Voor 25 à 30 euro kun je er al één hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:00 schreef -marz- het volgende:
Maar wel lekker weekend dusmorgen als het mooi weer is ga ik eens kijken wat een parasol kost zodat ik ook met 25 graden nog op het balkon kan zitten.
"je komt zo volwassen over" was het excuusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:25 schreef -marz- het volgende:
Je bent even oud als ik raar meisje. Maar ik mag pas kindjes als ik 28 ben![]()
Ik werd eergister 31 geschat![]()
Ik heb alweer mijn rijstprutje opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik eet vanavond aardappeltjes uit de oven met kipkluifjes en champignons
20 en 9 maanden!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je echt 20 PF?. Ik dacht ook steeds jonger eigenlijk.
.
Ik heb nu eigenlijk ook wel honger...quote:
Hmm dat is wel een groot verschil, hoe kan dat?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb nu eigenlijk ook wel honger...
Ik vind het trouwens raar dat 2 opticiens verschillende sterktes meten. en niet een klein beetje verschil, nee, aan één oog is het een verschil van -0.25 (valt nog mee) maar aan het andere oog -0.50
Toch best belangrijk als je een bril of lenzen nodig hebt lijkt me
Beide maar het ligt ook aan mij hoor! Was laatst op een feestje en daar waren een paar meiden waarvan ik dacht dat het eerstejaars waren, maar die waren zojuist master afgestudeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
20 en 9 maanden!
Door m'n foto's of m'n gedrag. Of beide.
Ik weet het niet, daarom post ik het hierquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm dat is wel een groot verschil, hoe kan dat?
Heb niet zoveel verstand van brillen enzo
Ja, inderdaad... bij de eerste meting bij de 1e opticien zei ik al dat ik het niet zo heel duidelijk zag, maar wel wist wat er stond doordat ze steeds dezelfde sheets met lettertjes gebruikten. Deze 2e opticien testte ook een stuk uitgebreider.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:49 schreef Chicolate het volgende:
Als mensen al besluiten mijn leeftijd te schatten, komen ze meestal met 14 aan![]()
Over opticiens: welke vertrouw je het meeste? Ik heb een keer door 3 verschillende een meting laten doen, de sterktes verschilden meer dan een punt, eentje kwam zelfs vertellen dat ik maar 70% zag. Toen een afspraak bij de oogarts in het ziekenhuis gemaakt, en daar bleek dat mijn 'eigen' opticien (een dure) de enige juiste meting had gedaan. Dus daar blijf ik voorlopig wel. Hans Anders had de slechtste meting gemaakt, toen zij zeiden dat het goed was, en ik keek door die glaasjes naar de winkel, was alles helemaal verdraaid en wazig ... kon niet kloppen.
Door je schrijfstijl, denk ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
20 en 9 maanden!
Door m'n foto's of m'n gedrag. Of beide.
dan moet je ook een voor foto laten zien want dit valt echt mee?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef -marz- het volgende:
Naar de sportschool slepen lukt nog niet echt... in plaats daarvan maar ff een pic gemaakt van de schade
Nou ja... dit motiveert wel weer om naar de sportschool te gaan.
Ah, op die manier. Maar mensen die ik IRL zie daar fok ik nooit meequote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Door je schrijfstijl, denk ik..
Dat dus.quote:
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef -marz- het volgende:
Lief van jullie en het is natuurlijk ook de bedoeling dat jullie zeggen dat het allemaal niet zo erg is ... maar ik voel me zo naar als ik die pens zieen m'n kont is nog erger, daar zal ik maar geen close-up van schieten
![]()
Jij bent tenminste goed bezig Viking! Ik kom helemaal nergens ! Altijd zie ik maar weer die 75 kg op de weegschaalstraks ben jij super slank en zie ik er nog exact zo uit.
Je bent in ieder geval ook niet aangekomenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen.
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen. Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Hey, je zei zelf dat je best goed bezig bent!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen.
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen. Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Ik heb gewoon geen kontquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hey, je zei zelf dat je best goed bezig bent!![]()
Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?
Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent)
die kont is van het sporten denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?
Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent)
Graag, hij is echt te platquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef -marz- het volgende:
Geen kont?? Hoe kan dat. Wil je wat van mij? Ik heb over.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:
[..]
Nee joh, een hoop hier hebben een heup boven de 100!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:
Ikea had ik er 1 "gestolen" (ze zijn gratis) idd, maar die was meteen al kwijtsportschool nog nooit een meetlint gezien, daar hebben ze me alleen gewogen + vetmeting.
Ik heb wel een rolmaatdaarmee ben ik 75cm taille en 96cm heup. Jezus dat is dik !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |