Ibi is eigenlijk ook de enige vervanger die nog een echte loop actie kan maken, wat dat betreft vind ik het wel logisch. Maar hij haalt nog steeds te weinig rendement uit zijn spel dus ik heb toch wel liever iemand anders op zijn positie...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef LudoSanders het volgende:
Na het wegvallen van Robben zou er wel eens een basisplaats voor Ibi in kunnen zitten tegen Italië.
Zeg, weet jij misschien nog een plaatsje voor een toptalent? Heb het ook al aan Jan gevraagd maar die zegt dat de tribune al vol zitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
Ochjee, hebben jullie weer aan Heitinga durven komen. Dan hoef ik hier voorlopig ff niet te kijken daar de eerst volgende posts enkel Ajacieden gaan zijn.
Daarnaast heb ik het toch veel te druk, de deurbel gaat constant. Allemaal keepers die voor PSV willen gaan spelen.
Je kunt alles zeggen over Heitinga. Maar schijnheilig en achterbaks? Jullie keeper, daar kun je zoiets over zeggen. Huntelaar wellicht, met zijn acties in het velt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
Die Sef trouwens met zijn Heitinga![]()
Ik heb nog nooit zo'n schijnheilig en achterbaks jong gezien.
veltquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je kunt alles zeggen over Heitinga. Maar schijnheilig en achterbaks? Jullie keeper, daar kun je zoiets over zeggen. Huntelaar wellicht, met zijn acties in het velt.
Maar als ik hier zeg dat Gomes niet kan keepen, dan klopt daar ook iets niet helemaal aan. Of iets helemaal niet...
Als hij nog niet bekend is bij Jan schat ik de kans klein in. Hij weet precies wat hij wil voor komend seizoen. Zo zijn er al tientallen toppers aangeboden en allen zijn de deur gewezen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeg, weet jij misschien nog een plaatsje voor een toptalent? Heb het ook al aan Jan gevraagd maar die zegt dat de tribune al vol zit.
In plaats van iemand op een zielige wijze op een spelfout te attenderen kun je ook inhoudelijk op zijn reactie ingaan. Of kunnen jou zaagselcelletjes dat ook niet verdragen?quote:
quote:Afellay: "PSV moet opschieten met Aissati"
Ibrahim Afellay hoopt dat PSV haast maakt met de contractverlenging van zijn vriend en teamgenoot Ismail Aissati, die momenteel nog weigert bij te tekenen. "Ik vraag me wel eens af of de club weet wat ze met iemand als Ismail in huis hebben."
"Volgens mij beseffen ze het niet helemaal. Hij is verschrikkelijk goed. Ik kan geen speler bedenken, die je in zijn plaats zou moeten kopen. PSV kan daarom maar beter opschieten", aldus Afellay tegenover ELF.
De international hoopt binnenkort samen met Aissati het Eindhovense middenveld te bezetten. "Ismail kan ons naar een hoger niveau tillen. Een fitte Aissati is bij mij nooit een vraagteken. Daarom vind ik het onbegrijpelijk dat hij afgelopen seizoen zo weinig heeft gespeeld. Ik hoop dat we komend jaar samen aan een mooie periode kunnen beginnen. We zouden prima op één middenveld kunnen staan. We zijn verschillende types. Dat is toch juist mooi? We vullen elkaar juist aan." Bron: www.voetbalprimeur.nl
En ik weet ook echt niet dat veld met een 'd' wordt geschreven. Je hebt soms weleens een typootje, knaagdier. Dat gebeurt nu eenmaal wanneer je posts maakt die uit meer dan 1 zin bestaan. Als ik ze nou in elke post zou maken zoals jorientje...quote:
quote:Uitgeluld!
Ja vind ik wel.quote:
quote:PSV kreeg tientallen keepers aangeboden
In De Telegraaf laat algemeen directeur Jan Reker als reactie op de berichten over de Zweed Andreas Isaksson weten dat hij een van de velen is die bij PSV is aangeboden. "We hebben al tientallen toppers aangeboden gekregen", zegt Reker cynisch. "We volgen echter onze eigen koers, we weten wat we willen."
Bij PSV staat er in ieder contract een clausule, dit ivm het Webster-arrest.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:04 schreef Chadi het volgende:
Tekenen doet hij denk ik alleen met ene gelimiteerde transfersom zodat hij tussentijds weg kan.
Punt is dat hij waarschijnlijk een lagere afkoopsom wil dan PSV.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij PSV staat er in ieder contract een clausule, dit ivm het Webster-arrest.
Gast, zo'n spelfout is gewoon grappig. En waarom zou ik daar inhoudelijk op in moeten gaan? Die reactie was geen eens naar mij gericht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In plaats van iemand op een zielige wijze op een spelfout te attenderen kun je ook inhoudelijk op zijn reactie ingaan. Of kunnen jou zaagselcelletjes dat ook niet verdragen?
Was hij mondeling al niet gewoon akkoord?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Punt is dat hij waarschijnlijk een lagere afkoopsom wil dan PSV.
Ja, dat was 'ie. Maar dat is volgens hem weinig waard wanneer er mondeling ook overeengekomen is dat hij meer speelminuten zou krijgen. Hij wilde regelmatige invalbeurten, en dat is PSV amper nagekomen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:50 schreef Solstice het volgende:
[..]
Was hij mondeling al niet gewoon akkoord?
quote:7/6/2008 - Hiddink neemt het op voor Valckx
(Gepost door RvN)
BRON: Telegraaf.nl
Guus Hiddink heeft het in zijn column in De Telegraaf opgenomen voor Stan Valckx. "Tot slot wil ik nog Stan Valckx een hart onder de riem steken. Als er één iemand met een PSV-hart is, dan is hij het wel. Om dan voor je kiezen te krijgen dat je over de rug van je club in je eigen voordeel hebt gehandeld, is ongelooflijk onrechtvaardig. Ik weet ook niet waar al die verhalen vandaan komen. Ik ben zelf namelijk ook op de hoogte van de afspraak, dat Stan als technisch manager 5% zou krijgen van alleen de winst die op transfers werd gemaakt. De bedragen die daarmee gemoeid zijn, komen in de verste verte niet in de buurt van de ruim één miljoen euro die aan hem betaald zou zijn."
"Als dat wel zo is, dan heeft de clubleiding zelf het contract totaal verkeerd geïnterpreteerd. En als ik nu hoor, dat de raad van commissarissen niet van deze regeling weet, dan begin ik echt aan mezelf te twijfelen. Ik weet namelijk zeker dat de commissarissen dit toen goed hebben gekeurd. Het doet me daarom pijn dat een PSV'er als Stan Valckx nu zo door de club wordt afgeserveerd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |