Na 450 (!!!) deskundige en bijna altijd zeer informatieve postings van tanjalies vind ik dat we een poging moeten doen hem (want het is een hij) op andere gedachten te brengen.
In deze thread kunnen dus adhesiebetuigingen worden opgenomen met als motto:
"tanjalies, kom alsjeblieft terug !"
Tanjalies begon een beetje erg veel het aureool van onaantastbaarheid te krijgen. Zijn bijdragen worden gewaardeerd, maar dat geldt voor zovele posters. Het feit dat je 'dicht bij het vuur zit' (oh is dat zo) geeft je geen speciale privileges. FOK off! Tjeezus, Danny wijst hem TERECHT op het feit dat hij MODERATOR is en niet ons aller TANJA, en meneer meent direct te moeten reageren met "Ik kom nooit meer terug." Over lange tenen gesproken. Soit zou ik zeggen..
quote:
op 11-06-1999 om 02:54 PM schreef Danny het volgende:
Dit forum is voor iedereen. Feit dat je hier langer komt wil nog niet zeggen dat anderen (onder andere de Ex-Veronica forummers) het recht niet zouden hebben hier mee te lullen.Valt me op dat er momenteel door de 'oude garde' minder geplaatst wordt hier. Dat kan zijn omdat het weekend is natuurlijk, maar het valt me gewoon op. Ik geloof dat we redelijk snel de onzin hebben gesloten en die begint allemaal al aardig te zakken.
Gaan we ons nu tegenover Veronica ineens allemaal laten kennen en ons weg laten jagen door een paar lui van het V. forum die nog niet helemaal door hebben/hadden hoe 't hier in z'n werk gaat ?
Dat hoop ik niet. Ik heb trouwens van een aantal ex-veronica forummers best goeie bijdragen gezien aan dit forum. Ga dus niet meteen lopen generaliseren, ga lekker door met posten en toon de nieuwkomers hoe 't moet.
Tanjalies heeft al aangekondigd hier niet meer te komen (zie 'Danny is zwanger'). Ik hoop niet dat dat het begin is van een trend, want dan zou ik jullie toch heel hard gaan missen
Heren, heren!
a) Tanjalies moet terug!
b) De oude garde post minder omdat zij zich het snelst ergert aan de zoveelste post met de titel 'Anouk'. De lol is er goed af. Juist degenen die veel posten heeft last avn de dubbele postings. Vaak op momenten dat er geen moderator aanwezig is. Soms proberen we dat op te lossen door zelf politie-agentje te gaan spelen (doe ik zelf ook vaak) maar op een gegeven ogenblik geef je het op.We hebben Moor en Voyeur al grotendeels verloren, en nu Tanja weer. Ik zelf heb zelf ook al met de gedachte gespeeld om er mee te nokken, nadat ik zeer grof (en ongegrond) beledigd was.
c) Danny is wel heel erg begrijpend naar *N-word* toe, maar kan nogal eens ondiplomatiek naar oldies toe zijn. In dit geval was danny namelijk zelf de laatste druppel die de emmer liet overlopen. Het is geen toeval dat Voyeur en Tanja op dezelfde wijze het veld ruimden. Geef toe, het was niet zo slim om de Danny is zwanger-topic open te houden terwijl de rest werd gesloten. God, wat heb ik een spijt dat ik met die Sabine-topic ben begonnen.
d) Ik stel het volgende voor: Danny vraagt Tanja of hij niet wil overwegen te blijven, pretty please. Tanja keert terug en ziet af van het roepen om het sluiten van topics. Het geven van links waar men verder kan posten is in de meeste gevallen afdoende, heb ik gemerkt. Wat ook helpt is snel een paar interessantere topics naar boven te halen (even snel een streamverslagje).
e) Tanjalies moet blijven!
Rob
(die wel hoopt dat tanjalies terugkomt maar daar echt niet om gaat vragen)
maar nu wil ik ook ff de volgende vraag stellen
waar gaat het hier over ?
in mijn ogen over plezier en lol
nu zullen sommige topic's door sommige leuk worden gevonden en door andere
mischien kinderachtig of overbodig
stel dat danny of een van de andere admins mijn topic had gesloten
dan had ik ook geen moord en brand geschreeuwd
waarom zouden we tegen elkaar moeten gaan roepen wat wel en niet leuk is
BB is een hype
en dat houd ook in dat het veel onzin aantrekt (flauwe grappen vage roddels enz)
kan ja dat niet waarderen dan zul je jezelf toch iets moeten afvragen
Note: de admins hier zijn niet nadrukelijk aanwezig en flamen niet
in mij ogen doen ze hun best en zijn ze netjes
geen reden om daar gepikeerd over te doen
dop
Sommige mensen meten zich door hun vermeende inside knowledge ofwel exorbitant gewichtig taalgebruik (juist ja!) zo'n EGO aan dat het gewoon ENG wordt. Kijk mij eens lekker wordknutselen! En wee degene die commentaar geeft of zelf een topicje post!
Laat de vormgevers van dit forum (de moderators) aub hun werk doen en heb een wat dikkere huid! Als je irl ook zo lichtgeraakt bent...pfew dan zouden we eigenlijk medelijden met je moeten hebben.
------------------
RUUD: "Het moet wel fucktioneel zijn".....
[Dit bericht is gewijzigd door TeeBee (Datum 06 November 1999).]
quote:
op 11-06-1999 om 04:13 PM schreef Sniper het volgende:
Ander voorstel: We gaan NIEMAND vragen laat staan smeken terug te keren op dit forum. Tjeez is dit een FORUM (naar oud Griekse betekenis) of is dit een elitair debating clubje waar alleen mensen die 'dicht bij het vuur zitten' en mensen met meer dan 400 postings iets mogen posten? En waar newbies door allerhande personen (NON-moderators) terecht worden gewezen na het posten van een topic?Sommige mensen meten zich door hun vermeende inside knowledge ofwel exorbitant gewichtig taalgebruik (juist ja!) zo'n EGO aan dat het gewoon ENG wordt. Kijk mij eens lekker wordknutselen! En wee degene die commentaar geeft of zelf een topicje post!
Laat de vormgevers van dit forum (de moderators) aub hun werk doen en heb een wat dikkere huid! Als je irl ook zo lichtgeraakt bent...pfew dan zouden we eigenlijk medelijden met je moeten hebben.
Aan de ander kant zullen sommige mensen ondanks 195 posts altijd *N-word* blijven. Je doet nu precies hetzelfde als wat je anderen verwijt. Je wijst iemand terecht. Allen Tanjalies doet dat 10x netjes en schiet dan 1 x uit zijn slof, en jij doet het door te schreeuwen.
Ik ben het helemaal met je eens.
Volgens mij was tanjalies met zijn bekendheid van TV produkties, in zijn beweringen altijd betrouwbaar en gaf hij vaak een goede voorzet waar vele iets mee konden.
Jammer, VOO zal wel blij zijn met zijn vertrek hier.
quote:
[b]op 11-06-1999 om 04:35 PM schreef Hunter het volgende: [/bJe wijst iemand terecht. Allen Tanjalies doet dat 10x netjes en schiet dan 1 x uit zijn slof, en jij doet het door te schreeuwen.
Ik wijs niemand terecht. En ik schreeuw niet. Ik zou niet durven...
Het gaat mij om de teneur van deze topic. Au fond vind ik dat ieder whatever moet kunnen posten, daar is het een forum voor. Laat het aan de moderators om wel of niet een topic te sluiten dan wel te verwijderen. En ook al post je interessante nieuwtjes of lezenswaardige topics, dat geeft je geen privileges op dit forum. Ik signaleer alleen dat sommigen dat schijnbaar wel denken. Kan ik niet tegen.
En je hebt gelijk: ook al zit ik tegen de 200 postings wat sommigen aspecten betreft blijf ik een newbie. Een sniper. Gooi er zo nu en dan een posting tussendoor. En weg ben ik weer, Now you see me now you don't. Ik pretendeer in elk geval niks. Dat doe ik wel irl...
Live and let Live zou ik zeggen. Peace!
Dat neemt niet weg dat ik vind dat hij veel te snel op z'n pik is getrapt. Danny's opmerking was gewoon terecht.
De discussie tussen Danny en Tanjalies was verkeerd:
A) Danny had niet moeten reageren. Zoals hij zelf opmerkte is een Moderator verantwoordelijk. Laat deze reageren, waarom direct de oppergoeroe?, waarmee een gelijkwaardige discussie toch onmogelijk is omdat deze terecht opkomt voor zijn keuzes en staat voor zijn Moderators die hij nooit zou afvallen an public.
B) Daarbij vind ik dat Tanjalies vraag netjes van inhoud was en de reactie van Danny hierop "kort door de bocht" en diplomatiek gezien onjuist is.
C) Tanjalies niet direct zijn conclusies moeten trekken en wat mij betreft op z'n teenjes is getrapt.
