Ik heb al een plekje gevonden. Aan de bar bij cafe de Aftrap. Jan vond het ook goed en zei dat er nogquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als hij nog niet bekend is bij Jan schat ik de kans klein in. Hij weet precies wat hij wil voor komend seizoen. Zo zijn er al tientallen toppers aangeboden en allen zijn de deur gewezen.
Wie centraal dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
"Ze" zeggen het ja. Sneijder naar links en Ibi op rechts. Goeie oplossing dacht ik zo.
Wees er maar blij mee. Speelt 'ie goed dan ben je 'm gewoon kwijt deze zomer. Laat Huntelaar maar lekker de bank warmhouden deze zomerquote:
20 Miljoen is niet niksquote:Fiorentina heeft interesse in Ibrahim Afellay (foto). De club uit Florence heeft maximaal twintig miljoen euro over voor de Oranje-international, maar wil zich eerst verzekeren van deelname aan de groepsfase van de Champions League. (Il Romanista)
Ik vind het bedrag nogal hoog eigenlijk. Maar aan de andere kant is het een jong international met veel talent.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Voor ¤ 20 miljoen is dat natuurlijk een bekeken zaak ja.
Prima toch? Als men de afkoopsom van 20 miljoen euro voor hem wil betalen, dan kun je daar echt wel een aantal versterkingen voor terughalen. Zeker omdat de winst in dit geval 20 miljoen euro is. Bovendien hebben we nog ene Aissati rondlopenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:44 schreef twi het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee. Speelt 'ie goed dan ben je 'm gewoon kwijt deze zomer. Laat Huntelaar maar lekker de bank warmhouden deze zomer
Dat gaat hij niet doen.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind het bedrag nogal hoog eigenlijk. Maar aan de andere kant is het een jong international met veel talent.
Ook denk ik dat de Italiaanse competitie goed bij hem past, hij is lekker snel dus voor counteren perfect.
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. 20 mil is zéér veel geld, maar aan de andere kant was Afellay na Gomes onze beste speler. Isi zal dan ook wel meer speeltijd krijgen.quote:
Naar Fiorentinaquote:
quote:Afellay unlikely for Viola
Sunday 8 June, 2008
Dutch starlet Ibrahim Afellay is a target for Fiorentina, but his agent thinks a move to the Stadio Artemio Franchi is unlikely.
Having secured qualification for next season’s Champions League, Fiorentina have begun a recruitment drive and are looking to add five or six new faces to the squad.
One of those could be 22-year-old midfielder Afellay, who is on show at Euro 2008 after excelling at PSV.
“I don’t know if there will be any contact with Fiorentina, but there is interest on the part of sporting director Pantaleo Corvino,” agent Ed Van Stijn said on Radio Blu.
“His contract terms are well within the financial parameters of the Della Valle family, but at the moment he isn’t for sale.
“Goalkeeper Gomes and Jefferson Farfan are set to leave PSV and to prise Afellay away as well would require an offer they couldn’t refuse.”
Fiorentina have also been linked to gifted hitman Farfan, who impressed against them in the UEFA Cup last term and there are suggestions that the Peru international could replace the unsettled Adrian Mutu.
“In my opinion, they would be better served looking for Farfan as a replacement for Mutu because his rescission clause is set at £8m,” Van Stijn said.
Ach.. voor een van de beste spelers van de Nederlandse competitie....quote:Op zondag 8 juni 2008 13:50 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik vind het bedrag nogal hoog eigenlijk. Maar aan de andere kant is het een jong international met veel talent.
Ook denk ik dat de Italiaanse competitie goed bij hem past, hij is lekker snel dus voor counteren perfect.
Ja precies. Nu is er voor Babel ook wel abnormaal veel betaald (wat natuurlijk ook goed werk is van de mensen die erover gaan bij Ajax). Hij is niet zo bepalend als Sneijder dus dat bedrag zou te hoog zijn voor Afellay. Ik denk dat 20 miljoen een mooi bedrag isquote:Op zondag 8 juni 2008 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ach.. voor een van de beste spelers van de Nederlandse competitie....
Als je de bedragen ziet bij spelers als Sneijder (27 mln), Alves (20 mln), Babel (17 mln), Sulejmani (18 mln).... kan je toch niet verrast zijn dat op Afellay misschien 20 mln geboden gaat worden.
Misschien is het zelfs nog te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |