Joehoe... ik ben er ook nogquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
Ja, laten we vast wat voorspellingen doen voor deel 75!
Ik voorspel dat Abba en Cuegirlie het gaan doen.
Logi wordt morgenavond erg dronken en scoort ook.
Q. meldt zich eindelijk af en neukt zich suf met zijn vriendinnetje.
Liquidootje ligt nu waarschijnlijk te neuken dus dat hoeven we niet te voorspellen.
Elegy en MLI gaan samen stappen en Elegy wordt daarna verliefd op MLI's bed (want die ligt écht lekker) en MLI kondigt in het volgende topic aan dat ze niet meer voor zich kan houden dat ze verliefd is. Afmelden gebeurt enkele topics later om net zo 'plotseling' weer op te duiken. Niet verliefd op Elegy overigens.
Dan nog MNR, die komt zich helaas weer aanmelden. Maar daar is ze niet zo heel lang kapot van, een topic of 4/5 zullen we haar er nog over horen (maar die topics gaan dan wel weer langzamer dan deze).
Kasta scoort tot deel 76 niet, net als Garrison.
Iemand anders nog een voorspelling? Vraag het uw orakel!
De lange dunne doos deed 't 'm.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]waarom denkt gij dat, vraag ik mij dan af
Owja tuulkquote:
Ik voorspel dat Abbadon ineens voor jullie neus staat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef Logician het volgende:
Hey je vergeet dat Cue en ik samen gaan stappen en scoren![]()
![]()
Hmm... ik zie zowel voordelen als nadelen van het ouder worden. Maar goed, gelukkig zijn er nog steeds meer voordelen dan nadelen, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:34 schreef MLI het volgende:
[..]
Ouder worden is geweldig. Voor mij wordt het leven elk jaar beter en eerlijk gezegd, ik zie er ook stukken beter uit dan een paar jaar geleden. Ouder worden is mooi.
quote:
We zullen moeten afwachten of je grote voorspellendheid uit gaat komenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Abbadon ineens voor jullie neus staat.
omg dat word .....quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:36 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Abbadon ineens voor jullie neus staat.
Verstand is goed om te hebben.. ;liefst heb je ze op 1 lijn zitten, maarja je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef uppie83 het volgende:
[..]Heb het er wel ff moeilijk mee gehad... heb het met mijn verstand uit moeten maken, niet met mijn gevoel
trio?quote:
En ik moet mee heb ik begrepenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:
ik scoor ook niets, gewoon lekker ouderwets de boel onveilig maken
Herkenbaarquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef uppie83 het volgende:
[..]Heb het er wel ff moeilijk mee gehad... heb het met mijn verstand uit moeten maken, niet met mijn gevoel
Heb je de OP al gelezen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga me ook maar eens melden... de eeuwige vrijgezel volgens mij!
Helaas ben ik tot op heden nog niemand tegengekomen die me voldoende kon bekoren om mijn vriendje te worden.
Ik rook niet (af en toe een klein sigaartje), ik drink (ja, ook bier!), ik hou van pokeren en ik zeik lang niet zoveel als de meeste vrouwen...
Dus ik zou zeggen..... wie biedt ?!
Als je nog durftquote:
Misschien helpt het als je in je profiel ook zet dat je vrouw bent ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:37 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga me ook maar eens melden... de eeuwige vrijgezel volgens mij!
Helaas ben ik tot op heden nog niemand tegengekomen die me voldoende kon bekoren om mijn vriendje te worden.
Ik rook niet (af en toe een klein sigaartje), ik drink (ja, ook bier!), ik hou van pokeren en ik zeik lang niet zoveel als de meeste vrouwen...
Dus ik zou zeggen..... wie biedt ?!
Kunnen we beetje afwisselenquote:
Ik gok van niet, want voor hij terug is, is dit topic vol en leest hij niet terugquote:
quote:
De boel onveilig maken is altijd okquote:
Dan is het eerder een zeven-tetquote:
Was sarcastisch bedoeld MLIquote:
Mag ik van jou abba van de fokSC? Dan krijg jij van mij ,.....quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef uppie83 het volgende:
[..]
![]()
[..]
De boel onveilig maken is altijd ok
Octet, Abba bestond ook uit 4 personen. Moet je wel een ruime slaapkamer hebben en houden van sex met 60 plussersquote:
Gat in de marktquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Octet, Abba bestond ook uit 4 personen. Moet je wel een ruime slaapkamer hebben en houden van sex met 60 plussers
4 (abba) + cue + logi + uppie.. is zevenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Octet, Abba bestond ook uit 4 personen. Moet je wel een ruime slaapkamer hebben en houden van sex met 60 plussers
Sorry ik heb geen abba.... is het nou mijn beurt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:43 schreef Logician het volgende:
[..]
Mag ik van jou abba van de fokSC? Dan krijg jij van mij ,.....
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:45 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Sorry ik heb geen abba.... is het nou mijn beurt?
Ik telde forum abba ook nog los mee als in Abba (4) + cue + logi + uppie + abbaquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
4 (abba) + cue + logi + uppie.. is zeven
je vergeet de andere abbaquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
4 (abba) + cue + logi + uppie.. is zeven
Daar heb je je nieuwe OPquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:46 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik telde forum abba ook nog los mee als in Abba (4) + cue + logi + uppie + abba
Idemquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Dus ik hou m'n mond even totdat het nieuwe topic is aangemaakt
Uuuh.... ik leg al mijn kwartetten op tafel en het spel is afgelopen?quote:
Ik stuur hem even een PM. Je eigen voorspellingen uit laten komen is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik gok van niet, want voor hij terug is, is dit topic vol en leest hij niet terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |