Hou alsjeblieft al je onzinnige topics als 'zwanger' enzo voor je, of ga op IRC onzin verkondigen.
In elk geval NIET hier!! Daarvoor a)hebben Danny en de rest teveel goed werk verricht, en b)is FOK! te goed....
Dus........aanpassen of wegwezen!
Ga lekker bij veronica zeiken om je forum terug te krijgen en rot hier op......
ik ben bbfan en jij?
Is dit niet een beetje overdreven?
Beetje flauw dat je zo gaat generaliseren Small Sister. Een van de goede dingen van het FOK!Forum is dat iedereen hier zijn/haar zegje mag doen en dat daar meestal op een goede manier op gereageerd wordt.
Dit is nou een voorbeeld van geen goede reactie die je tentoonspreidt. Een slecht voorbeeld.
Geef gewoon het goede voorbeeld, reageer op posts die je niet aanstaan op een manier waarbij je de (ongeschreven) FOK! regels duidelijk maakt. Negeer andere posts/topics.
Wijs mensen op de BB FAQ als het nodig is.
Laten we hier in ieder geval proberen tolerant te blijven.
quote:
op 11-06-1999 om 02:47 PM schreef sjak het volgende:
reageer op posts die je niet aanstaan..... Negeer andere posts/topics........
Hierbij doe ik dat dus, ik reageer op posts die me niet aanstaan. En ik wil andere posts best negeren, maar ben wel een halve dag kwijt met zoeken naar posts die me WEL aanstaan.....
Dat was juist het mooie: 'voorheen' stond alles me aan!
En ik geef toch een keuze? Nou Dan!
Valt me op dat er momenteel door de 'oude garde' minder geplaatst wordt hier. Dat kan zijn omdat het weekend is natuurlijk, maar het valt me gewoon op. Ik geloof dat we redelijk snel de onzin hebben gesloten en die begint allemaal al aardig te zakken.
Gaan we ons nu tegenover Veronica ineens allemaal laten kennen en ons weg laten jagen door een paar lui van het V. forum die nog niet helemaal door hebben/hadden hoe 't hier in z'n werk gaat ?
Dat hoop ik niet. Ik heb trouwens van een aantal ex-veronica forummers best goeie bijdragen gezien aan dit forum. Ga dus niet meteen lopen generaliseren, ga lekker door met posten en toon de nieuwkomers hoe 't moet.
Tanjalies heeft al aangekondigd hier niet meer te komen (zie 'Danny is zwanger'). Ik hoop niet dat dat het begin is van een trend, want dan zou ik jullie toch heel hard gaan missen
quote:
op 11-06-1999 om 02:54 PM schreef Danny het volgende:
Ik hoop niet dat dat het begin is van een trend, want dan zou ik jullie toch heel hard gaan missen.
Tuurlijk gaan we niet allemaal weg. Sterker nog: wat dacht je dat m'n Startpagina was? (3x raden)
Marc at www.bambamstudio.in.nl
quote:
op 11-06-1999 om 03:30 PM schreef Mastino het volgende:
Tot nu toe zie ik hier weinig, lees weinig berichten die echt over BB gaan.
Ja, hoe zou dat nou komen? Kijk eens wat lager in de lijst, zou ik zeggen.
quote:
op 11-06-1999 om 02:54 PM schreef Danny het volgende:
Valt me op dat er momenteel door de 'oude garde' minder geplaatst wordt hier.
Omdat a) het veel te lang duurt voor ik wat zinnigs vindt en b)iedere topic snel verzandt in pis, poep, neuken-niveau....
Rara, hou zou dat nou toch komen??? OK, tolerantie is OK, maar niet ten koste van alles!!
Regel één t/m honderd (IMHO): Wie zich gedraagt, mag blijven. Wie de boel verziekt, rot op.....
Fijne dag verder meneer!
[Dit bericht is gewijzigd door Mastino (Datum 06 November 1999).]
quote:
op 11-06-1999 om 06:47 PM schreef Mastino het volgende:
Jij bent hier de slimste hé Hunter, ik zal jouw onderwerpen overslaan, houdt alles kort en to the point is mijn mottodat leest prettiger.
Fijne dag verder meneer!
Wat wil je nou? Korte topics, of topics die ergens over gaan? De post waar je zojuist op reageerde was overigens 1 regel lang.
De belangrijkste reden hiervoor is dat ik vind dat het niveau van de gesprekken erg gedaald is. Natuurlijk moet er ruimte zijn om onzin te spuien. Maar ik vind het persoonlijk nogal uit de hand lopen. En ook de toon van de reacties is tegenwoordig nogal eens agressief. En daar zit ik niet op te wachten.
Overigens had ik de link naar het V-forum niet gelegd.
hoezeer we allemaal tolerantie, vrijheid van meningsuiting etc etc aanhangen kan het toch géén toeval zijn dat inderdaad de trouwe FOK-leden het laten afweten en in elk geval de strekking van deze post (de toon is volledig mijn eigen verantwoordelijkheid) onderschrijven...........
Dan mag daar toch ook best wat aan gedaan worden?
quote:
op 11-06-1999 om 08:43 PM schreef smallsister het volgende:
Dames en Heren,hoezeer we allemaal tolerantie, vrijheid van meningsuiting etc etc aanhangen kan het toch géén toeval zijn dat inderdaad de trouwe FOK-leden het laten afweten en in elk geval de strekking van deze post (de toon is volledig mijn eigen verantwoordelijkheid) onderschrijven...........
Dan mag daar toch ook best wat aan gedaan worden?
Ik ben het niet vaak met je eens smallsister maar in dit geval deel ik je mening.
***Ik lees dit forum al heel lang en heb tot nu toe maar een post geplaatst.
Dus ik klaag niet over te weinig ruimte voor mezelf.Maar ik hef even de stem voor de "lurkers" die zich ook geconfronteerd zien met deze volksverhuizing.
Ik begrijp je stelling dat dit forum voor iedereen is,maar omdat je nu teveel mensen in een kamer plaatst ben je ook verantwoordelijk voor de irritatie, die dat opwekt.
Ik verbaas me ook, dat je je zo onder de voeten laat lopen door Veronica.
Dit was toch niet echt een forum van BB-fans
a la Gerard Jolink.(niet dat er iets mis mee is, voor ieder diertje zijn pleziertje)
Maar je kan toch niet omheen, dat juist de bijzondere style van dit forum jouw ook ten goede is gekomen qua populariteit.
Nu ben je gewoon misbruikt door Veronica, die je met hun eigen forum opzadelen, omdat ze er geen zin meer in hebben en tevens nog eens de kans zien om veel kritische stemmen de mond te snoeren.
Met andere worden Danny, je bent genomineerd.
Verwijzen op het net zonder toestemming is een grof verstoot tegen de nettiquette.
Staat daar iets tegenover dat je dit zo maar slikt? En geen enkele reden tot verweer ziet?
Zo naief kan je toch niet zijn.
Ik wil niet zeggen, dat iedereen die van de Veronica-site komt,ook niets fatsoenlijks te zeggen heeft, maar wat me wel opvalt, is dat ze niet klagen bij Veronica zelf, maar het heel gewoon vinden, om zo maar de plek van anderen in te nemen.
Want het is toch hun recht omdat dit een vrij forum is?
Recht of niet recht er bestaat ook nog zoiets
als beleefdheid en aanpassingsvermogen aan een bestaande cultuur.
En ik zie geen enkel begrip van de "nieuwkomers" dat het voor de reguliere posters van dit forum een invasie is.
De supporters van Ajax gaan ook geen Feijenoord cafe's bezetten, en als je dit als kroegbaas toelaat ben je geen kroegbaas.
En als ik me verplaats in het moderatorschap lijkt het me wenselijk dat mijn forum ook nog gelezen kan worden.
In dit geval met de reden, dat het max. aantal leden, dat dit forum aankan overschreden is en ik te maken krijg met brandgevaar.
Wat laat je denken dat jij een situatie kan hanteren, die Veronica met al hun geld, mogelijkheden en resources niet aankon.
Is dat niet een beetje zelfoverschatting?
Van een trouwe lezer een goed bedoeld advies.
Bescherm jezelf en de qualiteit van dit forum,en laat je niet opjutten door gulzige,op de straat gezette ex-leden van het BB- forum.
Jij hoeft niet verantwoordelijkheid te nemen
voor een ander zijn fouten.
De fatsoenlijke ex-leden van de Veronica-site roep ik op te protesteren bij degene die deze kleine ramp veroorzaakt heeft,en niet hier te klagen over rechten, die hen ergens anders beloofd zijn en ontnomen.
Jullie zijn allemaal genomineerd.
Slikken dus, en tevreden zijn als Danny een aparte kamer inricht, voor de ex-bewoners van het BB-forum.
Zo niet dan ben ik helemaal eens met smallsister en nomineer jullie ook.
[Dit bericht is gewijzigd door spider (Datum 07 November 1999).]
quote:
op 11-06-1999 om 02:54 PM schreef Danny het volgende:Valt me op dat er momenteel door de 'oude garde' minder geplaatst wordt hier. Dat kan zijn omdat het weekend is natuurlijk, maar het valt me gewoon op. Ik geloof dat we redelijk snel de onzin hebben gesloten en die begint allemaal al aardig te zakken.
Danny,
Ook ikzelf reken me onder de oude garde en ja
van mij zie je veel minder reacties als in het begin. Dit heeft wat mij betreft te maken met het feit dat ik het nagenoeg niet meer bij kan houden. VEEL te VEEL...En als ik dan ga lezen dan heb ik te weinig prikkels om er op te reageren...Daarnaast kost het allemaal best veel tijd en moet je soms ook aandacht geven aan andere zaken dan BB...(Sjeee het werd wel een hele heftige verslaving zeg!)
Overigens om terug te komen op het onderwerp:
Als de EX-Veronica forummers het daar niet naar hun zin hebben gehad, dan zijn ze wat mij betreft welkom om hun mening te uiten,
mits het een klein beetje normaal blijft.
Want ook ik hou ervan om een beetje vreemd
te reageren soms...Maar ook wel serieus..Dus als de EX-VOO forummers hier goeie input komen geven Be my guest!
quote:
op 11-06-1999 om 08:32 PM schreef Big Mama het volgende:
Ook mij was het opgevallen dat ik steeds minder reacties tegenkom van de "oude garde". Serge en Borisje lijken helemaal verdwenen, Barbarella en The Two Sisters schrijven ook niet meer zoveel. Maar ook ikzelf ben niet meer zo verslaafd als in de begindagen van dit forum.
Overigens had ik de link naar het V-forum niet gelegd.
Ha die Big Mama! Wij zijn zojuist weer onder onze dekbedden vandaan gekropen, na enige dagen van Zware Griep (pas op: 't is zeer besmettelijk!), en nog natrillend van de koorts besloten wij het Forum weer eens aan te doen. Tot ons groot verdriet kunnen wij het allemaal niet meer zo volgen. De discussies en zo. Tanjalies die met de Noorderzon is vertrokken, allemaal nieuwe VOO-posters (dat maken wij tenminste uit de reacties op - wij weten van niets) en héél weinig Interessante Informatie voor Griep-slachtoffers zoals wij. Maar misschien is het de koorts. Als wij in de spiegel kijken, beginnen wij met de dag meer op Cyrille te lijken. Allebei. Straks komt de dokter, misschien weet die raad.
Tot slot: de onzin-topics moeten blijven! De serieuze topics ook! Tanjalies ook! Wij ook! Iedereen ook!
Ook VOORdat de ex-Voo-Forummers hier kwamen waren er onzin topics, Mona die verbaal de grond ingestampt werd, Tara,Sabine etc.
Overigens vind ik Heer Tanjalies ook een beetje hypocriet.(excuse moi),wel werkzaam zijn voor allerlei commercieele omroepen, maar niet geconfronteerd willen worden met de 'doorsnee kijker".
Vond de bijdrages van hem best wel zinvol, maar als je goed nadacht over de vraagstellingen, had je zelf de antwoorden ook wel kunnen verwoorden...(voorbeeld over de "knop die per ongeluk ingedrukt was")
Verder hoop ik dat IEDEREEN een bijdrage kan blijven geven ...vrijheid van meningsuiting!
(en de onzin topics, daar prikt ieder mens wel doorheen lijkt mij
quote:
op 11-07-1999 om 12:06 PM schreef Jessicaa het volgende:
Ik snap dus nog steeds niet waarom de zogenaamde ex veronica forummers zo aangevallen worden. Waareom worden juist die beschuldigd van onzin topics?
En dan nog wat is een onzin topic wat voor de ene intresant is hoeft het voor de ander niet te zijn
Jessicaa, niet iedereen valt ex veronica forummers aan....Maar er zitten wel mensen tussen waarvan het lijkt alsof ze bewust een beetje "herrie" komen maken hier. Maar ik ben niet bang voor die "herrie" omdat zoals in een ander topic geschreven is dat hier behoorlijk veel sociale controle is op een goede manier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |