Kunnen zulk soort filters wel op een niet DSLR?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:39 schreef NiGeLaToR het volgende:
Erm, eerste de beste fotozaak, zowel in 't echt als online hebben ze. Gewoon de diameter die in je lens staat onthouden of de camera meenemen, zijn standaarden voor. Je zal tussen de 20 en 40 euro voor een UV filter kwijt zijn en tussen de 30 en 80 voor een polarisatiefilter gok ik.
Jazeker! Getuige bovenstaande!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:41 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Kunnen zulk soort filters wel op een niet DSLR?
Goed nieuws, je hebt tot nu toe het hoogste bod. Er kwam vlak nou jouw bod nog een bod van 250,- via marktplaats, maar jij was eerderquote:
kijk dat is natuurlijk wel interessantquote:Op zondag 8 juni 2008 14:58 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Goed nieuws, je hebt tot nu toe het hoogste bod. Er kwam vlak nou jouw bod nog een bod van 250,- via marktplaats, maar jij was eerder
Nee, die houd ik zelf. In theorie kan ik die je er wel bij verkopen, maar nieuw kosten ze je de kop ook niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef MarkyB het volgende:
Zit er een geheugenkaartje bij?
*geinteresseerd*
Oke, ik heb gezien dat die inderdaad niet zo duur meer zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:53 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nee, die houd ik zelf. In theorie kan ik die je er wel bij verkopen, maar nieuw kosten ze je de kop ook niet meer.
dankje voor je snelle reactie. De foto's zijn niet allemaal aangekomen ivm de mail grootte maar ik heb een juist idee van de kwaliteit van de camera.quote:Op maandag 9 juni 2008 16:45 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geen probleem, foto's zijn onderweg. Totaal 3 mails, wilde je van alles een beetje geven.
Italiaanse afkomst?quote:Op maandag 9 juni 2008 21:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
Hoi MarkyB, ik lig momenteel ziek in bed, dus m'n hoofd staat er even niet naar (nergens naar), morgen verder?
Ah jammer, je laat 'n mooie camera aan je neus voorbij gaanquote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:08 schreef MarkyB het volgende:
Ik laat m toch aan mijn neus voorbij gaan (het spreekwoordelijke nachtje-over-slapen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |