abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 03:31:24 #51
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_59210624
quote:
Op zondag 8 juni 2008 03:24 schreef Houtspeer het volgende:
Dat ziet er schattig uit. Baby°achtig. Klinkt erg, maar ghet us onschuldig.

Goe Goe (Baby geluid'
Baby geluiden zijn dan weer een heel erge afknapper
pi_59218238
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:36 schreef Monique20 het volgende:
Ik heb sinds een paar weken weer een nieuwe scharrel. Als hij heel geil is stopt hij tijdens de seks vaak z'n vinger in mijn mond. Nu deden eerdere vriendjes dat ook wel eens..

Dat roept bij mij de vraag op:
Wat vinden mannen hier nou precies zo geil aan? en waarom? Is het de associatie met pijpen?

Kan me niet voorstellen dat 1 van ons beide er geil van wordt als ik mijn vinger in zijn mond zou stoppen
Het ligt er gewoon aan waar die vinger eerst geweest is, misschien wilde hij gewoon dat je je eigen geilheid proefde, dan is het natuurlijk wel te hopen dat ie eerst in jouw poes geweest is en niet in zijn eigen kont.
  zondag 8 juni 2008 @ 14:36:21 #53
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_59218315
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef klipper het volgende:

[..]

Het ligt er gewoon aan waar die vinger eerst geweest is, misschien wilde hij gewoon dat je je eigen geilheid proefde, dan is het natuurlijk wel te hopen dat ie eerst in jouw poes geweest is en niet in zijn eigen kont.
Ja idd, mijn huidige vriend doet dit ook, hij heeft mij eerst gevingerd en duwt dan zijn vingers in mijn mond
All she wants and needs is just a little taste..
pi_59219013
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:36 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ja idd, mijn huidige vriend doet dit ook, hij heeft mij eerst gevingerd en duwt dan zijn vingers in mijn mond
doe ik ook vaak
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  FOK!fotograaf zondag 8 juni 2008 @ 15:14:09 #55
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59219303
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:36 schreef Luxuria het volgende:

[..]

niks mis mee
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_59219417
Ik vind het altijd wel geil., en ik associeer het misschien een beetje met gepijpt worden.. het voelt ook wel lekker als een meisje zuigt aan mijn vinger hoor!
pi_59219981
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Alleen mods voelen de humor van Armageddon, 'nuff said .

Oh, en hij wou waarschijnlijk gewoon het harde snotje onder z'n nagel kwijt [ afbeelding ].
volgens mij iets met brazilië toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')