Hoax!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:09 schreef afcajos het volgende:
Ik was laatst op een feest, had mn playerkleertjes aan, ik zag er goed uit jweetDus aan begin van de avond even checken en moed indrinken om vervolgens te gaan "vissen" Ik stap zo op het eerste mooie meisje wat ik tegen kom af (blond haar, jaartje of 17) en bied haar een drankje aan. Uiteraard accepteert ze die en ik had haar in de pocket. We hadden al gezoend enzo en rond kwart voor 4 moest ik ff naar de wc. Kom ik terug... Is de dame in kwestie NERGENS meer te bekennen
De zaal was wel opeens leeg en ik hoorde veel geschreeuw, net of er een vechtpartij aan de gang was. Dus ik met mn teleurgestelde dronken kop rond 4 uur naar huis om nog maar ff een autoruit in de trappen.
klachten:
Meisje dat opeens weg is.
Mensen die mijn meisje wegjagen door te gaan vechten.
Autoruit die sneller kapot is dan je denkt.
Die hoeft niet alles te wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:10 schreef ruud.nl het volgende:
Dan is dat Zweedse vriendin verhaal bij dezen ook meteen ontkracht.
Of de barman?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:15 schreef Bebop het volgende:
Was de DJ aangevallen, ofzo?
Boswachter?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:15 schreef Bebop het volgende:
Nee die moest eerder stoppen met draaien omdat er een vechtpartij was uitgebroken. Daarom gingen ze de tent ook andeerhalf uur eerder sluiten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:15 schreef Bebop het volgende:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:14 schreef afcajos het volgende:
Daarom heb ik ook een stoma, gewoon op de dansvloer het zakje volpissen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:18 schreef ruud.nl het volgende:
Maar goed, origineel dus:
Feest dat anderhalf uur eerder stopt
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:18 schreef ruud.nl het volgende:
Maar goed, origineel dus:
Feest dat anderhalf uur eerder stopt
Draai nog eens een plaatjequote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom ga jij vissen terwijl je op een feestje bent ?
Ga eens achter de wijven aan homo !
Je weet hoe ze heet, waar ze ongeveer woont en hoe oud ze is. Makkelijk om haar hyves te vinden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die hoeft niet alles te weten![]()
En ik was zo dom haar nummer/naam/hyves niet te vragen
Als ze werkelijk had bestaan wel ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet hoe ze heet, waar ze ongeveer woont en hoe oud ze is. Makkelijk om haar hyves te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |