Wees niet bang, je bouwt het heel rustig op. Zorg ervoor dat je niet compleet buiten adem bent als je klaar bent. Als dat gebeurt weet je dat te hard loopt en dat je tempo omlaag moet. Snelheid komt later wel. En bedenk ook dat je wellicht aankomt als je de eerste weken begint, omdat je begint met spieren opbouwen. Spieren zijn zwaarder dan vetquote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:48 schreef Serinde het volgende:
Vandaag Evy d'r lessen gedownload. Ik heb he-le-maal geen conditie, ben wel slank maar het afgelopen jaar wel een kilootje of 6 aangekomen. Afvallen hoeft niet maar gewichtstoename stopzetten en conditie opbouwen, daar kan Evy me wel mee helpen denk ik![]()
Vanavond moed verzamelen en sportbh weer opzoeken, morgen beginnen
Ik had het gelezen inderdaad, dat het heel rustig opgebouwd wordt. Is ook wel nodig in mijn gevalquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:04 schreef Blik het volgende:
[..]
Wees niet bang, je bouwt het heel rustig op. Zorg ervoor dat je niet compleet buiten adem bent als je klaar bent. Als dat gebeurt weet je dat te hard loopt en dat je tempo omlaag moet. Snelheid komt later wel. En bedenk ook dat je wellicht aankomt als je de eerste weken begint, omdat je begint met spieren opbouwen. Spieren zijn zwaarder dan vet
Schrijf een boek over hoe je dat doet zou ik zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:09 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik had het gelezen inderdaad, dat het heel rustig opgebouwd wordt. Is ook wel nodig in mijn gevalDoe sinds ik studeer niet meer aan sport, 2 jaar nu bijna. Aankomen vind ik niet erg, als in: als de omvang maar min of meer gelijk blijft
Nou les 9 danquote:Op zondag 15 juni 2008 10:18 schreef Abbadon het volgende:
zo...net les 8 gelopen...8x2 minuten met steeds 1 minuut rust...m'n ademhaling bleef lekker rustig, maar m'n kuiten begonnen na een tijdje wel te branden zeg...pffff....wel makkelijk volgehouden though
dat klinkt eerlijk gezegd beterquote:Op zondag 15 juni 2008 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou les 9 dan
Paar keer 4 en 5 minuten lopen.
Maar opbouwen is het sleutelwoordquote:Op zondag 15 juni 2008 10:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat klinkt eerlijk gezegd beterdat vertragen en versnellen is echt niks...gewoon na een goede warming up in één tempo blijven lopen is beter te doen...
natuurlijk...het feit dat ik het voel, wil voor mij ook zeggen dat ik goed bezig benquote:Op zondag 15 juni 2008 13:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar opbouwen is het sleutelwoord![]()
Inderdaad! Goed bezig!quote:Op zondag 15 juni 2008 22:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
natuurlijk...het feit dat ik het voel, wil voor mij ook zeggen dat ik goed bezig ben
quote:
Is inderdaad een lastig punt, als je net wat langer begint te lopen kom je ook vaak in een lekker ritme. En dan moet je opeens stoppen. Hoe irritant ook, is het wel goed voor je conditie. Het zorgt er voor dat je minder snel moe wordt en sneller hersteld van een inspanning.quote:Op zondag 15 juni 2008 20:29 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Heb net ook les 8 gedaan, en inderdaad zijn die korte intervallen vervelend; zit je net in je tempo, moet je weer gaan wandelen. En hoewel de ademhaling weer snel tot rust kwam (voor zover dat nodig was), merkte ik dat tijdens die laatste paar keer hardlopen mijn kuiten wat gingen verzuren. Maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat ik gisteren ook al ben gaan hardlopen.
was je niet sarcastisch dan?quote:
Nee. Ik steun iedereen van harte omdat ik zelf zo goed bezig ben (afgezien van afgelopen weekendquote:
in dat geval: goed bezig!quote:Op maandag 16 juni 2008 16:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee. Ik steun iedereen van harte omdat ik zelf zo goed bezig ben (afgezien van afgelopen weekend) Alleen maar positivisme van mijn kant
Kan wat mij betreft.quote:Op maandag 16 juni 2008 13:10 schreef Blik het volgende:
Ik had al gevraagd of die linkjes ook in de OP konden, dan hoeft niemand er meer naar te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |