abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:12:08 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165354
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:08 schreef freecell het volgende:
Viking, ik dacht eens na.
Kan het niet zo zijn dat zij een hele leuke avond en nacht had gehad en dat ze eigenlijk heel benieuwd was of jij het ook zo leuk had gevonden (een beetje onzeker misschien ook of het prettige gevoel wederzijds was).
En jij was wat stug 's ochtends.
En dat zij daar heel onzeker van werd? En het daarom voor haar een big deal was?
Dan ligt het probleem namelijk in haar gevoel, maar zou ik me er nog wel iets bij kunnen voorstellen. Wat ook verklaart waarom het voor haar wél een probleem was, terwijl jij het probleem niet zo zag

Ik speculeer ook maar wat hoor
Dank je voor je reactie .

Ja, ik denk inderdaad dat dat het is . Maar ze komt altijd zo zelfverzekerd over dat het niet in me op komt dat zij ook onzeker kan zijn. Bovendien heb ik diezelfde dag op MSN nog gezegd dat ook ik een fijne avond + nacht had gehad, maar dat loste het probleem niet meteen op. Vermoedelijk moet ik de volgende keer gewoon meer laten blijken dat ik het ook leuk heb gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165361
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik zweet nooit
Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd. En dan gooi ik ze weg. Na een halfuurtje hardlopen kan ik mijn shirt echt uitwringen. Terwijl ik normaalgesproken helemaal niet zo'n zweter ben
pi_59165391
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd. En dan gooi ik ze weg. Na een halfuurtje hardlopen kan ik mijn shirt echt uitwringen. Terwijl ik normaalgesproken helemaal niet zo'n zweter ben
Nou ik moet er wel bij zeggen dat ik ruim 30 sportshirtjes heb dus deze heb ik bijvoorbeeld nooit vaker dan 3 keer aangehad en dan meteen de wasmachine in
Dus kan je verzekeren dat hij niet vies is of stinkt
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:15:19 #29
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_59165418
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik zweet nooit
Nee, dat is te zien aan die bikinifoto van je.
pi_59165444
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:15 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Nee, dat is te zien aan die bikinifoto van je.
Dat was water raar he met een bikini

Maar tuurlijk zweet ik wel als ik sport dat was ook maar een grapje
pi_59165458
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je voor je reactie .

Ja, ik denk inderdaad dat dat het is . Maar ze komt altijd zo zelfverzekerd over dat het niet in me op komt dat zij ook onzeker kan zijn. Bovendien heb ik diezelfde dag op MSN nog gezegd dat ook ik een fijne avond + nacht had gehad, maar dat loste het probleem niet meteen op. Vermoedelijk moet ik de volgende keer gewoon meer laten blijken dat ik het ook leuk heb gehad .
Ja, waarschijnlijk wel dan Waarschijnlijk zoekt zij op dát moment bevestiging en als ze het dan niet krijgt, wordt ze spontaan onzeker. Als het wat wordt tussen jullie, wordt dat waarschijnlijk wel minder hoor
pi_59165471
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ik moet er wel bij zeggen dat ik ruim 30 sportshirtjes heb dus deze heb ik bijvoorbeeld nooit vaker dan 3 keer aangehad en dan meteen de wasmachine in
Dus kan je verzekeren dat hij niet vies is of stinkt

Nuttig
pi_59165508
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nuttig
Tja wat kan ik zeggen, verslaafd?
pi_59165649
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Tja wat kan ik zeggen, verslaafd?
Ik weet niet wat jij kan zeggen, maar als het met 'verslaafd' nog niet lukt, zou ik nog even wachten met woorden als 'aluminiumfolie'
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:26:07 #35
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59165687
Alulililimiliumfolie !
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:29:10 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165760
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij kan zeggen, maar als het met 'verslaafd' nog niet lukt, zou ik nog even wachten met woorden als 'aluminiumfolie'
Wat bedoel je daarmee? .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165775
quote:

[..]

Ja maar ik kom uit Brabant, dat telt niet
pi_59165788
quote:

[..]

Ik dacht dat ik erg was met 5 paar teenslippers. Maar jij wint. 30 sport-shirts... Zoveel sport je toch helemaal niet?
pi_59165807
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? .
Nou, miss-s stelt de vraag: "wat kan ik zeggen? Verslaafd?"

Dat kán je opvatten alsof ze zich afvraagt of ze het woord 'verslaafd' uit kan spreken.
Heel flauw grapje van mijn kant dus
pi_59165828
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar ik kom uit Brabant, dat telt niet
Puntje voor jou
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:31:33 #41
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165839
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, miss-s stelt de vraag: "wat kan ik zeggen? Verslaafd?"

Dat kán je opvatten alsof ze zich afvraagt of ze het woord 'verslaafd' uit kan spreken.
Heel flauw grapje van mijn kant dus
Oh zo .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165845
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:30 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik erg was met 5 paar teenslippers. Maar jij wint. 30 sport-shirts... Zoveel sport je toch helemaal niet?
Nou ik heb wel jaren gehad dat ik dagelijks minstens 1x sporten (het was vaker 2x per dag)
Maar nu is het gewoon gemiddeld dus nee misschien niet echt nodig, maar moet wel zeggen dat ik ze soms ook aantrek als ik niet ga sporten

Maar ik heb weer geen 5 teenslippers
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:32:54 #43
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59165870
doet me trouwens denken aan een nieuw programma wat ik laatst zag:

"America's most smartest model" (en ja, zo heet 't écht, most smartest )

is wel grappig, want het gaan dus ook/vooral om intelligentie naast schoonheid, geweldig! Hadden ze dus een spellingswedstrijd, kwamen een woorden voorbij, waaronder 'ninconpoop' (schrijf ik dat nu goed?)

briljant iig!
Doei.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:33:47 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165890
Ik heb helemaal geen teenslippers, simpelweg, omdat ik dat enorme krengen vind (doen zeer tussen je grote teen en tweede teen, glijden te makkelijk af etc).

Ik had vroeger sandalen (met zo'n bandje overdwars). Roze met varkentjes erop . Die had ik van m'n zus gekregen. Ik zal een jaar of 4 / 5 geweest zijn en ik herinner me dat ik er zó vaak over struikelde dat mijn zus het op een gegeven moment spuugzat was en die sandalen aan gort heeft geknipt .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165918
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Nou ik heb wel jaren gehad dat ik dagelijks minstens 1x sporten (het was vaker 2x per dag)
Maar nu is het gewoon gemiddeld dus nee misschien niet echt nodig, maar moet wel zeggen dat ik ze soms ook aantrek als ik niet ga sporten

Maar ik heb weer geen 5 teenslippers
Je sport nota bene in de garage, dus voor het showen hoef je het niet te doen
Nou ja, waar jij blij van wordt

Ik had drie paar, waarvan 2 paar oud en lichtelijk versleten, dus heb ik twee paar nieuwe gekocht... maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de ouwe weg te gooien
pi_59165932
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik zou mijn sportshirtjes nl nooit verkopen... Die gaan bij mij echt stinken na verloop van tijd.
-> voor het wassen in de week zetten in water met flinke scheut schoonmaak azijn.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:35:59 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59165953
Ik heb twee sportshirtjes: eentje van Nike en eentje met het Darwinvisje erop .
Verder draag ik ook wel eens gewone t-shirts bij het sporten die ik - nadat ik ze gewassen heb uiteraard - ook wel eens in bed draag .
Niet meer actief op Fok!
pi_59165955
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je sport nota bene in de garage, dus voor het showen hoef je het niet te doen
Nou ja, waar jij blij van wordt

Ik had drie paar, waarvan 2 paar oud en lichtelijk versleten, dus heb ik twee paar nieuwe gekocht... maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om de ouwe weg te gooien
Ik ben ook niet het type dat dat soort dingen voor andere mensen doet
pi_59165980
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

-> voor het wassen in de week zetten in water met flinke scheut schoonmaak azijn.
Dat is goed tegen stank ja

En ik heb nu teenslippers met een bandje over de wreef ook. Loopt echt veel beter En het bandje is lekker hippiekleurig.
Het mooi kotsende meisje.
pi_59166015
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:35 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zal ik s proberen! Voorlopig mag ik helaas nog niet hardlopen; ben aan het revalideren met mijn knie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')