Baby geluiden zijn dan weer een heel erge afknapperquote:Op zondag 8 juni 2008 03:24 schreef Houtspeer het volgende:
Dat ziet er schattig uit. Baby°achtig. Klinkt erg, maar ghet us onschuldig.
Goe Goe (Baby geluid'
Het ligt er gewoon aan waar die vinger eerst geweest is, misschien wilde hij gewoon dat je je eigen geilheid proefde, dan is het natuurlijk wel te hopen dat ie eerst in jouw poes geweest is en niet in zijn eigen kont.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:36 schreef Monique20 het volgende:
Ik heb sinds een paar weken weer een nieuwe scharrel. Als hij heel geil is stopt hij tijdens de seks vaak z'n vinger in mijn mond. Nu deden eerdere vriendjes dat ook wel eens..
Dat roept bij mij de vraag op:
Wat vinden mannen hier nou precies zo geil aan? en waarom? Is het de associatie met pijpen?
Kan me niet voorstellen dat 1 van ons beide er geil van wordt als ik mijn vinger in zijn mond zou stoppen
Ja idd, mijn huidige vriend doet dit ook, hij heeft mij eerst gevingerd en duwt dan zijn vingers in mijn mondquote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef klipper het volgende:
[..]
Het ligt er gewoon aan waar die vinger eerst geweest is, misschien wilde hij gewoon dat je je eigen geilheid proefde, dan is het natuurlijk wel te hopen dat ie eerst in jouw poes geweest is en niet in zijn eigen kont.
doe ik ook vaakquote:Op zondag 8 juni 2008 14:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja idd, mijn huidige vriend doet dit ook, hij heeft mij eerst gevingerd en duwt dan zijn vingers in mijn mond
niks mis meequote:Op zondag 8 juni 2008 14:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja idd, mijn huidige vriend doet dit ook, hij heeft mij eerst gevingerd en duwt dan zijn vingers in mijn mond
volgens mij iets met brazilië toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alleen mods voelen de humor van Armageddon, 'nuff said.
Oh, en hij wou waarschijnlijk gewoon het harde snotje onder z'n nagel kwijt [ afbeelding ].
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |