abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216415
hoezo kon sabine een brief voor bart hebben geschreven (uitzending do-avond)?
er zijn toch geen pennen voorhanden.
misschien op pleepapier met krijtjes?
romanties.
pi_216416
Kan best hoor! Nooit de film "Soldaat van Oranje" gezien?

("mit scheisse her oberst")

[Dit bericht is gewijzigd door Aernout (Datum 06 November 1999).]

pi_216417
quote:
op 11-06-1999 om 05:16 PM schreef vista het volgende:
hoezo kon sabine een brief voor bart hebben geschreven (uitzending do-avond)?
er zijn toch geen pennen voorhanden.
misschien op pleepapier met krijtjes?
romanties.

In het kader van 'Laten we het gehele concept naar de kloten helpen' zijn er nu ook pen en papier aanwezig voor de bewoners. Zo kunnen ze in de dagboekkamer een dagboekje () bijhouden. Volgende week wordt de peeskamer ook toegestaan. (Na de klok, contact met buitenstaanders, etc).

pi_216418
de peeskamer ???? ¿¿¿
  zaterdag 6 november 1999 @ 19:01:00 #5
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_216419
quote:
op 11-06-1999 om 05:23 PM schreef Sniper het volgende:
In het kader van 'Laten we het gehele concept naar de kloten helpen' zijn er nu ook pen en papier aanwezig voor de bewoners. Zo kunnen ze in de dagboekkamer een dagboekje () bijhouden.

Dat is pas sinds afgelopen vrijdag, dus die brief van Sabje, was daar niet mee gemaakt...

Het 'concept is nep-verhaal' klopt dus wel.....

Moderator zaterdag 6 november 1999 @ 19:17:00 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_216420
Goed opgemerkt Vista, dat had ik me nog helemaal niet bedacht.

Dat de bewoners pen en papier in de DBK mogen gebruiken is inderdaad na Sabines tijd. Dus heeft ze het briefje stiekem geschreven en is dat onopgemerkt gebleven.

Ik kan me niet voorstellen dat BB zegt dat er geen pen en papier in huis mogen zijn terwijl dat in werkelijkheid wél zo is. Ik bedoel, zo'n hot issue is dat niet lijkt me. Er worden geen extra kijkers gegenereerd omdat er niet geschreven mag (of eigenlijk mocht)worden door de bewoners.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_216421
En de volgens de weekend/prive/story ('k weet niet meer wie van de drie) telefoon van Mona ?????? (Echt een diep onderzoek van het roddelblad....
pi_216422
Ik heb ook zoiets gehoord; een GSM waarmee Mona onder haar bed heeft liggen bellen naar huis. Lijkt me onmogelijk. Trouwens, afgezien van het feit dat het volgens mij onmogelijk is dat onopvallend te doen had ze er spijt van dat ze was weggegaan omdat haar thuissituatie "wel meeviel". Had ze inderdaad een GSM gehad dan had ze dat geweten!
pi_216423
Misschien ZEGT Sabine alleen maar dat ze een briefje had geschreven. Ik denk dat we eerder moeten denken aan een kaartje met daarop "veel liefs" of zoiets.
Over de peeskamer gesproken: bij de start van het programma of na de pauze, kun je altijd een stel gele knoppen zien zitten . Op een van die knoppen staat "Hobbykamer". Op de plattegrond blijkt die ruimte ook te bestaan, alleen heb ik er nog nooit iemand gebruik van zien maken. Iemand van jullie wel?
---------------------------------------
Pezen kan ook een hobby zijn
Pezen kan ook een hobby zijn
  zondag 7 november 1999 @ 15:00:00 #10
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216424
hobbykamer?
peeskamer?
ik begrijp er nix meer van
Ik weet het zeker, zekerheid bestaat niet
  zondag 7 november 1999 @ 15:25:00 #11
1601 kyra
Lief blondje
pi_216425
Er zijn genoeg manieren om een brief te schrijven zonder pen.. wat dacht je van een oogpotlood of lippenstift enz.. en ze zullen heus wel papier ergens hebben liggen.

En over mona en haar gsm als ik bel of ik word gebeld dan trilt dus echt wel mijn tv beeld/comp.beeld als die aanstaan dus dat zouden ze toch wel moeten merken met al die camera's ..of niet, zie ik het fout???

zondag 7 november 1999 @ 17:22:00 #12
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_216426
quote:
op 11-07-1999 om 02:38 PM schreef Lila het volgende:
Misschien ZEGT Sabine alleen maar dat ze een briefje had geschreven. Ik denk dat we eerder moeten denken aan een kaartje met daarop "veel liefs" of zoiets.
Over de peeskamer gesproken: bij de start van het programma of na de pauze, kun je altijd een stel gele knoppen zien zitten . Op een van die knoppen staat "Hobbykamer". Op de plattegrond blijkt die ruimte ook te bestaan, alleen heb ik er nog nooit iemand gebruik van zien maken. Iemand van jullie wel?

Idd Lila, het is mij (eindelijk na al die tijd) ook eens opgevallen; de gele knop met "hobbykamer". Waar, waarom, wanneer en wie willen wij nu weten!
(Misschien is het voor de regie wel een synoniem voor "toilet". Was er donderdag een nieuw iemand die dacht; 'laat ik ff naar de hobbykamer schakelen')
------------------------
Bart: "Ja, weet ik veel hoe de psychologie bij een kip werkt."

Bianca: "Ik heb maandag even gekeken, maar ik vond het echt saai."

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_216427
Er is dus echt een hobbykamer, kijk maar op de volgende link:
Plattegrond Big Brother Huis

Ik heb het alleen nog nooit op TV gezien...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')