quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb nu ook de film uitgekozen: Mars Attacks!
Is een redleijk nieuwe film maar wel zo slecht als een oudequote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]klinkt als een oude foute sci-fi
En waarschijnlijk een klassieker...... maar ik ben dan ook een barbaar
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]klinkt als een oude foute sci-fi
En waarschijnlijk een klassieker...... maar ik ben dan ook een barbaar
My name is earl begint nu, heb een een tijd terug een paar keer gezien en vond dat toen wel grappigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat een heerlijk slechte film is het toch. Nu even kijken of er iets op tv is en zo nee wat dan de volgende film is die ik ga kijken
Ik heb de eerste aflevering gezien en het zag er wel aardig uit, maar ik denk dat ik zo toch voor een film ga. Ik heb A2 Racer nog liggenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
My name is earl begint nu, heb een een tijd terug een paar keer gezien en vond dat toen wel grappig
Definitely A2 racer danquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb de eerste aflevering gezien en het zag er wel aardig uit, maar ik denk dat ik zo toch voor een film ga. Ik heb A2 Racer nog liggen
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Noooooooooooo! Op de dvd die in het doosje van A2 Racer zit staat "In the shadows"! En daar betaal je dan 2,50 voor bij een kringloop
Is dat slechter dan 'amsterdoom' ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Noooooooooooo! Op de dvd die in het doosje van A2 Racer zit staat "In the shadows"! En daar betaal je dan 2,50 voor bij een kringloop
6.2 megapixel vind ik aardig watquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
Wow 60 euro voor een digitale camera...... dat is ziekelijk weinig
Dit is volgens mij best een leuk cameraatje als je gewoon foto's wilt maken op verjaardagen, feestjes enzo,maar voor een paar tientjes meer heb je er een met meer megapixels en zoom, en waarschijnlijk betere functies zodat je ook mooie vakantiefoto's kunt maken bijvoorbeeld
Mijn camera valt vies tegen in het donker, dus van een dingetje van 60 euro hoef je echt niks te verwachten denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Etcetera het volgende:
ik weet dat ik er geen haarscherpe foto's mee zal maken - in elk geval niet foto's van grote afstanden enzodaarvoor zou ik een digitale spiegel reflex moeten kopen, en damn die krengen zijn duur
gewoon foto's maken van de vakantie enzosoms in het donker, soms bij het kampvuur (er vanuitgaand dat er een kampvuur komt dit jaar), binnen en buitenfoto's
Dan denk ik toch als eerste: die spoort niet.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
Als jullie hiervan alleen de OP lezen, wat denken jullie dan?
Super spontaan -Maar helaas geen echte vrienden meer -deprie
Hij is in Wijk bij Duurstede of zo, met MaJo bij dat Jazzfestival.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef Etcetera het volgende:
nee ik wist dat megapixels alleen niet zo boeiend zijn
maar dit:
Lens: 36 - 108 mm.
is dus ook niet alles
waar is nem als je 'm nodig bent
dat ze nogal claimerig is qua vriendenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
Als jullie hiervan alleen de OP lezen, wat denken jullie dan?
Super spontaan -Maar helaas geen echte vrienden meer -deprie
ah goed ideequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hij is in Wijk bij Duurstede of zo, met MaJo bij dat Jazzfestival.
Dat is dacht ik best wel een behoorlijk bereik. Goed bij wat verdere afstanden. Mijn camera heeft 7.3-29.2. Hmm, vreemd.![]()
Je kunt het ook in het Ik zoek een camera-topic vragen in Fot.
Ik denk: van wie is dat een kloon ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan denk ik toch als eerste: die spoort niet.....![]()
Nu ff verder lezen
quote:geregistreerd op: vrijdag 6 juni 2008 @ 11:31
laatste bezoek: 2 minuten, 59 seconden geleden.
aantal posts: 71 (gemiddeld 71 per dag)
Gelukkig toch iemand die wel dezelfde reactie heeft. Ik dacht al dat ik gek was geworden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef LadyBlack het volgende:
Dan denk ik toch als eerste: die spoort niet..... 8/7
Nu ff verder lezen
Damn, jouw kloonalert is in prima vorm!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:14 schreef Whiteguy het volgende:
Ik denk: van wie is dat een kloon ?
Ah.. jij bent het dus ?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, jouw kloonalert is in prima vorm!Ik denk daar zelden aan, want het interesseert me niet zo. Ik kan het ook wel begrijpen dat mensen in R&P onder een kloon posten.
Van Amsterdoom is voor zover ik weet geen film gemaakt, van A2 Racer welquote:
En dat was een groot succes zo te zienquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Van Amsterdoom is voor zover ik weet geen film gemaakt, van A2 Racer wel. Nou ja, eigenlijk de Duitse variant, maar toch
Gut nee, als ik zo was zou ik mezelf echt intens haten.quote:
Wat deed je dan in R&Pquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gut nee, als ik zo was zou ik mezelf echt intens haten.![]()
Te spontaan, te opdringerig, te aanwezig. Zeggen dat je depri bent maar om elke opmerking moeten lachen (op de eerste pagina bijna overal een 'haha') en tig smileys. Gewoon niet willen luisteren, kulargumenten gebruiken, en inderdaad heel slecht tegen kritiek kunnen, boos worden als ze geen gelijk krijgt.
Wilde eerst nog gaan posten dat ze zich niet zo stom moet gedragen, maar dat doen anderen al en dat helpt voor geen meter. Dat schrikt mensen wel af, ja.
Dank je Wycciequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gut nee, als ik zo was zou ik mezelf echt intens haten.![]()
Te spontaan, te opdringerig, te aanwezig. Zeggen dat je depri bent maar om elke opmerking moeten lachen (op de eerste pagina bijna overal een 'haha') en tig smileys. Gewoon niet willen luisteren, kulargumenten gebruiken, en inderdaad heel slecht tegen kritiek kunnen, boos worden als ze geen gelijk krijgt.
Wilde eerst nog gaan posten dat ze zich niet zo stom moet gedragen, maar dat doen anderen al en dat helpt voor geen meter. Dat schrikt mensen wel af, ja.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:29 schreef Etcetera het volgende:
de enige natuurfotografie die ik zou kunnen maken op vakantie is als ik een stelletje betrap in de bosjesof in een tent
weinig kans
Zit ik hier wat customer reviews te lezen.. scroll je naar beneden en kom je de usericon van PS tegen. Wist niet dat dat de kaft van een boek wasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:31 schreef Etcetera het volgende:
ik heb besloten dat ik ook een digitale camera wil
nu zag ik dat bol.com deze in de aanbieding heeftis het wat
kan ik beter naar een winkel gaan
het hoeft niet heel bijzonder te zijn, ik wil gewoon mooie foto's kunnen maken, liefst met een toestel dat vrij snel is, en het zou tof zijn als ik foto's makkelijk op de pc kan zetten
op het moment niet neequote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geen ambitie om insecten van dichtbij te fotograferen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |