Stage. En krijg niet eens stagevergoeding. Wat er gedaan moet worden, doe ik heus wel hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:52 schreef Miss_S het volgende:
Maar wat moet een baas zich tegenwoordig belazerd voelen, zoveel mensen die gewoon online gaan wat niets met het werk te maken heeft
Renske wel jammer van dat incidentje, geen makkelijke dame dus?
Mijn vakantiewerk was echt fysiek werk, dat was wel leuk voor een paar wekenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik had vorige vakantie ook best leuk werk, maar het grootste gedeelte van de tijd was er gewoon niets te doen, en dat vond ik dus echt niet leuk. Ik kom daar om te werken ja, vervelen kan ik thuis ook nog wel. Hopelijk gaat het dit jaar wat beter, geloof dat ze bij mn vakantiewerk wel genoeg te doen hebben
.
Ik ga dood vanavond. Spierpijn in mn bovenbenen van al het trappen lopen, en ik zou 2,5 uur gaan trainen.
Hmm stage dat is eigenlijk nog fouter danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Stage. En krijg niet eens stagevergoeding. Wat er gedaan moet worden, doe ik heus wel hoor.
Dat krijg je met een ingewikkeld onderwerp waar niet heel veel patiënten voor zijn.
ik hoop dat het hier in de vakantie ook wat drukker isquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:51 schreef Chicolate het volgende:
Ik had vorige vakantie ook best leuk werk, maar het grootste gedeelte van de tijd was er gewoon niets te doen, en dat vond ik dus echt niet leuk. Ik kom daar om te werken ja, vervelen kan ik thuis ook nog wel. Hopelijk gaat het dit jaar wat beter, geloof dat ze bij mn vakantiewerk wel genoeg te doen hebben
.
Ik stond in de keuken, hele dag staan en lopen en dingen rondbrengen. Maar er werden altijd net teveel mensen ingeroosterd, dachten dat vakantiewerkers niet snel genoeg zouden zijn. Nou, met zn 3'en konden we het inderdaad niet aan, maar 4 vakantiewerkers + een vaste medewerker is wel een beetje teveel van het goede. Eigen schuld van die baas dat we niets deden. En er was geen computer, dus het was echt verveling ten topquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mijn vakantiewerk was echt fysiek werk, dat was wel leuk voor een paar weken
Misschien dat ik dit jaar weer hetzelfde kan doen en anders wordt het iets van supermarkt werk
Ooh ik besteed absoluut genoeg tijd aan m'n studie hoor, maar typen gaat bij mij beter op m'n kamertje. Maar ik moet hier wel aanwezig zijn voor het geval dat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm stage dat is eigenlijk nog fouter dan
Stagevergoeding heb ik ook nooit gehad, maar alle tijd die ik had was toch echt wel bezig
jeetje, ik dacht dat ik veel gedaan hadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef Viking84 het volgende:
Over vakantiewerk:
Ik heb jarenlang vakantiewerk gedaan en ook echt van alles en nog wat:
- koekjes inpakken aan de lopende band (kan het niemand aanbevelen)
- cd's, dvd's e.d. inpakken in een distributiecentrum (geestdodend werk, maar wel gezellig)
- werken op de broodafdeling van de supermarkt
- kantoren schoonmaken
- schoonmaken in een bejaardentehuis
- voedingsassistente in een bejaardentehuis (dit heb ik 4 jaar gedaan)
Afgelopen zomer geen vakantiewerk gehad en deze zomer ook niet, want ik ben vast te duur geworden en ik hoop nu op een echte baan.
Dat vond ik wel stom bij mijn klasgenoten die kregen in stagetijd tijd om aan verslagen en alles te werken terwijl ik dat niet kreeg, dus een beetje dubbel werkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ooh ik besteed absoluut genoeg tijd aan m'n studie hoor, maar typen gaat bij mij beter op m'n kamertje. Maar ik moet hier wel aanwezig zijn voor het geval dat.
Plus vanaf oktober heb ik waarschijnlijk GEEN vrije tijd meer
Koekjes inpakken heb ik ook gedaan, toen ik 15-17 was. Het deed me beseffen dat ik blij kan zijn dat ik naar de uni kon en niet de rest van m'n leven in zo'n geestdodende boel rond zou blijven hangen. Maar met andere vakantiekrachten van mijn leeftijd was het wel gezellig.
Verder supermarkt en nu ga ik niet echt vakantiewerk doen. Gewoon lamballen, eventjes op vakantie en festivallen en m'n gewone baantje als zorgassistent door laten lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |