Van de runners high knap je geestelijk altijd van op. Dus loop lekker een goed eind en rek en strek lekker voor die endorfines.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:15 schreef Marurk het volgende:
Ik ga zo maar eens m'n les 14 doen dus (gisteren niet van gekomen). En ik heb zuurstof nodig nu.. zit nu al de hele dag binnen omdat ik morgen tentamen heb.![]()
Ik heb zooooooooo geen zin meer
, maar ik ben nog niet klaar.
Mooie space kees ja?quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:43 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
(heb er net weer een les op zitten), dan ben ik nu dus zo highhh.....
Ik gister en vandaag rustdag, morgen lopen.quote:
Ik loop woensdag - vrijdag - zondag op dit moment, maar misschien dat ik weer maandag - woensdag - vrijdag ga lopen of zaterdag - maandag - woensdag. Ik wissel nogal eens, als ik eens een dagje niet kan lopen dan schuift m'n hele schema een dag op.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik gister en vandaag rustdag, morgen lopen.
Ik loop altijjd volgens dat schema, maandag, woensdag, zaterdag.
prima te doen
Succes ermeequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Marurk het volgende:
Maar ik ben weg nu, tot zo
*hoop dat ik 't volhoud deze keer
OK, ik ben terug, en heb nu zo'n 6 km gelopen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Marurk het volgende:
Maar ik ben weg nu, tot zo
*hoop dat ik 't volhoud deze keer
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef shroomer het volgende:
Vandaag voor de tweede keer deze week de 10km gelopen. Geen goed idee om in de zon te gaan lopen.. Eerst kreeg ik na 3 km last van pijn in m'n schouder (spier tussen je nek en schouder), daarna nog 5 minuten last van m'n darmen, en toen na 7km steken in m'n zij.. uiteindelijk in 51.40 gelopen.. Het was afzien maar wel lekker
Netjesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
OK, ik ben terug, en heb nu zo'n 6 km gelopen.Het ging erg goed in vergelijking met de vorige keer. Alleen de laatste 6 minuten waren even doorbijten maar het ging me al met al goed af.
Heb nu echt zo'n lekker gevoel ('runners high').
Nu een dag rust en overmorgen op naar de volgende les.
Les 14.quote:
Da's arelaxed.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:46 schreef Marurk het volgende:
[..]
Les 14.Gisteren toch niet van gekomen, maar ik ga me nu weer aan 't schema houden. Had deze les vorige week gelopen en flinke pijn in m'n lies gekregen, en dat heeft een paar duren geduurd voordat deze blessure over was.
Jep. Een struikelblok kom je ongetwijfeld een keer tegen, dan is het gewoon een kwestie van een of meerdere dagen rust en dan opnieuw die les doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's arelaxed.
Maar iig netjes dat je 'm nou hebt uitgelopen.
Ik ben voor alsnog geen struikelblokken tegengekomen, alles nog prima volgehouden.
Ik heb nu zelfs zoiets van: kunnen die pauzes wat korter!
Maar dat schijnt ook eerdaags te komen...
Eerst hardlopen uiteraard, nu is het nog enigzins koelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:14 schreef eer-ik het volgende:
Wat zal ik doen...
Zometeen hardlopen en daarna eten halen, of eerst eten halen, rustig eten en rond 1300 hardlopen?
Daar zit wat in.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:34 schreef Timmai het volgende:
[..]
Eerst hardlopen uiteraard, nu is het nog enigzins koel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |