Netjes, netjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik sta op het punt les 9 te gaan lopen
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 8 juni 2008 05:53 schreef Sport_Life het volgende:
* Sport_Life zijn knie is nu definitief naar zn gootje.
Tip voor de mensen hier: bouw rustig op!! Zeker als je al conditie hebt van andere sporten.. (maar dat moet op zich wel lukken met dat schema natuurlijk).
Ik heb gisteren dus les 9 gelopen en daarna nog een paar km's en ik was zelf al trots. Maar ook Evy was inderdaad fier op me!quote:Op zondag 8 juni 2008 10:36 schreef Abbadon het volgende:
zo...les 6 gelopen...hij was weer fijn, en volgens Evy mag ik weer fier op mezelf zijn
volgens gmap bij benadering 10 km per uur gelopen vandaag, gemiddeld
Dat heb ik ook vaakquote:Op zondag 8 juni 2008 12:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
En gisteren kwam ik een paar andere hardlopers tegen die hun handje opstaken of knikten, mooisoort motorrijders
Jah idd.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Morgen #8
Had in eerste instantie niet eens verwacht dat ik #1 uit zou lopen
Ok, dat is mij nog iets te pittig denk ik, maar 6' moet ik redden.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:56 schreef Marurk het volgende:
[..]
Jah idd.
Dit moet ik dus vanavond doen: 2' - 2' - 4' - 2' - 5' - 2' - 6' - 2' - 7' - 2' (vet gedrukt is hardlopen, normaal gedrukt is wandelen).
Goed van je.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat is mij nog iets te pittig denk ik, maar 6' moet ik redden.
Afgelopen keer ook (per ongeluk) gelopen.
Ben wel echt toe aan kortere wandeltijden iig.
Je moet op een gegeven moment natuurlijk af van die wandelmomenten, dat is the key!quote:Op zondag 8 juni 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat is mij nog iets te pittig denk ik, maar 6' moet ik redden.
Afgelopen keer ook (per ongeluk) gelopen.
Ben wel echt toe aan kortere wandeltijden iig.
Idd, gaat wel goedkomen denk ikquote:Op zondag 8 juni 2008 14:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Je moet op een gegeven moment natuurlijk af van die wandelmomenten, dat is the key!Maar die vind ik nu nog wel een welkome afwisseling tussen het loop geweld door
Ik ga morgen les 10 lopen, ik zie wel even hoe dat gaat. Les 8 vond ik tot nu toe het zwaarste, met 2' lopen 1' wandelen. Maar ik heb 'm twee keer gelopen en hield het beide keren goed vol
Maar daarentegen heb ik gisteren wel gewoon ruim 6 km gelopenEn dat ging ook goed!
We zullen morgen wel zien.
van kroeg naar kroeg telt nietquote:Op zondag 8 juni 2008 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, gaat wel goedkomen denk ik
Gisteravond ook nog het nodige 'gelopen'
In ieder geval voldoende beweging gehad gister
Ik heb ook vooldoende bewogen gisterenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, gaat wel goedkomen denk ik
Gisteravond ook nog het nodige 'gelopen'
In ieder geval voldoende beweging gehad gister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |