abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 6 november 1999 @ 16:26:00 #1
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_216413
Als echte BB-fan heb ik natuurlijk de donderdagavond uitzending om 22.30 uur niet gemist. Gelukkig hebben we deze avond niet te veel hoeven te kijken naar “het nieuwe vlees in de kuip”. Een programma met verrassende momenten, ook voor Rolf. Want de blije professor Pim Fortuin die ook nog gay is (en da’s dubbelop!) maakte een opmerking waarop Rolf toch wel even van schrok. Je zag Rolf denken tijdens zijn slokje water: “Hoe kan hij nou een homo er in willen? Dat willen de kijkers misschien niet eens zien!” Ja Veronica, die “pinda” (overigens zonder de stempel “OKE” er op) wordt toch wel genomineerd de eerstvolgende keer, en is er dus plaats voor….. jawel…. onze intellectueel (en Rolf even ter informatie, de definitie van een intellectueel: iemand die voor zichzelf kan denken), de weledelgeleerde prof dr ir mr Fortuin! Hij heeft zich immers al zelf aangeboden. Dus JAJA Rolf, ik wil het wel zien! Zou het niet vreselijk entertainment voor de kijkers zijn als Fortuin zijn lieveling Bart probeert te versieren? Hoe vermakelijk zou het zijn als Bart door hem wordt genomen in de douche, slaapkamer en de WC? Camera’s staan er wel, dat hebben we vandaag toch even weer gezien, toen Anoekje zonder broekje haar flamoes zat af te lappen met een toiletdoekje…. Ja Anouk, je stond er geweldig op! Je medejaars, eerstejaars (of WHATEVER!), losse vriendinnen kunnen trots op je zijn. En dan die leuke kroeg in Breda met Ruud zijn familie en vrienden. TOP! Maar ik heb overigens wel de indruk gekregen dat ze daar op een gifbelt wonen. Zou dat de wartaal van Ruud verklaren?
De gast HP Joost kijkt liever naar de bewoners in verre staat van verveling. Wat een gelul! En dan zeker heel Nederland massaal aan het slapen om 19.00 uur? Nee, dan maar Fr Elize die dezelfde mening met mij deelt, namelijk: is Maurice echt een proffesionele tafeltennisser, die liever met de rode kant van het batje slaat omdat deze meer effect aan de pingpongbal geeft?
Ook mochten we weer “genieten” van Bianca die, aan haar outfit te zien, stiekem de set van Sesamstraat heeft geplunderd. “En Bianca, voel je je al een bekende Nederlander?” Bianca: “Nee hoor, ik ben gewoon Bianca die met m’n beide benen, in een vreselijk FOUT pak, door het zand loopt te baggeren”. Rot toch op mens, jij aangespoelde zeehond uit Pieterburen!
Gelukkig sloten ze af met “Het Matras” die nog even aan travestiet Bart mocht vertellen hoe errug ze hem niet miste. (Ja, ja.) Arme Bart, door emoties overladen, kon bijna niets meer uitbrengen. Maar Bart, er is nog hoop: Fortuin! En voor Veronica? Tsja, gewoon een hoop fortuin. Cause for them and their shareholders… THAT’S ENTERTAINMENT!!

Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_216414
Zalig zijn de onwetenden, of je moet een bijzonder gevoel voor humor hebben.
http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001905.html

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')