* Hawaii_Tim zegt niks over met wie Soempie nu samenwoontquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens echt afleren te wiebelen met m'n benen. Ik krijg allemaal boze blikken.
Mja klopt, motivatie is al een paar dagen geheel verdwenen bij mijquote:
waarom zijn anderen daar kwaad omquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:52 schreef Soempie het volgende:
Ik moet trouwens echt afleren te wiebelen met m'n benen. Ik krijg allemaal boze blikken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja klopt, motivatie is al een paar dagen geheel verdwenen bij mij
Omdat de tafels waar de computers op staan meewiebelen.quote:
Ik heb het nooit echt moeilijk gevonden, het is vooral onthouden wat het ook weer allemaal was omdat economen ingewikkelde namen verzinnen voor dingenquote:
"Kom maar op computer, doe maar wiebelen, wiebelen"quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat de tafels waar de computers op staan meewiebelen.
Heb je anders zin om zaterdagavond bij ons langs te komen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:39 schreef MaJo het volgende:Net wakker maar het liefst zou ik de hele dag in bed blijven liggen
ahquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Omdat de tafels waar de computers op staan meewiebelen.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Die economie betaalt anders wel mooi mijn salaris
Zo druk dat ik hem al een tijdje niet gezien hebquote:
Je bedoeld niet deze zaterdag neem ik aan? Want dan is dus Jazz by Duurstede, de reden dat ik nu zo druk ben... Maar volgende week gaan we zeker meetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb je anders zin om zaterdagavond bij ons langs te komen?
Gemene smsjes?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo druk dat ik hem al een tijdje niet gezien hebMaar we hebben wel contact, beetje gemene smsjes sturen enzo
O jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef MaJo het volgende:
Je bedoeld niet deze zaterdag neem ik aan? Want dan is dus Jazz by Duurstede, de reden dat ik nu zo druk ben... Maar volgende week gaan we zeker meeten
Dat ie in mijn bed ligt en het naar mij ruiktquote:
Ik vond het al een beetje vreemdquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O janeuh, dan volgende week ergens. Hopelijk dan wat rustiger op werk, dus eventueel donderdagavond volgende week, ik ben die vrijdag namelijk vrij
Is goed, we bellen dinsdag welquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vond het al een beetje vreemdVolgende week ergens moet wel lukken, neem aan het begin de week wel even contact op als ik mijn week een beetje kan overzien
(en uitgeslapen ben
)
Dat is toch juist lief?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ie in mijn bed ligt en het naar mij ruiktMaar wel gemeen als ik dan ergens anders zit
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, bijgelezen....
En nu ga ik mn huis opruimen want er komen hier straks 10 sopraantjes zingen, en zaterdag moet de kamer leeg want dan is het feest
Zo tof, een vriend van me neemt zn dj-set mee en gaat relaxte oude plaatjes draaien
Ja is ook liefquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:53 schreef Etcetera het volgende:
*insert de 7...7....7...7...7 scene van Friends
Die is echt geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
ik zat al te zoeken op Youtube, kan 'm niet vinden
het gaat over de erogene zones bij vrouwen, Chandler/Joey denken dat er een stuk of 3 zijn, maar Monica tekent ze even uit, en doet met dat tekeningtje voor hoe het moet: dan doe je 1, 2 en dan een 5 en dan 3, 4 en dan een 5 en dan een 7 - 5 - 7 - 7 - 6 - 7 - 7 -7 -7 en dan komt ze half klaar![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |