abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59177885
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:00 schreef -marz- het volgende:

Maar wel lekker weekend dus morgen als het mooi weer is ga ik eens kijken wat een parasol kost zodat ik ook met 25 graden nog op het balkon kan zitten.
Voor 25 à 30 euro kun je er al één hebben.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:32:19 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59177889
Haha, al die mensen hier die schrikken over het aantal calorieën in candybars .
Ik at ze vroeger regelmatig, maar nu ook maar niet meer . 300 calorieën: zoveel is mijn lunch nog niet eens .
Dan drink ik liever een lekker vruchtensapje! .

Contact gehad met de vrouw en de lucht lijkt (voorlopig?) geklaard. Een vervolgafspraak zit er dan hoogstwaarschijnlijk ook wel in .
Niet meer actief op Fok!
pi_59177900
2/3 jaar geleden rookte ik nog en moest ik me regelmatig legitimeren Toen was ik dus 22
En 2 jaar erug ook een keer geen bier gekregen, omdat ik geen legitimatie bij me had. Vervolgens komt mijn nichtje er aan (die was toen 14 en drinkt niet) die bestelt een biertje en krijgt hem wel
Die heeft hem toen maar aan mij gegeven.

En zó jong zie ik er volgens mij nu ook weer niet uit?
pi_59177909
Net trouwens Evy 10 én 11 gelopen. .
pi_59177977
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:25 schreef -marz- het volgende:
Je bent even oud als ik raar meisje. Maar ik mag pas kindjes als ik 28 ben

Ik werd eergister 31 geschat
"je komt zo volwassen over" was het excuus

Lief wil niet eerder kids, hij vindt 28 de perfecte leeftijd zegt ie. En hij is bang voor zwangere vrouwen

PF ik heb ook steeds het idee dat je in 5 havo zit en 17 bent
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59177991
Vanaf m'n 12e schatten ze me 17
maar nu nog steeds vraag me af wanneer ik er ouder uit ga zien
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:40:32 #207
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59178081
Ik eet vanavond aardappeltjes uit de oven met kipkluifjes en champignons
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_59178097
Ben je echt 20 PF? . Ik dacht ook steeds jonger eigenlijk. .
pi_59178116
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik eet vanavond aardappeltjes uit de oven met kipkluifjes en champignons
Ik heb alweer mijn rijstprutje op
pi_59178118
Het aller aller ergste lijkt me dat mensen me vragen wanneer ik ben uitgerekend, terwijl ik niet zwanger ben. Dan kan die 31 me geen reet schelen, als ze maar nooit nooit nooit ten onrechte vragen of ik zwanger ben.

Mede om dat te voorkomen moet ik mijn buikvet binnen de perken zien te houden
Gelukkig heb ik meer peer-aanleg dus valt het tot op heden, afgezien van een speklaagje, mee.
pi_59178149
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je echt 20 PF? . Ik dacht ook steeds jonger eigenlijk. .
20 en 9 maanden!
Door m'n foto's of m'n gedrag. Of beide.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:43:54 #212
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59178160
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb alweer mijn rijstprutje op
Ik heb nu eigenlijk ook wel honger...

Ik vind het trouwens raar dat 2 opticiens verschillende sterktes meten. en niet een klein beetje verschil, nee, aan één oog is het een verschil van -0.25 (valt nog mee) maar aan het andere oog -0.50

Toch best belangrijk als je een bril of lenzen nodig hebt lijkt me
pi_59178214
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb nu eigenlijk ook wel honger...

Ik vind het trouwens raar dat 2 opticiens verschillende sterktes meten. en niet een klein beetje verschil, nee, aan één oog is het een verschil van -0.25 (valt nog mee) maar aan het andere oog -0.50

Toch best belangrijk als je een bril of lenzen nodig hebt lijkt me
Hmm dat is wel een groot verschil, hoe kan dat?
Heb niet zoveel verstand van brillen enzo
pi_59178230
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

20 en 9 maanden!
Beide maar het ligt ook aan mij hoor! Was laatst op een feestje en daar waren een paar meiden waarvan ik dacht dat het eerstejaars waren, maar die waren zojuist master afgestudeerd
Leeftijden schatten is ook niet mijn ding.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:49:01 #215
171890 Chicolate
Chemicals
pi_59178286
Als mensen al besluiten mijn leeftijd te schatten, komen ze meestal met 14 aan

Over opticiens: welke vertrouw je het meeste? Ik heb een keer door 3 verschillende een meting laten doen, de sterktes verschilden meer dan een punt, eentje kwam zelfs vertellen dat ik maar 70% zag. Toen een afspraak bij de oogarts in het ziekenhuis gemaakt, en daar bleek dat mijn 'eigen' opticien (een dure) de enige juiste meting had gedaan. Dus daar blijf ik voorlopig wel . Hans Anders had de slechtste meting gemaakt, toen zij zeiden dat het goed was, en ik keek door die glaasjes naar de winkel, was alles helemaal verdraaid en wazig ... kon niet kloppen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:51:56 #216
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59178352
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hmm dat is wel een groot verschil, hoe kan dat?
Heb niet zoveel verstand van brillen enzo
Ik weet het niet, daarom post ik het hier

Maar bij die andere opticien was het al een heel gedoe om een afspraak te maken, alleen voor instructie en uitproberen van de lenzen enzo. De 1e afspraak waren ze vergeten, de 2e kon ik niet en dan zou het weer een hele tijd duren voordat ik ze eindelijk zou krijgen. Ik was het zat en ben vandaag gewoon een andere opticien binnengestapt, waar ik meteen ben opgemeten (na 5 minuutjes wachten). Ik kon meteen een bril kopen en morgen is hij klaar

Lenzen komen volgende week binnen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:54:12 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59178395
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:49 schreef Chicolate het volgende:
Als mensen al besluiten mijn leeftijd te schatten, komen ze meestal met 14 aan

Over opticiens: welke vertrouw je het meeste? Ik heb een keer door 3 verschillende een meting laten doen, de sterktes verschilden meer dan een punt, eentje kwam zelfs vertellen dat ik maar 70% zag. Toen een afspraak bij de oogarts in het ziekenhuis gemaakt, en daar bleek dat mijn 'eigen' opticien (een dure) de enige juiste meting had gedaan. Dus daar blijf ik voorlopig wel . Hans Anders had de slechtste meting gemaakt, toen zij zeiden dat het goed was, en ik keek door die glaasjes naar de winkel, was alles helemaal verdraaid en wazig ... kon niet kloppen.
Ja, inderdaad... bij de eerste meting bij de 1e opticien zei ik al dat ik het niet zo heel duidelijk zag, maar wel wist wat er stond doordat ze steeds dezelfde sheets met lettertjes gebruikten. Deze 2e opticien testte ook een stuk uitgebreider.

Wat ik ook bijzonder fijn vond was dat ik meteen terechtkon en dat mijn bril morgen klaar is.
pi_59178554
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

20 en 9 maanden!
Door je schrijfstijl, denk ik. .
pi_59179416
Ik word al m'n hele leven jonger geschat. Toen ik 20 was 14. (dat vond ik toen mega-erg). Toen ik 26 was moest ik me ook nog legitimeren om sigaretten te kunnen kopen (in de US) En ook nu word ik nog steeds jonger geschat, maar nu vind ik het natuurlijk wel leuk als mensen me nog geen dertig geven.

Ik ben nu voor het eerst ook ergens de oudste (hier in de slankclub), maar ik voel me nog nauwelijks anders dan toen ik 25 was. Dat komt ook omdat ik grosso modo hetzelfde leven heb denk ik. Ik kan me voorstellen dat als je 2 kinderen hebt en een baan van 9 tot 5, dat je belevingswereld heel anders is...
pi_59179460
Ach je bent zo jong als je je voelt he!

* -marz- sleept zich naar de sportschool om zich te gaan uitsloven aldaar.

Misschien durf ik dan morgenochtend op de weegschaal
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:48:41 #221
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59179554
Ik werd juist vroeger ouder geschat- toen ik 14 was kon ik voor 18 door. Nu word ik meestal iets jonger geschat, rond de 19-20. For the record: ik ben dus 22
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:49:57 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59179595
Ik werd vroeger altijd ouder geschat dan ik was, maar dat kwam doordat mijn lichaam best vroeg tot wasdom kwam. Was met 9 jaar voor het eerst ongesteld. Toen heeft het gelukkig nog een jaar of 2 geduurd voor het weer gebeurde, maar 11 jaar is nog steeds jong.
Daar stond tegenover dat ik al wel vroeg op de aandacht van de jongens uit mijn klas kon rekenen .
Volgens mij oog ik nu gewoon als een mid-twintiger .
Niet meer actief op Fok!
pi_59179888
Nou, ik heb een beetje een meisjesgezicht. Dus ik moet wel gaan oppassen voor het oude-meisjes-effect. Ik heb nogal kinderachtige neigingen ook. Kan zo maar plots 3 avonden achter elkaar met lego spelen als ik toevallig m'n lego van vroeger weer vind. Ik speel ook nog steeds computerspelletjes. Afijn, ik lijk in niks op wat ik me vroeger bij een volwassene voorstelde. Op den duur gaat dat natuurlijk wel vreemd worden. Maar ja, ik ga mezelf ook niet forceren...
pi_59180753
Naar de sportschool slepen lukt nog niet echt... in plaats daarvan maar ff een pic gemaakt van de schade

Nou ja... dit motiveert wel weer om naar de sportschool te gaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door -marz- op 06-06-2008 20:54:01 ]
pi_59181261
Voor de duidelijkheid ook nog buikschade.
Wat jammer is, is dat je (ik iig) kunt zien dat daar onder ergens buikspieren zijn, waar een laag spek overheen ligt.

Nu maar gauw sporten

[ Bericht 15% gewijzigd door -marz- op 06-06-2008 20:53:35 ]
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:06:13 #226
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59181366
Je linkjes werken niet.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:22:51 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59181760
idd beetje jammer, want ik was erg nieuwsgierig haha

kga zo op bruiloft, lekker opgetut enzo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59182544
Als het goed is nu wel. En anders is het ook niet zo heel jammer
pi_59183106
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef -marz- het volgende:
Naar de sportschool slepen lukt nog niet echt... in plaats daarvan maar ff een pic gemaakt van de schade

Nou ja... dit motiveert wel weer om naar de sportschool te gaan.
dan moet je ook een voor foto laten zien want dit valt echt mee?
pi_59183123
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Door je schrijfstijl, denk ik. .
Ah, op die manier. Maar mensen die ik IRL zie daar fok ik nooit mee
hm.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:21:17 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59183323
Marz, dat valt best mee

Ik heb last van mijn buik, gister blijkbaar iets gegeten waar ik niet tegen kon
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:23:03 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59183382
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:
Marz, dat valt best mee
Dat dus.
Ik zou een moord doen voor zo'n buik.
Al ben ik zelf ook al goed bezig nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_59183622
Lief van jullie en het is natuurlijk ook de bedoeling dat jullie zeggen dat het allemaal niet zo erg is ... maar ik voel me zo naar als ik die pens zie en m'n kont is nog erger, daar zal ik maar geen close-up van schieten

Jij bent tenminste goed bezig Viking! Ik kom helemaal nergens ! Altijd zie ik maar weer die 75 kg op de weegschaal straks ben jij super slank en zie ik er nog exact zo uit.
pi_59183693
Dat komt vast wel goed marz! Ik had eerst ook echt een dikke pens (ongeveer even dik als m'n heupomtrek) en nu ziet het er best goed uit
Mijn pens zag er vadsiger en vetter uit dan die van jou nu trouwens. Dus dan komt het bij jou vast nog beter!

[ Bericht 19% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 06-06-2008 21:50:26 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_59184230
hey. ik had ook een pens
groter dan m'n kont
ik dacht dat ik nooit een dunne buik kon krijgen
en zie het resultaat
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:59:41 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59184639
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef -marz- het volgende:
Lief van jullie en het is natuurlijk ook de bedoeling dat jullie zeggen dat het allemaal niet zo erg is ... maar ik voel me zo naar als ik die pens zie en m'n kont is nog erger, daar zal ik maar geen close-up van schieten

Jij bent tenminste goed bezig Viking! Ik kom helemaal nergens ! Altijd zie ik maar weer die 75 kg op de weegschaal straks ben jij super slank en zie ik er nog exact zo uit.
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen .
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen . Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Niet meer actief op Fok!
pi_59184695
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen .
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen . Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Je bent in ieder geval ook niet aangekomen
Ik ben hier ook niet meer voor het afvallen maar om op gewicht te blijven, wat erg goed gelukt is dit jaar (en zelfs nog stiekem afgevallen)
pi_59184887
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey, je zei zelf dat je best goed bezig bent!

Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?

Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent )
pi_59184923
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?

Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent )
Ik heb gewoon geen kont alleen heupen
Maar goed daar zijn oefeningen voor dus moet niet zeuren
pi_59185001
Geen kont?? Hoe kan dat. Wil je wat van mij? Ik heb over.
pi_59185006
quote:

[..]

die kont is van het sporten denk ik
hij was nooit vreemd maar ook niet echt geweldig of zo.

maar ik snap dat het moeilijker is als je heupen hebt,
dan zie je er sneller breed uit terwijl je dat niet bent.
pi_59185039
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef -marz- het volgende:
Geen kont?? Hoe kan dat. Wil je wat van mij? Ik heb over.
Graag, hij is echt te plat
pi_59185052
quote:

[..]

En ik heb ook nog een beetje vadsige buik en mijn heupen zijn niet breed genoeg om een peer te zijn, maar daar lijkt het nu wel meer op dan op een appel. 72 cm dunste op taille en 92 max op heup.
En zo leuk is het eigenlijk niet dat je alleen mooi bent van behind
pi_59185085
haha. ik las er al helemaal overheen
m'n broertje noemt me al vanaf dag 1 farfallus lol

ik baal een beetje want m'n weekendje weg gaat niet door tenzij ik morgen ga!
pi_59185121
Haha, nee het is nooit goed genoeg misschien bedoel je dat

Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, ik wil het wel graag weten. Iemand enig idee waar ik in godsnaam een meetlint kan kopen? Zeeman, Wibra al gechecked.
pi_59185165
uhm. gewoon stelen bij de praxis/ikea/sportschool
of naaiwinkel
pi_59185172
Stelletje wijven!
pi_59185283
Ikea had ik er 1 "gestolen" (ze zijn gratis) idd, maar die was meteen al kwijt sportschool nog nooit een meetlint gezien, daar hebben ze me alleen gewogen + vetmeting.

Ik heb wel een rolmaat daarmee ben ik 75cm taille en 96cm heup. Jezus dat is dik !!
pi_59185330
In de naaikist van mijn moeder zitten meetlinten dus die heb ik geleend
Taille rond de 70 en borsten rond de 90 en heupen laten we het daar maar niet over hebben
pi_59185334
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:
Ikea had ik er 1 "gestolen" (ze zijn gratis) idd, maar die was meteen al kwijt sportschool nog nooit een meetlint gezien, daar hebben ze me alleen gewogen + vetmeting.

Ik heb wel een rolmaat daarmee ben ik 75cm taille en 96cm heup. Jezus dat is dik !!
Nee joh, een hoop hier hebben een heup boven de 100!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')