nee.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Wel als het 2 van die gradatie zijn. Je hebt homo's en flikkers. En homo's vind ik prima.
Ja, youre right. Ik zou met 2 dan jamai en Mike bedoelen. Maar dat schreef ik alleen niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sipke-jan is nou niet echt de meest vrouwelijke homo die je kan tegenkomen hoor. Bovendien worden volgens mij de meeste verwijfde grappen door andere kandidaten of door Paul gemaakt. Maar goed, ik zal wel wat toleranter zijn dan
.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:45 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze serie (tot nu toe) de minste van allemaal.
Dat is idd zo ja. Helemaal rechtopzittend en oh zo grappig proberen te zijn.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ontopic dan maar, ik erger me vreselijk aan Dennis van der Geest. Omdat ie zo vol zit van zichzelf en zo de aandacht naar zichzelf toe trekt.
Hij is juist een baasquote:Op woensdag 26 november 2008 11:09 schreef peterfan het volgende:
Ja, vind ik ook! Iemand heeft ooit tegen hem gezegd dat ie grappig is (en diegene vergat er bij te zeggen " voor een sporter" ), en nu denkt hij dat alles wat hij zegt grappig is. Dat hoofd dat hij er bij trekt ook...
Maar die is dan weer wel grappig! (vind ik dan)quote:Op woensdag 26 november 2008 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ruben is anders ook zo'n aandachtstrekking
Samen met Paul bedoel ik ook nogquote:Op woensdag 26 november 2008 11:40 schreef Principessa het volgende:
Nou gelukkig zit Ruben erin. Hij redt in zijn eentje dit hele programma..
Die probeert en denkt heel grappig te zijn volgens mijquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef wizarddragon het volgende:
Dennis van der Geest heeft een aparte manier van het overbrengen van humor (of eerder GEEN humor, maar gewoon kattig overkomen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |