Lenen? Doet ze evenquote:Op woensdag 11 juni 2008 18:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik leen er eentje van iemand die bij een pensionstal staat.
Altijd leuk, mannen die paardrijden.
Heeft meer denk ik met het publiek dat voetbal trekt te maken dan met de afkomst. Waren ook genoeg toetersjonnies op de been toen Nederland Italy geweest was.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:40 schreef Duvel het volgende:
Ik meende toch dat ik in Nederland woonde, waarom hoor ik dan allemaal gegil en "Türkiye!!" en zo, en nu ook weer toeterende auto's? Ik ben blij dat ik over een week of tweeëneenhalf emigreer.
Hmja, is van een vrouw die zelf niet elke dag komt, zelf ook niet zoveel meer rijdt. Ze heeft een vijftienjarige KWPN-er (v. Ulft) waar ik op mag rijden. A.s. vrijdag ga ik voor het eerst met hem aan de slag. Daarvoor zorgde ik voor een jonge tinkerhengst bij diezelfde pensionstal, maar die is nu verhuisd en staat te ver weg.quote:
Volgens mij kunnen de turken nog wel relativeren tot "we hebben in ieder geval deels gewonnen", de hollanders zullen het daar idd wat moeilijker mee hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 09:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een finale Ned - Turkije wordt idd oorlog.
Ik kan me niet herinneren dat Nederlanders in '88 toeterend de straten door gingen eigenlijk... Wel dat we op straat feest vierden!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:51 schreef DutchTrain het volgende:
Zijn de Turken eens geintegreerd bezig en doen ze net als de Hollanders, is het weer niet goed
Dus met het WK kun je je lol opquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
In Gouda hebben ze Marokkanen, veel Marokkanen.
Het aantal Turken met een Turks paspoort zal procentueel op 1 hand te tellen zijnquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
dat is geen relativeren. Dat is gebruik/misbruik maken van 2 paspoorten. Hetgeen gebruiken als het ze uitkomt en dus geen keuze kunnen maken ... :S
Helemaal eens, al die oranje verf (en kleurstoffen!) dat kan nooit gezond zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
daarnaast is het ook nog eens onzinnige mileuvervuiling ....
Triest weer jammer, deze uitspraak.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef Duvel het volgende:
En Turkse vlaggen. Ik vind eigenlijk dat je mensen die in Nederland met een Turkse vlag zwaaien zou moeten mogen neerschieten wegens landverraad.
Oh, en nu ook vuurwerk. Idioten.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef Duvel het volgende:
Nu ook groepen juichende Turken die over straat rennen met een enorme vlag.
Ik wil mijn land terug.
Dacht inderdaad dat dat iets was van dorpjes in het oosten van het landquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:34 schreef Koewam het volgende:
God, dacht ik juist dat xenofobie in dit topic minder was dan op de rest van fok, wat naief
Sorry, maar ik snap het werkelijk niet. Waarom altijd Turkse vlaggen, waarom? Ik voel me serieus niet thuis in een buurt waar allemaal Turkse vlaggen hangen en zo. Mag dat niet? Is dat xenofobie? Is dat iets voor dorpen in het buitengebied?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Je hebt er echt totaal niks van begrepen.
Als mede-Rotterdammers moet je elkaar steunen. Net als dat alle Turkse cafés volhangen met Oranje vlaggen.
Mensen die uitspraken doen zoals jij verpesten het voor iedereen.
daar hebben ze geen buitenlanders of pas sinds 10 jaar ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dacht inderdaad dat dat iets was van dorpjes in het oosten van het land
quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap het werkelijk niet. Waarom altijd Turkse vlaggen, waarom? Ik voel me serieus niet thuis in een buurt waar allemaal Turkse vlaggen hangen en zo. Mag dat niet? Is dat xenofobie? Is dat iets voor dorpen in het buitengebied?
Volgens mij woon je de komende 16 dagen nog steeds in een oranje gekleurde straat met zeer weinig turken, vooral (centraal) afrikanen, antilianen, polen, ...quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sorry, maar ik snap het werkelijk niet. Waarom altijd Turkse vlaggen, waarom? Ik voel me serieus niet thuis in een buurt waar allemaal Turkse vlaggen hangen en zo. Mag dat niet? Is dat xenofobie? Is dat iets voor dorpen in het buitengebied?
Ja, nog wel. Maar ik zie dat een discussie over Turkse vlaggen niet echt op zijn plek is hier. Ik snap ook wel dat de commentaren hier boven vrij bot zijn, maar het is iets wat ik me serieus afvraag.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij woon je de komende 16 dagen nog steeds in een oranje gekleurde straat met zeer weinig turken, vooral (centraal) afrikanen, antilianen, polen, ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |