snap de fail nietquote:
Heul niet, wat is het probleem, een nederlandse vlag met een oranje lint, ik weet de betekenis daarvan niet hoor... Ik ben trouwens gewoon NL'er maar doe niet aan de voetbal-shit.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ga eens terug naar je eigen land allochtoon.
Blauw-Wit-Rood?quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heul niet, wat is het probleem, een nederlandse vlag met een oranje lint, ik weet de betekenis daarvan niet hoor... Ik ben trouwens gewoon NL'er maar doe niet aan de voetbal-shit.
Dus zo ziet de nederlandse vlag er dus uitquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heul niet, wat is het probleem, een nederlandse vlag met een oranje lint, ik weet de betekenis daarvan niet hoor... Ik ben trouwens gewoon NL'er maar doe niet aan de voetbal-shit.
De vlag hangt ondersteboven flapdrol, rood-wit-blauw ipv blauw-wit-rood!quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dude, dat ding heet een wimpel, geen lint.quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En nu zijn er ineens allemaal mensen die denken dat een wimpel ook bij voetbal hoortquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:22 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dude, dat ding heet een wimpel, geen lint.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wimpel
Tegenwoordig is er in Nederland nog steeds de oranje wimpel, die op verjaardagen van leden van het Koninklijk Huis samen met de Nederlandse vlag wordt gehesen. Het is de enige wimpel in Nederland waarvan het gebruik is voorgeschreven. Ook bij geboorte en huwelijk van leden van het Huis Oranje-Nassau kan de wimpel met de vlag gevoerd worden.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 16:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
wtfquote:
oeh.... ouch....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |