abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216354
Zaterdagmiddag om half drie kondigde tanjalies plotseling aan niet terug te zullen keren in dit Fok!forum.
(zie topic: Danny zwanger).

Na 450 (!!!) deskundige en bijna altijd zeer informatieve postings van tanjalies vind ik dat we een poging moeten doen hem (want het is een hij) op andere gedachten te brengen.

In deze thread kunnen dus adhesiebetuigingen worden opgenomen met als motto:
"tanjalies, kom alsjeblieft terug !"

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_216355
Tanjalies is een gemis voor dit forum, daar deze man erg dicht bij het vuur zit. Aan de andere kant is er bij mij wel begrip voor de reactie omdat ik me ook erg kan storen aan de vele onzin. Het maakt het allemaal een onoverzichtelijk op het forum. Daar mee wil ik niet zeggen dat ik een lolletje op zijn tijd ook erg kan waarderen, maar ik denk dat in de serieuze topics de humor genoeg naar boven komt. Dus het onnodig openen van domme topics is ook niet alees, daarintegen heb ik vertrouwen in de " oppergoeroe "! Wat Tanjalies betreft, hij kan het forum vast niet missen. KOM TERUG!!!!
Correct me if I´m wrong!!
pi_216356
"Please come back..."
Hey: have some selfrespect goddamn!

Tanjalies begon een beetje erg veel het aureool van onaantastbaarheid te krijgen. Zijn bijdragen worden gewaardeerd, maar dat geldt voor zovele posters. Het feit dat je 'dicht bij het vuur zit' (oh is dat zo) geeft je geen speciale privileges. FOK off! Tjeezus, Danny wijst hem TERECHT op het feit dat hij MODERATOR is en niet ons aller TANJA, en meneer meent direct te moeten reageren met "Ik kom nooit meer terug." Over lange tenen gesproken. Soit zou ik zeggen..

pi_216357
quote:
op 11-06-1999 om 02:54 PM schreef Danny het volgende:
Dit forum is voor iedereen. Feit dat je hier langer komt wil nog niet zeggen dat anderen (onder andere de Ex-Veronica forummers) het recht niet zouden hebben hier mee te lullen.

Valt me op dat er momenteel door de 'oude garde' minder geplaatst wordt hier. Dat kan zijn omdat het weekend is natuurlijk, maar het valt me gewoon op. Ik geloof dat we redelijk snel de onzin hebben gesloten en die begint allemaal al aardig te zakken.
Gaan we ons nu tegenover Veronica ineens allemaal laten kennen en ons weg laten jagen door een paar lui van het V. forum die nog niet helemaal door hebben/hadden hoe 't hier in z'n werk gaat ?
Dat hoop ik niet. Ik heb trouwens van een aantal ex-veronica forummers best goeie bijdragen gezien aan dit forum. Ga dus niet meteen lopen generaliseren, ga lekker door met posten en toon de nieuwkomers hoe 't moet.
Tanjalies heeft al aangekondigd hier niet meer te komen (zie 'Danny is zwanger'). Ik hoop niet dat dat het begin is van een trend, want dan zou ik jullie toch heel hard gaan missen

Heren, heren!

a) Tanjalies moet terug!
b) De oude garde post minder omdat zij zich het snelst ergert aan de zoveelste post met de titel 'Anouk'. De lol is er goed af. Juist degenen die veel posten heeft last avn de dubbele postings. Vaak op momenten dat er geen moderator aanwezig is. Soms proberen we dat op te lossen door zelf politie-agentje te gaan spelen (doe ik zelf ook vaak) maar op een gegeven ogenblik geef je het op.We hebben Moor en Voyeur al grotendeels verloren, en nu Tanja weer. Ik zelf heb zelf ook al met de gedachte gespeeld om er mee te nokken, nadat ik zeer grof (en ongegrond) beledigd was.
c) Danny is wel heel erg begrijpend naar *N-word* toe, maar kan nogal eens ondiplomatiek naar oldies toe zijn. In dit geval was danny namelijk zelf de laatste druppel die de emmer liet overlopen. Het is geen toeval dat Voyeur en Tanja op dezelfde wijze het veld ruimden. Geef toe, het was niet zo slim om de Danny is zwanger-topic open te houden terwijl de rest werd gesloten. God, wat heb ik een spijt dat ik met die Sabine-topic ben begonnen.
d) Ik stel het volgende voor: Danny vraagt Tanja of hij niet wil overwegen te blijven, pretty please. Tanja keert terug en ziet af van het roepen om het sluiten van topics. Het geven van links waar men verder kan posten is in de meeste gevallen afdoende, heb ik gemerkt. Wat ook helpt is snel een paar interessantere topics naar boven te halen (even snel een streamverslagje).
e) Tanjalies moet blijven!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216358
Iedereen is vrij om te gaan en te staan lijkt me. Als tanjalies het hier voor gezien houdt dan is dat zijn eigen beslissing. Als de reden is dat er te veel onzin-topics komen kan ik me er iets bij voor stellen, maar met weglopen bereik je niets. De reden van zijn laatste post zijn echter direct een paar woorden van Danny en indirect de komst van de Veronica forummers. Toch moet je een beetje tegen wat mindere post kunnen vind ik. Zelf post ik vaak in nieuwesgroepen en wat daar voorbijkomt dat wil je hier niet weten en daar is verder helemaal geen controle op het geposte. Hier is nog een vorm van sociale controle waardoor het vertrek van Tanjalies mij wat voorbarig lijkt. Beter was geweest wanneer hij had gezegd voorlopig post ik hier niet meer ik wacht het even af hoe het zich ontwikkeld. Door gelijk te zeggen dit is mijn laatste post kapt hij alle discussie af. Jammer

Rob
(die wel hoopt dat tanjalies terugkomt maar daar echt niet om gaat vragen)

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 6 november 1999 @ 16:06:00 #6
545 dop
:copyright: dop
pi_216359
nu was de onzin topic van mij

maar nu wil ik ook ff de volgende vraag stellen

waar gaat het hier over ?
in mijn ogen over plezier en lol
nu zullen sommige topic's door sommige leuk worden gevonden en door andere
mischien kinderachtig of overbodig

stel dat danny of een van de andere admins mijn topic had gesloten
dan had ik ook geen moord en brand geschreeuwd
waarom zouden we tegen elkaar moeten gaan roepen wat wel en niet leuk is

BB is een hype
en dat houd ook in dat het veel onzin aantrekt (flauwe grappen vage roddels enz)
kan ja dat niet waarderen dan zul je jezelf toch iets moeten afvragen

Note: de admins hier zijn niet nadrukelijk aanwezig en flamen niet
in mij ogen doen ze hun best en zijn ze netjes
geen reden om daar gepikeerd over te doen

dop

Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_216360
Ander voorstel: We gaan NIEMAND vragen laat staan smeken terug te keren op dit forum. Tjeez is dit een FORUM (naar oud Griekse betekenis) of is dit een elitair debating clubje waar alleen mensen die 'dicht bij het vuur zitten' en mensen met meer dan 400 postings iets mogen posten? En waar newbies door allerhande personen (NON-moderators) terecht worden gewezen na het posten van een topic?

Sommige mensen meten zich door hun vermeende inside knowledge ofwel exorbitant gewichtig taalgebruik (juist ja!) zo'n EGO aan dat het gewoon ENG wordt. Kijk mij eens lekker wordknutselen! En wee degene die commentaar geeft of zelf een topicje post!

Laat de vormgevers van dit forum (de moderators) aub hun werk doen en heb een wat dikkere huid! Als je irl ook zo lichtgeraakt bent...pfew dan zouden we eigenlijk medelijden met je moeten hebben.

pi_216361
Hoe je het ook wendt of keert:
Als enkelen meningsverschillen hebben, moeten ze daar samen uit zien te komen.
Als iemand door de ene of andere reden wil opstappen, moet ie dat ook zelf weten.
Maar blijft staan:
HET IS TOCH JAMMER DAT ZIJN INBRENG WEGVALT.
(POTVERDIKKIE!)

------------------
RUUD: "Het moet wel fucktioneel zijn".....

[Dit bericht is gewijzigd door TeeBee (Datum 06 November 1999).]

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_216362
Het zou inderdaad erg jammer zijn als de "oude garde" (om wat voor reden dan ook) weggaat van dit forum. De onzin topics lopen de laatste paar dagen "vreselijk" uit de hand. Misschien dat een iets forser ingrijpen vand de Moderators (ze doen hun best) hier wat aan kan doen. Dit forum is toch in de 1e plaats een leuk tijdverdijf voor "BB junkies" Dat we gelijk nog wat misdragingen van V. aand de kaak kunnen stellen is mooi meegenomen. Keep on smiling, en BLIJF vooral!!
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
pi_216363
quote:
op 11-06-1999 om 04:13 PM schreef Sniper het volgende:
Ander voorstel: We gaan NIEMAND vragen laat staan smeken terug te keren op dit forum. Tjeez is dit een FORUM (naar oud Griekse betekenis) of is dit een elitair debating clubje waar alleen mensen die 'dicht bij het vuur zitten' en mensen met meer dan 400 postings iets mogen posten? En waar newbies door allerhande personen (NON-moderators) terecht worden gewezen na het posten van een topic?

Sommige mensen meten zich door hun vermeende inside knowledge ofwel exorbitant gewichtig taalgebruik (juist ja!) zo'n EGO aan dat het gewoon ENG wordt. Kijk mij eens lekker wordknutselen! En wee degene die commentaar geeft of zelf een topicje post!

Laat de vormgevers van dit forum (de moderators) aub hun werk doen en heb een wat dikkere huid! Als je irl ook zo lichtgeraakt bent...pfew dan zouden we eigenlijk medelijden met je moeten hebben.

Aan de ander kant zullen sommige mensen ondanks 195 posts altijd *N-word* blijven. Je doet nu precies hetzelfde als wat je anderen verwijt. Je wijst iemand terecht. Allen Tanjalies doet dat 10x netjes en schiet dan 1 x uit zijn slof, en jij doet het door te schreeuwen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_216364
Hunter,

Ik ben het helemaal met je eens.

Volgens mij was tanjalies met zijn bekendheid van TV produkties, in zijn beweringen altijd betrouwbaar en gaf hij vaak een goede voorzet waar vele iets mee konden.

Jammer, VOO zal wel blij zijn met zijn vertrek hier.

zaterdag 6 november 1999 @ 16:49:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_216365
quote:
[b]op 11-06-1999 om 04:35 PM schreef Hunter het volgende: [/bJe wijst iemand terecht. Allen Tanjalies doet dat 10x netjes en schiet dan 1 x uit zijn slof, en jij doet het door te schreeuwen.

Ik wijs niemand terecht. En ik schreeuw niet. Ik zou niet durven...
Het gaat mij om de teneur van deze topic. Au fond vind ik dat ieder whatever moet kunnen posten, daar is het een forum voor. Laat het aan de moderators om wel of niet een topic te sluiten dan wel te verwijderen. En ook al post je interessante nieuwtjes of lezenswaardige topics, dat geeft je geen privileges op dit forum. Ik signaleer alleen dat sommigen dat schijnbaar wel denken. Kan ik niet tegen.

En je hebt gelijk: ook al zit ik tegen de 200 postings wat sommigen aspecten betreft blijf ik een newbie. Een sniper. Gooi er zo nu en dan een posting tussendoor. En weg ben ik weer, Now you see me now you don't. Ik pretendeer in elk geval niks. Dat doe ik wel irl...

Live and let Live zou ik zeggen. Peace!

pi_216366
Het vertrek van Tanjalies is zeker een gemis voor het forum. Ook ik las zijn stukjes graag.

Dat neemt niet weg dat ik vind dat hij veel te snel op z'n pik is getrapt. Danny's opmerking was gewoon terecht.

pi_216367
Zeer gemixte gevoelens over het vertrek van Tanjalies. Altijd prima opmerkingen en goede bijdrages aan het BB forum.

De discussie tussen Danny en Tanjalies was verkeerd:

A) Danny had niet moeten reageren. Zoals hij zelf opmerkte is een Moderator verantwoordelijk. Laat deze reageren, waarom direct de oppergoeroe?, waarmee een gelijkwaardige discussie toch onmogelijk is omdat deze terecht opkomt voor zijn keuzes en staat voor zijn Moderators die hij nooit zou afvallen an public.

B) Daarbij vind ik dat Tanjalies vraag netjes van inhoud was en de reactie van Danny hierop "kort door de bocht" en diplomatiek gezien onjuist is.

C) Tanjalies niet direct zijn conclusies moeten trekken en wat mij betreft op z'n teenjes is getrapt.

D) Beter deze discussies door de betrokkenen op de achtergrond gevoerd kan worden. Dus als je opmerkingen of aanmerkingen op een topic, of iets anders hebt bijv mailtje naar Moderator of Goeroe. Voorkomt discussies an publiek en reacties van anderen.

Anyway, Wat BB betreft hebben we nog twee maanden te gaan. Hopelijk wat mij betreft met de "oude garde" inclusief Tanjalies en een hoop nieuwe user met verrassende en creatieve posts/topics etc. Dit alles onder de bezielende leiding van Danny!

Pain is temporarily, pride is forever!

pi_216368
You're right Malony! You're right!

------------------
RUUD: "Het moet wel fucktioneel zijn".....

[Dit bericht is gewijzigd door TeeBee (Datum 06 November 1999).]

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

zaterdag 6 november 1999 @ 17:04:00 #16
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_216369
Tanjalies, probeer ook een beetje begrip te hebben voor Danny en de zijnen. Danny's reactie was niet zo erg tactisch, maar ze hebben het op dit moment niet makkelijk met de toestroom van Veronica-forum mensen, die door Veronica zo "vriendelijk" hier naar toe verwezen zijn omdat ze ze zelf niet in de hand konden houden. Als nu alle kritische oldies weglopen heeft Veronica haar zin......
Trust, but verify (Ronald Reagan)

zaterdag 6 november 1999 @ 17:12:00 #17
572 Sniper
Gull Catcher
pi_216370
quote:
op 11-06-1999 om 04:55 PM schreef Malony het volgende:

B) Daarbij vind ik dat Tanjalies vraag netjes van inhoud was en de reactie van Danny hierop "kort door de bocht" en diplomatiek gezien onjuist is.

C) Tanjalies niet direct zijn conclusies moeten trekken en wat mij betreft op z'n teenjes is getrapt.

B. "Sluiten AUB" (tweede posting). Klinkt als: een bevel. Ik vind de reactie van Danny juist correct en in perspectief. Hij is uiteindelijk de moderator en niet Tanjalies.

C. Helemaal mee eens.

Live and let Live.

pi_216371
quote:
op 11-06-1999 om 05:12 PM schreef Sniper het volgende:
B. "Sluiten AUB" (tweede posting). Klinkt als: een bevel. Ik vind de reactie van Danny juist correct en in perspectief. Hij is uiteindelijk de moderator en niet Tanjalies.

Dat Danny reageert is terecht. De inhoud van de eerste en tweede reactie vind ik diplomatiek gezien niet sterk. Wat mij betreft had Danny het bij de eerst posting kunnen laten (als advies naar Tanjalies).

Tweede posting direct naar Tanjalies kunnen mailen.

Pain is temporarily, pride is forever!

zaterdag 6 november 1999 @ 17:47:00 #19
572 Sniper
Gull Catcher
pi_216372
quote:
op 11-06-1999 om 05:28 PM schreef Malony het volgende:
Dat Danny reageert is terecht. De inhoud van de eerste en tweede reactie vind ik diplomatiek gezien niet sterk. Wat mij betreft had Danny het bij de eerst posting kunnen laten (als advies naar Tanjalies).

Tweede posting direct naar Tanjalies kunnen mailen.

Mee eens, mits dat de gebruikelijke gang van zaken is voor Danny. Dus geen uitzondering voor Tanjalies.

Trouwens : voor de ultieme vrijheid (posting-wise) zouden mensen eens moeten kijken op de Baitshop (Delphi). Een verademing!

zaterdag 6 november 1999 @ 17:53:00 #20
1466 Niekes
De weg weer gevonden naar FOK!
pi_216373
Als Tanjalies niets meer zou posten zou dat een gemis zijn. MAAR ik mis nog meer personen die ik in het begin regelmatig tegen kwam, zoals Serge, Boris etcetra. Ik vind het heel jammer, en hoop dat we niet nog meer "EARLY FOK!kers" kwijt raken. (Ik ben me er toch stiekum aan gaan hechten.) Ik heb nog niet alles doorgenomen dus ben niet op de hoogte van de reden van Tanjalies. Ik ga nu meteen aanstalte maken om alles grondig door te nemen en zie je me daarna neit meer.... dan zal er wel een goede reden voor mijn verdwijntruc zijn!
Denk verkeerd, als je dat wilt.
Maar denk in elk geval zelf!!!

zaterdag 6 november 1999 @ 17:55:00 #21
272 R@b
No-nonsens
pi_216374
Malony en ook een aantal anderen hebben het over mailen
""*Tweede posting direct naar Tanjalies kunnen mailen.*""

Dat vind ik nou net onjuist. Waneer een misverstand hier op het forum ontstaat moet je dat ook in alle openheid oplossen en niet een beetje gaan zitten mailen. Ik zou er raar van opkijken wanneer ik hier iets post en er verschijnt ineens een mail van de operator over de inhoud van mijn post.
Reageren in de topic EN iemand mailen dat kan natuurlijk weer wel.(iets in de trent van ik stuur je nog even een mail om een en ander nader uit te leggen) En of Danny nu wel of niet handig gereageerd heeft doet verder niet zo ter zake in dit geval. Tanjalies kiest er meteen voor om het Forum te verlaten en dat vind ik een zwaktebod

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 6 november 1999 @ 17:55:00 #22
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_216375
Ik heb hier al op gereageerd in 'Danny is zwanger', maar zal het hier herhalen.......Tanjalies, kom toch terug
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zaterdag 6 november 1999 @ 18:26:00 #23
572 Sniper
Gull Catcher
pi_216376
quote:
op 11-06-1999 om 05:47 PM schreef Sniper het volgende:

Trouwens : voor de ultieme vrijheid (posting-wise) zouden mensen eens moeten kijken op de Baitshop (Delphi). Een verademing!

Hier kun je terecht voor whatever: http://www.delphi.com/baitshop/

zaterdag 6 november 1999 @ 18:31:00 #24
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_216377
Serge is op vakantie (volgens Barbarella) en Boris, tja.. die zal wel aan het lessen zijn.. (sorrysorrysorry)

Maar ik mis toch wel een heleboel mensen..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_216378
Mijn hemel, ik ben vier dagen niet op 't forum geweest en het lijkt wel of de hel is uitgebarsten.

Tanjalies weg, "We hebben Moor en Voyeur al grotendeels verloren" (citaat Hunter). Ex-veronica forummers? Jongens en meiden, Stippel wordt hier helemaal niet vrolijk van. Ik dacht, kom ff op het forum kijken naar het laatste nieuws. Krijg ik dit soort topics.

Advies aan allen: Laat elkaar nou gewoon in je waarde. Respecteer ieders mening en hou je teentjes kort . En bovenal, voer bruisende, heftige, tennenkrommende, zinnige en onzinnige, saaie, bizarre, psychologische, vlammende, oldie/newbee, en ga zo maar door discussies!

Advies aan sommigen (ook aan mezelf : niet reageren op onzin => topic daalt vanzelf.

Advies aan Danny en Tanjalies: praat 't ff uit, a.u.b.

Don't spoil this beautifull thing!

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')