D) Beter deze discussies door de betrokkenen op de achtergrond gevoerd kan worden. Dus als je opmerkingen of aanmerkingen op een topic, of iets anders hebt bijv mailtje naar Moderator of Goeroe. Voorkomt discussies an publiek en reacties van anderen.
Anyway, Wat BB betreft hebben we nog twee maanden te gaan. Hopelijk wat mij betreft met de "oude garde" inclusief Tanjalies en een hoop nieuwe user met verrassende en creatieve posts/topics etc. Dit alles onder de bezielende leiding van Danny!
------------------
RUUD: "Het moet wel fucktioneel zijn".....
[Dit bericht is gewijzigd door TeeBee (Datum 06 November 1999).]
quote:
op 11-06-1999 om 04:55 PM schreef Malony het volgende:
B) Daarbij vind ik dat Tanjalies vraag netjes van inhoud was en de reactie van Danny hierop "kort door de bocht" en diplomatiek gezien onjuist is.C) Tanjalies niet direct zijn conclusies moeten trekken en wat mij betreft op z'n teenjes is getrapt.
B. "Sluiten AUB" (tweede posting). Klinkt als: een bevel. Ik vind de reactie van Danny juist correct en in perspectief. Hij is uiteindelijk de moderator en niet Tanjalies.
C. Helemaal mee eens.
Live and let Live.
quote:
op 11-06-1999 om 05:12 PM schreef Sniper het volgende:
B. "Sluiten AUB" (tweede posting). Klinkt als: een bevel. Ik vind de reactie van Danny juist correct en in perspectief. Hij is uiteindelijk de moderator en niet Tanjalies.
Dat Danny reageert is terecht. De inhoud van de eerste en tweede reactie vind ik diplomatiek gezien niet sterk. Wat mij betreft had Danny het bij de eerst posting kunnen laten (als advies naar Tanjalies).
Tweede posting direct naar Tanjalies kunnen mailen.
quote:
op 11-06-1999 om 05:28 PM schreef Malony het volgende:
Dat Danny reageert is terecht. De inhoud van de eerste en tweede reactie vind ik diplomatiek gezien niet sterk. Wat mij betreft had Danny het bij de eerst posting kunnen laten (als advies naar Tanjalies).Tweede posting direct naar Tanjalies kunnen mailen.
Mee eens, mits dat de gebruikelijke gang van zaken is voor Danny. Dus geen uitzondering voor Tanjalies.
Trouwens : voor de ultieme vrijheid (posting-wise) zouden mensen eens moeten kijken op de Baitshop (Delphi). Een verademing!
Dat vind ik nou net onjuist. Waneer een misverstand hier op het forum ontstaat moet je dat ook in alle openheid oplossen en niet een beetje gaan zitten mailen. Ik zou er raar van opkijken wanneer ik hier iets post en er verschijnt ineens een mail van de operator over de inhoud van mijn post.
Reageren in de topic EN iemand mailen dat kan natuurlijk weer wel.(iets in de trent van ik stuur je nog even een mail om een en ander nader uit te leggen) En of Danny nu wel of niet handig gereageerd heeft doet verder niet zo ter zake in dit geval. Tanjalies kiest er meteen voor om het Forum te verlaten en dat vind ik een zwaktebod
Rob
quote:
op 11-06-1999 om 05:47 PM schreef Sniper het volgende:
Trouwens : voor de ultieme vrijheid (posting-wise) zouden mensen eens moeten kijken op de Baitshop (Delphi). Een verademing!
Hier kun je terecht voor whatever: http://www.delphi.com/baitshop/
Maar ik mis toch wel een heleboel mensen..
Tanjalies weg, "We hebben Moor en Voyeur al grotendeels verloren" (citaat Hunter). Ex-veronica forummers? Jongens en meiden, Stippel wordt hier helemaal niet vrolijk van. Ik dacht, kom ff op het forum kijken naar het laatste nieuws. Krijg ik dit soort topics.
Advies aan allen: Laat elkaar nou gewoon in je waarde. Respecteer ieders mening en hou je teentjes kort . En bovenal, voer bruisende, heftige, tennenkrommende, zinnige en onzinnige, saaie, bizarre, psychologische, vlammende, oldie/newbee, en ga zo maar door discussies!
Advies aan sommigen (ook aan mezelf : niet reageren op onzin => topic daalt vanzelf.
Advies aan Danny en Tanjalies: praat 't ff uit, a.u.b.
Don't spoil this beautifull thing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |