abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59144730
Ik heb een wii die ik om mijn huisgenoten niet teveel te irriteren, ook eens op een andere tv aan wil sluiten. De kabel heb ik toch niet nodig voor wii, dus leek me wel handig.
Probleem is alleen dat het zo'n klein tvtje is waar je geen scart of tulpstekkers op kan aansluiten?
Zijn hier oplossingen voor? Eventueel met video ofzo?

Of kan ik hem aansluiten op mijn laptop? Was ik ook al naar aan het kijken, maar daar passen ook geen scart of tulpstekkers in.

Wie heeft er een oplossing of heb ik gewoon pech en wil dit niet?
pi_59144881
zoiets?

Echter, ik zou gewoon een nieuwe TV kopen.
You do not fear them?
- The Wraith? Naah. Now *clowns* — that s another story.
pi_59144921
Fehler!!!!!!
pi_59145048
een tv zonder tulp of scart aansluiting? wat voor prut tv is dat? zitten ze niet verborgen achter klepjes oid?

anders zal je gewoon een andere tv moeten halen...
pi_59145268
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:38 schreef mschol het volgende:
een tv zonder tulp of scart aansluiting? wat voor prut tv is dat? zitten ze niet verborgen achter klepjes oid?
Een kleine 20 jaar geleden waren scart/tulp aansluitingen nog niet echt de bom

Maar ik zou ook gewoon een nieuwe tv kopen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:46:20 #6
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_59145365
Ik zou gewoon mijn huisgenoten irriteren. Koop een paar extra controllers, dan doen ze lekker mee.
pi_59270200
Tja maar een nieuwe tv kopen alleen voor de wii vind ik toch echt wat overdreven.. Het is niet eens een hele antieke oude tv hoor, meer een klein ding van sony van 10 jaar. Ik heb nog een oudere tv met scart en tulp, alles, maarja die doet t niet meer.

Maar goed, had m een paar jaar geleden ook een keer op een video aangesloten via de tvkabel, dus dacht misschien is zo'n constructie hier ook mogelijk..

Dan moeten mijn huisgenoten maar mee wii-en Geen gezeur
pi_59270277
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 09:41 schreef pau777 het volgende:
Tja maar een nieuwe tv kopen alleen voor de wii vind ik toch echt wat overdreven.. Het is niet eens een hele antieke oude tv hoor, meer een klein ding van sony van 10 jaar. Ik heb nog een oudere tv met scart en tulp, alles, maarja die doet t niet meer.

Maar goed, had m een paar jaar geleden ook een keer op een video aangesloten via de tvkabel, dus dacht misschien is zo'n constructie hier ook mogelijk..

Dan moeten mijn huisgenoten maar mee wii-en Geen gezeur
wat je dan misschien wel kan doen is: tv -> video -> wii?
pi_59270479
Voor de gamecube kon je nog een antennekabel kopen. Die druk je tussen de tv en de coax-kabel, en dan krijgt je console een eigen (crappe) zender. Ik weet niet of ze deze kabel nog voor de Wii hebben uitgebracht, maar dat zou een oplossing zijn.
pi_59332223
Oke bedankt, ik ga daar eens naar informeren. gewoon bij een winkel waar ze wii's verkopen neem ik aan?

tv-video-wii krijg ik nop de een of andere manier niet voor elkaar.

Kan je de wii anders ook op mijn laptop?
pi_59337442
Hoe wil je dat ooit op je laptop aansluiten?? zit er een tv kaart in? en dan zal je vast ook iets van een verloopstekker nodig hebben
pi_59357825
ja er zit een tvkaart in, nou ik had weleens gehoord dat dat kon op de laptop, maar hoe en wat weet ik ook niet
pi_59357866
Zoek op Marktplaats naar een TV bij je in de buurt. Voor 20,- kun je er ergens eentje oppikken. Scheelt een hoop gedoe en is net zo duur als een half-oplossing als een video-kabeltje. Plus dat je dan ook nog eens een DVD speler aan kunt sluiten en dat soort zaken.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_59358056
Ja heb je ook gelijk in. NIet eens zo aan gedacht eigenlijk dat dat natuurlijk net zo duur is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')