abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:06:13 #226
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59181366
Je linkjes werken niet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:22:51 #227
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59181760
idd beetje jammer, want ik was erg nieuwsgierig haha

kga zo op bruiloft, lekker opgetut enzo
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59182544
Als het goed is nu wel. En anders is het ook niet zo heel jammer
Springfield's looking pretty dusty today
pi_59183106
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 19:38 schreef -marz- het volgende:
Naar de sportschool slepen lukt nog niet echt... in plaats daarvan maar ff een pic gemaakt van de schade

Nou ja... dit motiveert wel weer om naar de sportschool te gaan.
dan moet je ook een voor foto laten zien want dit valt echt mee?
pi_59183123
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Door je schrijfstijl, denk ik. .
Ah, op die manier. Maar mensen die ik IRL zie daar fok ik nooit mee
hm.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:21:17 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59183323
Marz, dat valt best mee

Ik heb last van mijn buik, gister blijkbaar iets gegeten waar ik niet tegen kon
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:23:03 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59183382
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:21 schreef Ewelina het volgende:
Marz, dat valt best mee
Dat dus.
Ik zou een moord doen voor zo'n buik.
Al ben ik zelf ook al goed bezig nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_59183622
Lief van jullie en het is natuurlijk ook de bedoeling dat jullie zeggen dat het allemaal niet zo erg is ... maar ik voel me zo naar als ik die pens zie en m'n kont is nog erger, daar zal ik maar geen close-up van schieten

Jij bent tenminste goed bezig Viking! Ik kom helemaal nergens ! Altijd zie ik maar weer die 75 kg op de weegschaal straks ben jij super slank en zie ik er nog exact zo uit.
pi_59183693
Dat komt vast wel goed marz! Ik had eerst ook echt een dikke pens (ongeveer even dik als m'n heupomtrek) en nu ziet het er best goed uit
Mijn pens zag er vadsiger en vetter uit dan die van jou nu trouwens. Dus dan komt het bij jou vast nog beter!

[ Bericht 19% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 06-06-2008 21:50:26 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_59184230
hey. ik had ook een pens
groter dan m'n kont
ik dacht dat ik nooit een dunne buik kon krijgen
en zie het resultaat
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:59:41 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59184639
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:30 schreef -marz- het volgende:
Lief van jullie en het is natuurlijk ook de bedoeling dat jullie zeggen dat het allemaal niet zo erg is ... maar ik voel me zo naar als ik die pens zie en m'n kont is nog erger, daar zal ik maar geen close-up van schieten

Jij bent tenminste goed bezig Viking! Ik kom helemaal nergens ! Altijd zie ik maar weer die 75 kg op de weegschaal straks ben jij super slank en zie ik er nog exact zo uit.
Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen .
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen . Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Niet meer actief op Fok!
pi_59184695
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zeggen dat ik goed bezig ben, terwijl ik in bijna een jaar tijd zo goed als niks ben afgevallen .
Nait soezen zeggen ze dan in Groningen . Ik heb ook lange tijd alleen maar 75 op de weegschaal zien staan.
Je bent in ieder geval ook niet aangekomen
Ik ben hier ook niet meer voor het afvallen maar om op gewicht te blijven, wat erg goed gelukt is dit jaar (en zelfs nog stiekem afgevallen)
pi_59184887
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hey, je zei zelf dat je best goed bezig bent!

Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?

Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent )
pi_59184923
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef -marz- het volgende:

[..]

Ik heb ook een boek "weg met de weegschaal" en ik wil heel graag geloven dat je het best op gewicht komt door niet te willen afvallen, maarja ... wat als het niet werkt en ik ben straks enorm vadsig !?

Farfallus jouw kont is perfect, en die van VS ook heb ik begrepen uit de verhalen. Zo wordt die van mij nooit want ik ben een peer. Een peer moet iig een platte buik hebben, anders ben je zeker weten een vadsige peer. Er zit namelijk altijd nog meer vet op de benen en kont dan op de buik. (dit is mijn eigen theorie, die geen wetenschappelijke basis kent )
Ik heb gewoon geen kont alleen heupen
Maar goed daar zijn oefeningen voor dus moet niet zeuren
pi_59185001
Geen kont?? Hoe kan dat. Wil je wat van mij? Ik heb over.
pi_59185006
quote:

[..]

die kont is van het sporten denk ik
hij was nooit vreemd maar ook niet echt geweldig of zo.

maar ik snap dat het moeilijker is als je heupen hebt,
dan zie je er sneller breed uit terwijl je dat niet bent.
pi_59185039
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef -marz- het volgende:
Geen kont?? Hoe kan dat. Wil je wat van mij? Ik heb over.
Graag, hij is echt te plat
pi_59185052
quote:

[..]

En ik heb ook nog een beetje vadsige buik en mijn heupen zijn niet breed genoeg om een peer te zijn, maar daar lijkt het nu wel meer op dan op een appel. 72 cm dunste op taille en 92 max op heup.
En zo leuk is het eigenlijk niet dat je alleen mooi bent van behind
pi_59185085
haha. ik las er al helemaal overheen
m'n broertje noemt me al vanaf dag 1 farfallus lol

ik baal een beetje want m'n weekendje weg gaat niet door tenzij ik morgen ga!
pi_59185121
Haha, nee het is nooit goed genoeg misschien bedoel je dat

Ik heb geen idee wat mijn maten zijn, ik wil het wel graag weten. Iemand enig idee waar ik in godsnaam een meetlint kan kopen? Zeeman, Wibra al gechecked.
pi_59185165
uhm. gewoon stelen bij de praxis/ikea/sportschool
of naaiwinkel
pi_59185172
Stelletje wijven!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_59185283
Ikea had ik er 1 "gestolen" (ze zijn gratis) idd, maar die was meteen al kwijt sportschool nog nooit een meetlint gezien, daar hebben ze me alleen gewogen + vetmeting.

Ik heb wel een rolmaat daarmee ben ik 75cm taille en 96cm heup. Jezus dat is dik !!
pi_59185330
In de naaikist van mijn moeder zitten meetlinten dus die heb ik geleend
Taille rond de 70 en borsten rond de 90 en heupen laten we het daar maar niet over hebben
pi_59185334
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:19 schreef -marz- het volgende:
Ikea had ik er 1 "gestolen" (ze zijn gratis) idd, maar die was meteen al kwijt sportschool nog nooit een meetlint gezien, daar hebben ze me alleen gewogen + vetmeting.

Ik heb wel een rolmaat daarmee ben ik 75cm taille en 96cm heup. Jezus dat is dik !!
Nee joh, een hoop hier hebben een heup boven de 100!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')