abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 1999 @ 15:00:00 #1
974 ShowMaster
I was cured all right
pi_216350
Ik vraag me af wat er zal gebeuren met de bewoners zal gebeuren als het BB project is afgelopen. Personelijk denk ik het volgende:

Ruud: Wint BB overigens (ben ik het niet mee eens), maar dit terzijde. Krijgt een eigen show op TV. Dit flopt gigantisch omdat hij toch niet zo leuk is als de meesten dachten.

Willem zal vast nog op Omrop Fryslan te zien zijn.

Bianca: Krijgt een contract bij de HMG

Karin: Mevrouw zal in vergetelheid raken. De tand des tijds zal haar aantasten, letterlijk en figuurlijk.

Mona: Wellicht dat AT 5 haar wil

Cyrille: ?

Anouk: ?

Maurice: ?

Bart:?

pi_216351
kweet niet
het is een kwestie van geduld.............ROWWEN HEZE!
  zaterdag 6 november 1999 @ 15:20:00 #3
1493 Simon
Simple Simon Says...
pi_216352
Als een van de weinigen vind ik Maurice een symphatieke gozer. Ik denk daarom dat hij gaat winnen en met z'n geld vertrekt naar Australië en daar z'n begeerde duikschool opzet

pi_216353
Bart: Wint! Gaat 3 maanden naar Zimbabwe. Wordt ontvoerd door leden van de MauMau tribe. Nooit meer wat van gehoord.

Willem: Eindigde bij laatste 3, is zwaar gefrustreerd door verlies. Zegt dat-ie Bart nog wel zal krijgen..

Ruud: Wordt door NAC ingehuurd als masseur.

Karin: Nooit meer wat van gehoord..

Maurice: Wordt door Bettine Vriesekoop ingehuurd om haar comeback vorm te geven.

Nookie: Verlaat na 1 week het huis. Is dan reeds volkomen vervreemd van familie en vrienden en heeft 3 maanden therapie nodig om weer enigszins in de realiteit ("Ik zit op Schoevers en ga voor een carriere als TiepMiep") terug te keren.

Cyrille: Wordt vaste gastvrouw in de nieuwe show van M. Buch: "Creatief met geslachtsdelen".

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')