daar zorgt tegenwoordig ene meneer Reker voorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat geldt denk ik voor alle grote transfers. Of er moet weer een blik Zuid-Amerikanen opengetrokken worden..
Volgens VI is het dus wel, en volgens de Telegraaf niet rond.quote:Schalke maakt werk van Farfan
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - PSV-aanvaller Jefferson Farfan staat hoog op het verlanglijstje van Fred Rutten, de nieuwe trainer van Schalke 04. Vooralsnog is de vraagprijs een obstakel. Farfan heeft een gelimiteerde transfersom van tien miljoen euro in zijn tot 2010 doorlopende contract staan.
Tuurlijk... als ie niet voor 10 mln gaat, gaat ie wel voor 8 mln. Ze proberen gewoon maximale prijs te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:19 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Volgens VI is het dus wel, en volgens de Telegraaf niet rond.
Voor de zekerheid maar even wachten op wat meer betrouwbare bronnen, al verwacht ik dat hij wel gewoon gaat.
Er is geen enkele reden om akkoord te gaan met een bedrag onder die 10 miljoen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk... als ie niet voor 10 mln gaat, gaat ie wel voor 8 mln. Ze proberen gewoon maximale prijs te krijgen.
- volgend jaar is ie nog veel minder waardquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:04 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om akkoord te gaan met een bedrag onder die 10 miljoen.
Ik herhaal: de vervanger is al binnen. Je kan zelfs nog kiezen:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
IK herhaal: wat als er gewoon geen vervanger komt?
? Heb jij die al ergens anders zien spelen dan youtube ? Ik moet het eerst nog maar even zien hoor, dan geloven.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef cultheld het volgende:
Manco is z'n vervanger, want die is een paar klasses beter dan Amrabat.
Ja, 3 wedstrijden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
? Heb jij die al ergens anders zien spelen dan youtube ? Ik moet het eerst nog maar even zien hoor, dan geloven.
quote:De Zweedse doelman Andreas Isaksson wil weg bij Manchester City. In Eindhoven zullen de ontwikkelingen met argusogen worden gevolgd, want PSV ziet in hem een geschikte opvolger van Gomes.
'Ik heb al eerder aangegeven dat ik wil vertrekken en de komst van de nieuwe manager Mark Hughes verandert daar niets aan', vertelde Isaksson aan Reuters. 'Ik ga niet vechten voor mijn plek en ik laat me niet ompraten door Hughes.'
In Manchester kende Isaksson twee teleurstellende seizoenen. De Zweedse international kampte een aantal malen met blessures. Op de momenten dat hij fit was, kon hij ook geen basisplaats veroveren.
Ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme denkt Isaksson tijdens het EK wel de nummer één van Zweden te zijn. 'Ik voel me goed en ik ben in vorm. Ik denk niet dat de situatie bij mijn club van invloed is op mijn positie in de nationale ploeg.'
PSV zal de prestaties van Isaksson met belangstelling volgen. De 26-jarige Zweed is een van de kandidaten om Gomes op te volgen, mocht hij uit Eindhoven vertrekken. De Braziliaan wil weg bij PSV na een conflict met algemeen directeur Jan Reker.
En dat moet naar PSV?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:27 schreef Whiteguy het volgende:
van VI.nl:
[De Zweedse doelman Andreas Isaksson wil weg bij Manchester City. In Eindhoven zullen de ontwikkelingen met argusogen worden gevolgd, want PSV ziet in hem een geschikte opvolger van Gomes.
'Ik heb al eerder aangegeven dat ik wil vertrekken en de komst van de nieuwe manager Mark Hughes verandert daar niets aan', vertelde Isaksson aan Reuters. 'Ik ga niet vechten voor mijn plek en ik laat me niet ompraten door Hughes.'
In Manchester kende Isaksson twee teleurstellende seizoenen. De Zweedse international kampte een aantal malen met blessures. Op de momenten dat hij fit was, kon hij ook geen basisplaats veroveren.
Ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme denkt Isaksson tijdens het EK wel de nummer één van Zweden te zijn. 'Ik voel me goed en ik ben in vorm. Ik denk niet dat de situatie bij mijn club van invloed is op mijn positie in de nationale ploeg.'
PSV zal de prestaties van Isaksson met belangstelling volgen. De 26-jarige Zweed is een van de kandidaten om Gomes op te volgen, mocht hij uit Eindhoven vertrekken. De Braziliaan wil weg bij PSV na een conflict met algemeen directeur Jan Reker.]
Goeie keeper hoor. Dat ie niet terug in het eerste is gekomen kwam gewoon omdat die keeper van jong engeland het zo goed deed dat die coach geen reden had om iets te veranderen.quote:
Doelpunt van Farfan tegen AC Milan,wat een schotquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:39 schreef ASSpirine het volgende:
Tjah, Farfan weg was wel te verwachten. Mooie tijden beleefd
Zag mijn posticonquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goeie keeper hoor. Dat ie niet terug in het eerste is gekomen kwam gewoon omdat die keeper van jong engeland het zo goed deed dat die coach geen reden had om iets te veranderen.
Afgelopen WK vond ik Isaksson een van de betere spelers van Zweden.
Noem jij maar eens een haalbare betere keeper anders?
Gebeurde voor mijn gezicht, zat zoals altijd op BB. Mooie harde schotquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doelpunt van Farfan tegen AC Milan,wat een schot
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Doelpunt van Farfan tegen AC Milan,wat een schot
Mazzelpikquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:49 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Gebeurde voor mijn gezicht, zat zoals altijd op BB. Mooie harde schot
Wraak na die halve finalequote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mazzelpik![]()
Eigenlijk had dat doelpunt niet mogen vallen, wat een fout van KaladzeMooi resultaat hadden we in dat seizoen tegen Milan. 4 punten in 2 wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |