wel hoor.Een BMI van onder de 20 hoef ik niet en die is voor mij toch niet haalbaar. Met mijn streefgewicht van 55 kilo zit ik nog boven de 21. Maar goed, mocht ik de 55 bereiken en niet tevreden zijn, dan is dat toch mijn zaak.
Een plat buikje en een kleinere cupmaat, dat is inderdaad meer het streven.
Knevel = Andries Knevel van de EOquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb mij ooit in politiek verdiept
maar toen viel het kabinet echt na een hele korte tijd en had ik er al geen zin meer in
of is het geen politiek (knevel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |