dat is niet erg, Friends is geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is echt geweldigIk ken Friends zo goed dat ik meteen begreep welke scene je bedoelde
![]()
Wel op facebookquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is niet erg, Friends is geweldig
heb je de Friends Trivia Game wel eens gespeeld?
dan ben je erger dan m'n vriend volgens mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel op facebookHeb ook een boek met vragen. Ik weet ze serieus allemaal
Ik kan ook echt quotes afmaken enzo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan ben je erger dan m'n vriend volgens mij
quote:
Ik weet em nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vul maar aan dan:
Rachel: Wha... married?
Ross: Well, yeah, I think we should get married!
<antwoord hier>
Oh ja haha die had ik moeten wetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:23 schreef Etcetera het volgende:![]()
![]()
geeft niet
het is nu eenmaal makkelijker met de scene erbij
Rachel: Wha... married?
Ross: Well, yeah, I think we should get married!
Rachel: What? Because that's your answer to everything?
Van paniek ga je alleen maar slechter presterenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb morgen een deadline om 13.00 uur en ik maak me echt totaal niet druk.
Terwijl ik nog niks op papier heb staan, vanavond moet werken, thuis geen computer heb en nog niet alles gelezen heb.
Ik heb nog een uur. En morgenochtend nog.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Van paniek ga je alleen maar slechter presteren
Wat is er een troep?quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met die hele flikkerse studie
Net bericht gehad van het subsidiefonds, dat ik geen geld krijg voor mn reis naar Italië![]()
Dat opgeteld bij het feit dat de tandarts + duurdere verzekering me al zo ongeveer blut maken, en dat ik komend jaar geen IBG-lening meer kan krijgen, maakt dat ik het allemaal even niet meer zo zie zitten. Kan nu helemáál mn aandacht niet meer bij de scriptie houden
Bah
Dat is aardig ruk maar als je al met je scriptie bezig bent dan is het toch enorm zonde om te stoppen. Je bent er bijna.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga denk ik stoppen met die hele flikkerse studie
Net bericht gehad van het subsidiefonds, dat ik geen geld krijg voor mn reis naar Italië![]()
Dat opgeteld bij het feit dat de tandarts + duurdere verzekering me al zo ongeveer blut maken, en dat ik komend jaar geen IBG-lening meer kan krijgen, maakt dat ik het allemaal even niet meer zo zie zitten. Kan nu helemáál mn aandacht niet meer bij de scriptie houden
Bah
Nouja, misschien helpt het wel om bezwaar aan te tekenen? Ik weet niet wanneer ze wel uitbetalen? Misschien kun je nog nieuwe argumenten aandragen? Geen idee hoe dat werkt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Het is gewoon rond de 1000 euro die ik niet heb, en die mn moeder ook niet zomaar even ophoest (ze is met pensioen en net verhuisd)...
Ik kan van mn vriend en vriendinnen ook wel lenen hoor, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het me enorm gestresst houdt.
En of het GUF uitbetaalt als ik protesteer betwijfel ik....
Je kunt het altijd proberen, zo'n protestbrief. Was er van tevoren dan niets toegezegd door ze?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Het is gewoon rond de 1000 euro die ik niet heb, en die mn moeder ook niet zomaar even ophoest (ze is met pensioen en net verhuisd)...
Ik kan van mn vriend en vriendinnen ook wel lenen hoor, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat het me enorm gestresst houdt.
En of het GUF uitbetaalt als ik protesteer betwijfel ik....
Dat is 100 euro in de week. Dat moet opzich te doen zijn.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik kom niet voor heel veel beurzen in aanmerking, Marco Polo en Erasmus vallen sowieso al af
Van hoeveel geld komen jullie rond in de maand? Ik ben mn uitgaven aan het checken, en ik hou in principe 400 euro over waar ik dan nog van moet eten en leuke dingen doen. Dat is toch best veel?? Wat doe ik fout
Geen idee, ¤100,- per week is niet weinig maar als je ervan moet leven moet je toch wel goed nadenken over een zelfbetaalde reis naar het buitenland als je dat bedoelt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
Mja, ik kom niet voor heel veel beurzen in aanmerking, Marco Polo en Erasmus vallen sowieso al af
Van hoeveel geld komen jullie rond in de maand? Ik ben mn uitgaven aan het checken, en ik hou in principe 400 euro over waar ik dan nog van moet eten en leuke dingen doen. Dat is toch best veel?? Wat doe ik fout
Hmmmm ja zo moet je het natuurlijk bekijken. Het is nog ietsje minder dan 100 per week dus.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is 100 euro in de week. Dat moet opzich te doen zijn.
mischien moet je vaker uitgaan en zuipen, vakantie naat loret del mar en lech?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mischien moet je vaker uitgaan en zuipen, vakantie naat loret del mar en lech?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hmmmm ja zo moet je het natuurlijk bekijken. Het is nog ietsje minder dan 100 per week dus.
Nouja, ik heb al bedacht dat dit elk jaar weer mijn slechtste periode is financieel gezien: vakantie geboekt, festival geboekt, meivakantie een tripje naar buitenland, veel verjaardagen van belangrijke mensen... en terrasjes, hoewel ik dat dit jaar nog nauwelijks heb gedaan
Pffff nou ik heb het in elk geval allemaal weer even op een rijte. En mn moeder heeft al gezegd dat ze me wel helpt
quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
WAT heb jij toch met baby's krijgen?
Ziet wel leuk uit jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef Supersheep het volgende:
Dit ga ik leuker vinden dan No Country for Old Men
Handig trouwens, die YouTube 'annotations'. Eerste nummer in de trailer (van Elbow) kende ik al maar het tweede nummer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |