Mja, met een ACER notebook (ja ik weet het) had ik ook schade aan de butienkant, het was binnen de 2 jaar, maar ze wouden het niet repareren aangezien het geen productfout was maar zogezegd aan mij lag, iedereen met hetzelfde type notebook heeft dezelfde externe schade.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:43 schreef zBus het volgende:
Europeese regels zeggen volgens mij dat alle electronica producten minimaal een garantie hebben van 2 jaar. Dit zou dus betekenen dat of de fabrikant, of de winkel er voor op moeten draaien.
En de twee jaar gaan opnieuw in voor het vervangende onderdeel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:43 schreef zBus het volgende:
Europeese regels zeggen volgens mij dat alle electronica producten minimaal een garantie hebben van 2 jaar. Dit zou dus betekenen dat of de fabrikant, of de winkel er voor op moeten draaien.
Afbrekende scharnieren? Ja, dat heeft elke Acerquote:Op donderdag 5 juni 2008 03:48 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Mja, met een ACER notebook (ja ik weet het) had ik ook schade aan de butienkant, het was binnen de 2 jaar, maar ze wouden het niet repareren aangezien het geen productfout was maar zogezegd aan mij lag, iedereen met hetzelfde type notebook heeft dezelfde externe schade.
yup, maar is dit dan geen "productfout" ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Afbrekende scharnieren? Ja, dat heeft elke Acer
is inderdaad een bekende "issue" daar. Heb er zelf even gewerkt maar werd misselijk van het "regime" daar!quote:Op donderdag 5 juni 2008 03:48 schreef Chiwakka het volgende:
[..]
Mja, met een ACER notebook (ja ik weet het) had ik ook schade aan de butienkant, het was binnen de 2 jaar, maar ze wouden het niet repareren aangezien het geen productfout was maar zogezegd aan mij lag, iedereen met hetzelfde type notebook heeft dezelfde externe schade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |